pn - pt: 8-20 sb: 10-14
Schowek
 58 741 59 20
Klas (Alanya)

OFERTA JEST DOSTĘPNA

organizator w ciagu paru dni informuje czy są dostepne miejsca na dany termin.

Proszę czekać, trwa wczytywanie ...

Klas (Alanya)

Turcja,

Riwiera Turecka,

Alanya

 PLN/os. (0os.  PLN)
https://cdn.dreamtours.pl/img/hotels/merlinx/82171/turcja-riwiera-turecka-klas-alanya-1.jpg
Termin:
-
Długość:
-
Wylot z:
-
Przylot do:
-
Zakwaterowanie:
-
Wyżywienie:
-
Organizator:
-
Liczba osób:
-
Cena łączna:
-
Zapłać przez internet - najlepsze pokoje wyprzedają się od razu!
Zarezerwuj wstępnie

Inne możliwe zakwaterowanie i wyżywienie:

  • Opis Oferty

  • Opinie o hotelu

  • Ocena podróżnych TripAdvisor

    Klas (Alanya)

    Turcja,

    Riwiera Turecka,

    Alanya,

    Opis operatora:
    Proszę czekać, trwa wczytywanie ...

    Opis kontrahenta - Klas (Alanya)

    Do dyspozycji gości jest lobby i recepcja. Na poszczególne kondygnacje można łatwo dostać się windą lub schodami. Usługi i udogodnienia w hotelu obejmują sejf, restaurację, salę śniadaniową, kawiarnię i bar. Dostęp do Internetu w miejscach publicznych (za opłatą) pozwala podróżnym pozostać w kontakcie. Goście mogą kupić pamiątki w sklepie z pamiątkami. Na terenie hotelu znajduje się plac zabaw i atrakcyjny ogród.Każdy z pokoi wyposażony jest w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Standardowo w większości pokoi znajduje się balkon, który zapewnia dodatkową przestrzeń do wypoczynku. Wiele pokoi oferuje widok na morze, co dodatkowo wzmacnia atmosferę. Do dyspozycji Gości jest również sejf i za opłatą minibar. Atuty pokoi to mini lodówka. Inne udogodnienia obejmują telefon i telewizor. W łazience znajdują się wygodne udogodnienia, w tym prysznic. W każdej łazience znajduje się suszarka do włosów. W obiekcie znajduje się odkryty basen i basen dla dzieci. Zjeżdżalnia wodna zapewnia zabawę dla wszystkich grup wiekowych. Na słonecznym tarasie na podróżnych czekają leżaki i parasole. Bar przy basenie oferuje szeroki wybór orzeźwiających napojów. Osoby pragnące spędzić aktywne wakacje mogą zagrać w siatkówkę plażową i siatkówkę. Za opłatą dostępny jest również tenis. Siłownia i stół do tenisa stołowego lub za opłatą bilard to jedne z dostępnych w hotelu możliwości uprawiania sportu i rekreacji. W hotelu dostępne jest centrum odnowy biologicznej z sauną, łaźnią turecką i masażami. Zaplecze rozrywkowe i rekreacyjne obejmuje dyskotekę i klub dla dzieci. Opcje wyżywienia dostępne w obiekcie obejmują częściowe wyżywienie, pełne wyżywienie i all inclusive. Goście mogą zarezerwować opcje takie jak śniadanie, lunch lub kolacja. Opcje obejmują napoje bezalkoholowe i alkoholowe.W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: VISA, AMEXCO i MasterCard.

