Hotel położony jest w północno-wschodniej części Włoch, zaledwie 100 m od plaży i Morza Adriatyckiego. W bezpośrednim sąsiedztwie znajduje się wiele restauracji, barów i sklepów. Najbliższy przystanek autobusowy oddalony jest o około 100 metrów. Lotnisko Rimini (RMI) znajduje się około 2,5 km od hotelu.
Via Latina 2
Angolo Viale Regina Elena
Miramare 47924
Rimini
Tel .: +39 0541 47 87 33
Faks: +39 0541 47 65 36
Na miejscu znajduje się recepcja, restauracja i bar, aw holu można korzystać z bezpłatnego bezprzewodowego dostępu do Internetu. Parking jest dostępny bezpłatnie, w zależności od dostępności. Zwierzęta są akceptowane na życzenie za opłatą.
Uwaga: godziny zameldowania i wymeldowania mogą się różnić w zależności od hotelu. Zameldowanie odbywa się od 12:00 do 16:00, a wymeldowanie - od 10:00 do 14:00. Aby uzyskać więcej informacji na temat zameldowania i wymeldowania, prosimy o kontakt z recepcją. Wszystkie informacje bez gwarancji.
Pokoje posiadają prysznic / WC, telefon, telewizor, suszarkę do włosów i sejf. Na życzenie i w zależności od dostępności można ustawić pokój z balkonem. Pokoje nie mają klimatyzacji.
Dziecko śpi w łóżku rodziców. Łóżeczka dziecięce są dostępne bezpłatnie, w zależności od dostępności.
Uwaga: w przypadku maksymalnie czterech osób w pokojach piętrowych mogą być zakwaterowane osoby.
Możesz sobie pomóc obfite śniadanie (zwykle w formie bufetu).
Śniadanie zwykle z bufetu, lunchu i kolacji jako wybór menu z bufetem warzywnym.
Śniadanie zwykle z bufetu, kolacja do wyboru z bufetem warzywnym.
Uwaga: pobierany jest podatek miejski. Opłata nie jest wliczona w cenę wycieczki i gość musi ją uiścić bezpośrednio w hotelu. Wysokość podatku miejskiego zależy od kategorii hotelu i jest obliczana za noc i za osobę (powyżej 14 lat).
1 * hotel = 0,70 EUR
2 * hotel = 1,00 EUR
3 * hotel = 1,50 EUR
4 * hotel = 2,00 EUR
5 * hotel = 2,50 EUR
(Zmiany zastrzeżone)
W pokojach seniorów można rezerwować wyłącznie osoby w wieku powyżej 60 lat. Ten wymóg wiekowy musi być spełniony dla wszystkich podróżnych zajmujących pokój. Jeśli warunki te nie zostaną spełnione, podróżni na miejscu poniosą dodatkowe koszty.
Wyposażenie pokoju seniora zwykle odpowiada standardowym pokojom.
Ten produkt ma ogólnie ograniczone zastosowanie dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej. Czy nadal spełnia twoje indywidualne potrzeby, zapytaj przed dokonaniem rezerwacji w biurze rezerwacji!
W przypadku rezerwacji hotelu z własnym przylotem lub lotem, możliwe jest, że po przybyciu do hotelu będzie dodatkowa opłata.
W rzadkich przypadkach może się zdarzyć, że rezerwacja zostanie odrzucona na miejscu, w związku z czym zameldowanie nie będzie możliwe.
Należy pamiętać, że za transfer na miejscu mogą obowiązywać dodatkowe opłaty za bagaż nieporęczny (np. Akcesoria golfowe, wózek, spadochron, deska surfingowa lub narty). Nie są one wliczone w cenę podróży i należy je zapłacić gotówką. Rejestracja jest wymagana z góry.
Bezpłatne bagaże i posiłki mogą się różnić w zależności od linii lotniczej. Aby uzyskać szczegółowe informacje, skontaktuj się z obsługą klienta.
Wymagania wstępne różnią się w zależności od miejsca docelowego. Aby uzyskać szczegółowe informacje, skontaktuj się z obsługą klienta.
Uwaga: w przypadku lotów nocnych z godziną przylotu 04:00 rano i później w strefie docelowej odprawa w hotelu jest możliwa tylko w dniu przyjazdu od godziny 14:00 (lokalne odstępstwo zastrzeżone).
Jeśli lot powrotny jest lotem nocnym odlatującym o 04:00 rano z miejsca docelowego, hotel wymelduje się o godzinie 12:00 (z zastrzeżeniem zmiany lokalnej) dzień wcześniej.
Wcześniejsze zameldowanie lub późne wymeldowanie - przedłużone korzystanie z pokoju, w zależności od dostępności po konsultacji z recepcją hotelu!
Możliwe jest zarezerwowanie dodatkowej nocy za dodatkową opłatą przed wylotem. Skontaktuj się z obsługą klienta.
Uwaga: klimatyzacja jest częściowo płatna i należy ją uregulować bezpośrednio w hotelu.