pn - pt: 8-20 sb: 10-14
Schowek
 58 741 59 20
Checkin Caribe

OFERTA JEST DOSTĘPNA

organizator w ciagu paru dni informuje czy są dostepne miejsca na dany termin.

Proszę czekać, trwa wczytywanie ...
 PLN/os. (0os.  PLN)
Termin:
-
Długość:
-
Wylot z:
-
Przylot do:
-
Zakwaterowanie:
-
Wyżywienie:
-
Organizator:
-
Liczba osób:
-
Cena łączna:
-
Zapłać przez internet - najlepsze pokoje wyprzedają się od razu!
Zarezerwuj wstępnie

Inne możliwe zakwaterowanie i wyżywienie:

  • Opis Oferty

  • Mapa

  • Opinie o hotelu

  • Ocena podróżnych TripAdvisor
    Opis operatora:
    Proszę czekać, trwa wczytywanie ...

    POŁOŻENIE - Checkin Caribe

    Hotel położony w dzielnicy Fenals Beach w Lloret de Mar. Jest to historyczne centrum Costa Brava. Odległość od lotniska w Gironie około 30 km, od lotniska w Barcelonie około 93 km.

    PLAŻA - Checkin Caribe

    200 metrów od prywatnej plaży. Leżaki i parasole: płatne.

    HOTEL - Checkin Caribe

    KATEGORIA LOKALNA 3* HOTEL PRZEZNACZONY TYLKO DLA OSÓB DOROSŁYCH. Hotel przystosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

    DO DYSPOZYCJI GOŚCI - Checkin Caribe

    recepcja czynna całą dobę, bar przy basenie, snack bar, restauracja, winda, taras słoneczny. Hotel akceptuje płatności kartami: Visa, American Express, MasterCard.

    INTERNET - Checkin Caribe

    Wi - Fi bezpłatnie w miejscach ogólnodostępnych.

    SPORT, REKREACJA I ROZRYWKA - Checkin Caribe

    Bezpłatnie: basen (czynny sezonowo)

    ZAKWATEROWANIE - Checkin Caribe

    157 pokoi Pokoje standardowe wyposażone w: centralną klimatyzację, TV, łazienkę z wanną lub prysznicem i suszarką, telefon.

    WYŻYWIENIE - Checkin Caribe

    ALL INCLUSIVE: śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu, przekąski pomiędzy posiłkami. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe w wyznaczonych przez hotel miejscach i godzinach. HB: śniadanie i obiadokolacja. Napoje do obiadokolacji dodatkowo płatne.

    INFORMACJE DODATKOWE - Checkin Caribe

    ADRES: Carrer d'Agustí Cabaas, 19, 17310 Lloret de Mar, Girona https://www.checkincaribe.com/

    CENA - Checkin Caribe

    OFERTA Z PRZELOTEM: Cena zawiera: bilet lotniczy, bagaż podręczny, transfer lotnisko - hotel - lotnisko (shuttle bus), zakwaterowanie w hotelu; opiekę polskojęzycznego rezydenta w wybranych regionach, część oferty jest bez rezydenta jeśli opisane w "uwagach" przy opisie hotelu;  wyżywienie wg oferty, opłaty lotniskowe, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung AG (ERGO Ubezpieczenia Podróży) NNW, KL (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własengo), bagaż, OC organizatora, VAT, składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG). Cena nie zawiera: bagażu rejestrowanego, miejsc obok siebie w samolocie, dodatkowego ubezpieczenia: od kosztów rezygnacji ( ok 3% wartości rezerwacji), chorób przewlekłych( ok. 68 PLN/os/tydz.), a także dodatkowego ubezpieczenie KL w okresie pandemii (w tym COVID-19 - KL do 20 000 EUR) / cena ok. 47.12 PLN/ os/tydz.) , wycieczek fakultatywnych. podatku turystycznego* (dot. Costa Brava, Majorka). UWAGA! Do każdej rezerwacji istnieje także możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego według cennika przewoźnika. Wtym celu należy podczas procesu zakładnia rezerwacji wybrać składnik opcjonalny lub po prostu wysłać wiadomość do rezerwacji w BlueVendo z prośbą o dodanie bagażu i informacją dla ilu osób bagaż ma zostać zakupiony. DOJAZD WŁASNY: Cena zawiera: zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie Europäische Reiseversicherung AG (ERV AG) NNW, KL (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własengo), bagaż, OC organizatora, VAT. Cena nie zawiera: dodatkowego ubezpieczenia od kosztów rezygnacji i chorób przewlekłych, wycieczek fakultatywnych, podatku turystycznego* (dot. Costa Brava, Majorka). *Podatek turystyczny w Katalonii (dotyczy ofert na COSTA BRAVA) oraz na Majorce (pobyty od 1 lipca 2016) nie jest wliczony w cenę. Klienci (powyżej 16 roku życia) zobligowani są do wniesienia należnej opłaty bezpośrednio po przyjeździe do hotelu: hotele 5* ok. 2,25-2,50 za dzień od osoby hotele 4* ok. 1,00-1,65 za dzień od osoby hotele 3 *ok. 0,50-1,10 za dzień od osoby pozostałe obiekty ok. 1 za dzień od osoby Dzieci 0-16 lat zwolnione są z podatku. Ponad to na Costa Brava opłata dotyczy tylko pierwszego tygodnia pobytu (max 7 dni), w dalszym okresie podatek nie obowiązuje.Cena uzależniona jest od dostępności miejsc w samolocie w danej taryfie cenowej. Linie lotnicze podają ceny aktualne na chwile zapytania. W związku z powyższym ze względu na wyczerpanie się danych taryf, do momentu podpisania umowy cena może ulegać zmianom. W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.