    ZMIANA DLA PODRÓŻUJĄCYCH - Klas (Alanya)

    UWAGA - ZMIANA OD DNIA 01.12.2021 Od 1 grudnia 2021 obowiązywać będą nowe zasady dla pasażerów przylatujących do Polski z krajów strefy Non-Schengen: Pasażerowie przylatujący spoza strefy Schengen są kierowani na obowiązkową 14 dniową kwarantannę, z której zwolnić może negatywny wynik testu PCR na koronawirusa, wykonany nie wcześniej niż 8 dnia po przylocie do Polski. Z obowiązku odbycia kwarantanny zwolnione są osoby, które: - są w pełni zaszczepione, czyli te u których minęło minimum 14 dni od momentu całkowitego zakończenia procesu szczepienia, tj. przyjęcia obydwu dawek szczepionki przeciwko koronawirusowi (w przypadku szczepionki dwudawkowej) lub jednej dawki (w przypadku szczepionki jednodawkowej) potwierdzonego zaświadczeniem o wykonaniu szczepienia. Szczepionka musi być dopuszczona do użytku w Unii Europejskiej. - są ozdrowieńcami, czyli w ciągu ostatnich 6 miesięcy byli poddani izolacji, izolacji w warunkach domowych lub hospitalizacji z powodu zakażenia koronawirusem. - zwolnienie z kwarantanny przysługuje dzieciom do 12. roku życia, które podróżują pod opieką osób w pełni zaszczepionych. Więcej informacji https://www.gov.pl/web/koronawirus/informacje-dla-podrozujacych?fbclid=IwAR2Obw3eEUI_l8iwl_v0j3o8qFyOaggL54izWFUlCciWbK8hw9DRfynjT0Q

    BAGAŻ, REZYDENT, ZMIANA UCZESTNIKA NA PRZELOTACH LINIAMI REJSOWYMI CORENDON - Klas (Alanya)

    Oferta z przelotem liniami rejsowymi Corendon oraz innymi dostepnymi liniami rejsowymi jest ofertą pochodzącą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. OBSŁUGA REZYDENTA na telefon z możliwością ustalenia spotkania w hotelu. Uczestnik imprezy zobowiązany jest DO POTWIERDZENIA U TOUROPERATORA LUB AGENTA AKTUALNYCH GODZIN LOTU NA 48 H PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI, JAK I DO POLSKI). Zmiana Uczestnika wiąże się z kosztami zgodnie z taryfą przewoźnika i może być równoznaczna z koniecznością wykupienia nowego biletu. WARUNKI PRZELOTU CORENDON: Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg, chyba że Oferta określa inaczej (taryfa FLEX zawiera bagaż podręczny i główny, taryfa ECO zawiera tylko bagaż podręczny). Do każdej rezerwacji w tafyfie ECO istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. WAŻNE! Odprawy na wylot z Polski dokonuje Organizator i jest ona bezpłatna, odprawy na powrocie Klienci muszą dokonać sami, logując się na stronie www.corendonairlines.com (numer rezerwacji podany na bilecie) najwcześniej do 7 dni przed datą powrotu, a najpóźniej do 1 dnia przed datą powrotu. Klienci mogą również odprawić się na lotnisku - koszt odprawy 10 Euro od osoby - pokrywają Uczestnicy.

    DOKONANIE REZERWACJI - Klas (Alanya)

    Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).

    SERWIS HOTELOWY - Klas (Alanya)

    W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Zmiany te mogą wpłynąć na niektóre usługi. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania. Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe. Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.

    COVID 19 - Klas (Alanya)

    OD 1 CZERWCA 2021 Konieczne jest wykonanie testu na obecność koronawirusa i posiadanie przy sobie negatywnego wyniku testu w języku angielskim. Test RT-PCR należy wykonać nie wcześniej niż 72 godziny, a test antygenowy nie wcześniej niż 48 godzin przed planowanym lądowaniem na terenie Turcji.  Nie ma obowiązku okazywania wyniku testu w przypadku dzieci poniżej 6 roku życia.  Od 1 czerwca z obowiązku wykonywania testu zwolnieni są: *  Osoby zaszczepione, które otrzymały pełną dawkę szczepionki, a od podania pełnej dawki minęło 14 dni. Należy mieć ze sobą zaświadczenie lekarskie w języku angielskim poświadczające wykonane szczepienie (wydruk ze strony https://pacjent.gov.pl oraz kartkę otrzymaną przy szczepieniu, na której znajduje się nazwa przyjętej szczepionki). *  Ozdrowieńcy, czyli osoby, które okażą pozytywny wynik testu wykonanego 6 lub mniej miesięcy przed planowaną podróżą. Należy posiadać pozytywny wynik testu na COVID-19 (w języku angielskim) wykonany w czasie do 6 miesięcy poprzedzających przylot do Turcji oraz zaświadczenie lekarskie wydane przez właściwe organy (w języku angielskim). Dokument musi zawierać dokładne dane osoby podróżującej. W przypadku pozostałych osób powyżej 6 roku życia obowiązkowe jest okazanie negatywnego wyniku testu PCR lub antygenowego.  Konieczna jest rejestracja wszystkich uczestników podróży na mniej niż 72 godziny przed wylotem na stronie https://register.health.gov.tr/ oraz wygenerowanie kodu upoważniającego do podróży. Aktualne informacje statystyczne dotyczące sytuacji epidemicznej w Turcji publikowane są na stronie tureckiego Ministerstwa Zdrowia: https://covid19.saglik.gov.tr/.

