Przyciągająca wzrok neoklasycystyczna architektura, wspaniały spektakl natury, cicha okolica, znakomita obsługa, luksus i komfort łączą się z jakością usług oferowanych odwiedzającym hotel Gościom.
3 km od centrum Dalamanu, 2 km od lotniska w Dalamanie-DLM. Hotel usytuowany na powierzchni: 1000 m2.
2001 r. Odnowiony w 2020 r.
Na terenie hotelu: restauracje (2), bar, room service (płatny), pralnia (płatna), sala konferencyjna, basen kryty, basen odkryty, 3 zjeżdżalnie wodne (działają w godzinach 10:30-12:30, 14:00-16:00).Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
1. dziecko do 7 lat pobyt w hotelu gratis
- Wi-Fi w hotelu bezpłatne
6 km od hotelu, publiczna, piaszczysto-żwirowa. Do plaży kursuje bezpłatny bus hotelowy.Bezpłatne: ręczniki plażowe (depozyt), płatne: parasole, leżaki.
Zlokalizowane są w 1 budynku (liczba pięter: 4, liczba wind: 2)
Typy pokoi:
- pokoje standardowe dla max. 3 os.: klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon
- restauracja główna, restauracja a la carte, bar, cukiernia
- śniadanie (07:00-10:00) w restauracji głównej
- śniadanie (07:00-10:00), kolacja (19:00-21:00) w restauracji głównej
- śniadanie (07:00-10:00), obiad (12:30-14:00), kolacja (19:00-21:00) w restauracji głównej
Restauracje a la carte
- płatna, wymagana rezerwacja.
- turecka
- rzutki
- bilard
- siłownia
- sauna
- jacuzzi
- sporty wodne na plaży
- centrum SPA
- masaż
- salon piękności
- łaźnia turecka
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK
- Czy w hotelu można kupić maseczki? - BEZPŁATNIE
- Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - TAK
- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK
- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK
- Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA)
- Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA
- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
- Czy jest dostępna usługa Room Service? - TAK (W WYZNACZONYCH GODZINACH)
- Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - NIE
- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE
- Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - NA 2 M2 MAX 1 GOŚĆ
- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK
- Czy na leżakach są materace? - TAK
- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK (ROZPAKOWANE)
- Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (PO KAŻDYM UŻYCIU)
- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (OBSŁUGA KELNERSKA)
- Czy zjeżdżalnie wodne i aquapark są czynne? - TAK (10:00-12:00,
14:30-16:00)
- Czy centrum SPA jest czynne? - TAK
- Czy łaźnia turecka jest czynna? - TAK
- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK
- Czy siłownia jest czynna? - TAK
- Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID-19? - Gość zostaje natychmiast zabrany do odizolowanego obszaru. Informowana jest służba zdrowia. Określane są obszary kontaktu i podejmowane są niezbędne środki
- Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - Gość trafia do przygotowanych przez hotel izolatek. Informowana jest służba zdrowia. Gość nie opuszcza pomieszczenia podczas kwarantanny
Niepełnosprawni
Wi-Fi
SPA
Siłownia
Serwis plażowy
Sporty wodne
Zjeżdżalnie