    CENA ZAWIERA / NIE ZAWIERA - Klas (Alanya)

    Cena zawiera: - ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), - bilet lotniczy, - zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00), - wyżywienie według wybranej opcji, - bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi (Corendon mały bagaż 8 kg 55x40x25, czartery 5 kg podręczny), - 20 kg bagaż główny w przypadku przelotów liniami czarterowymi - 23 kg w przypadku przelotów liniami Corendon w stawce FLEX - transfer lotnisko-hotel-lotnisko - opieka anglo lub polskojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta - odprawa na wylot UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA: - bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymil; w przypadku przelotów liniami rejsowymi Corendon stawka ECO nie zawiera bagażu głównego! - odprawy na  powrót - koszt 10 Euro od osoby na lotnisku lub bezpłatna odprawa on line do 7-1 dnia od daty wylotu; Klienci odprawiają się sami. Klienci przylatujący do Turcji są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego lub anglojęzycznego przedstawiciela organizatora/rezydenta. Klienci dysponują telefonem do rezydenta w przypadku pytań, chęci wykupienia wycieczek. UWAGA! Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 7 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.

    POTWIERDZENIE REZERWACJI - Klas (Alanya)

    Uwaga! Każda rezerwacja potwierdzona przez Agenta/Klienta - musi zostać dodatkowo potwierdzona przez Organizatora.
  • Ocena podróżnych TripAdvisor
    Na podstawie 75 opinii podróżnych
    Doskonałe
    13
    Dobre
    13
    Średnie
    14
    Złe
    9
    Okropne
    26
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
    Czystość

Dlaczego warto wybrać Dreamtours.pl:

  • BEZPIECZNE
    I TANIE WAKACJE

    Dreamtours.pl to od 10 lat wiodący portal turystyczny oferujący wycieczki polskich i niemieckich touroperatorów. Proponujemy Państwu jedynie sprawdzonych organizatorów i ponad 100 tysięcy hoteli w każdym zakątku świata zarówno z przelotem jak i dojazdem własnym.
  • GWARANCJA
    BEZTROSKICH WAKACJI

    Wszyscy organizatorzy, których sprzedajemy posiadają wysokie polisy ubezpieczeniowe. Ceny podajemy w euro, dzięki temu nie ma możliwości wystąpienia różnic kursowych. Ceny wycieczek nie zmieniają się po podpisaniu umowy.
  • NAJWYŻSZY POZIOM
    OBSŁUGI KLIENTA

    Na nasz sukces pracuje zespól ludzi - profesjonalistów. Turystyka to nasza pasja, dlatego bardzo dobrze rozumiemy potrzeby naszych klientów i szczerze doradzamy podczas wyboru oferty, traktując każdego klienta indywidualnie i profesjonalnie. Zależy nam na budowaniu zaufania wśród naszych klientów.
Proszę czekać, trwa wczytywanie ...
Wyślij ofertę na email
X
Zapytaj o ofertę
X

Zadzwoń

58 741 59 20

Pomóc Ci znaleźć wycieczkę? Kliknij >