    BAGAŻ - Checkin Caribe

    LIMIT BAGAŻU PODRĘCZNEGO w PRIMIE w cenie: Wizzair: Klienci Prima Holiday mają wykupioną usługę WIZZ PRIORITY! Usługa daje mozliwość: * zabrania na pokład jednej sztuki małego bagażu, która musi zmieścić się pod fotelem, np. torbę na aparat, na laptopa, lub torebkę ( 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg)) * zabrania na pokład jednej podręcznej walizki na kółkach (55 x 40 x 23 cm, maks. 10 kg) * pierwszeństwo wejścia na pokład * Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne. Ryanair: 10kg, nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 20 cm, oraz dodatkowo jeden mały bagaż, np. torebkę lub torbę na laptopa, nieprzekraczający wymiarów 35 x 20 x 20 cm oraz pierwszeństwo wejścia na pokład. Pasażerowie, którzy wykupili opcję pierwszeństwa wejścia na pokład mogą wnieść na pokład jeden mały oraz jeden duży bagaż podręczny, chyba że ze względów operacyjnych konieczne jest umieszczenie dużego bagażu podręcznego w luku. Obowiązuje Regulamin dotyczący bagażu rejestrowanego. LOT: 8 kg nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 23 cm. Dodatkowo jako bagaż podręczny pasażer może zabrać ze sobą torebkę damską lub torbę męską lub laptopa (wymiary 40 cm x 35 cm x 12 cm) EasyJet: jedną sztukę bagażu wliczając torebki i laptopy o wymiarach nie przekraczających 56x45x25 cm (w tym kółka, kieszonki i rączki). CENY DODATKOWEGO BAGAŻU REJESTROWANEGO: Wizzair: 10kg/20kg/32kg - 100-400 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od wagi bagażu, trasy i terminu lotu Ryanair: 20kg - ok 300 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od trasy i terminu lotu EasyJet: 15kg - ok. 300 zł; 23kg - ok. 350 zł LOT: 23 kg - ok 300 zł Uwaga!! Ceny podane na moment zakładania rezerwacji. Po potwierdzeniu rezerwacji cena bagażu dodatkowego może ulec zmianie! LIMIT BAGAŻU REJESTROWANEGO: Wizzair: 10kg/20kg/32kg Ryanair: 10kg/20kg  Easyjet: 15kg LOT: 23 kg (Wymiary jednej sztuki bagażu nie mogą przekroczyć 158 cm)

    DOBA HOTELOWA - Checkin Caribe

    !!! UWAGA !!! DOBA HOTELOWA W REGIONIE COSTA BRAVA KOŃCZY SIĘ O GODZINIE 10:00, KWATEROWANIE OD GODZINY 14:00

    COVID-19 - Checkin Caribe

    HOTELE - Aktualnie obowiazujace srodki majace na celu zapobieganie rozprzestrzenianiu sie wirusa COVID-19. Aktualizacja na dzień 13.07.2020 Informujemy, że od 13.07.2020 władze Balearów wprowadziły używanie maseczek na twarzy w przestrzeni publicznej jako element obowiązkowy, nawet jeśli jest zachowany dystans społeczny. Obowiązek ten obejmuje wszystkich od 6-go roku życia. Dotyczy to przestrzeni publicznej na zewnątrz, jak również w miejscach zamkniętych tj. supermarkety, hotele itp. Przepis ten nie dotyczy osób z problemami oddechowymi, które uniemożliwiają noszenie maseczki, osób przebywających na plaży, czy basenie, podczas konsumpcji w restauracjach, jak również podczas uprawiania sportu. Nie przestrzeganie powyższego przepisu może skutkować mandatem w wysokości 100 Euro. Wszyscy pasazerowie przybywajacy do Hiszpanii droga powietrzna lub morska musza przejsc kontrole zdrowia przed wjazdem do kraju. Kontrole te moga obejmowac pomiar temperatury, kontrole dokumentacji i kontrole wizualna stanu pasazera.   Kontrola temperatury bedzie przeprowadzana rutynowo w celu identyfikacji podroznych z goraczka. Jako granice wykrywalnosci ustala sie temperature rowna lub wieksza niz 37,5 oC. Pomiar temperatury musi odbywac sie za pomoca bezdotykowych termometrow lub kamer termograficznych. Dane osobowe i obrazy zarejestrowane przez kamery termowizyjne nie beda przechowywane, a prywatnosc pasazerow musi byc zagwarantowana przez cały czas. Firmy zeglugowe, pod nadzorem Sanidad Exterior (dot. zdrowia osob z zagranicy), moga mierzyc temperature pasazerow w podrozach miedzynarodowych przed ich przybyciem do hiszpanskiego portu, zgodnie z postanowieniami niniejszego rozdziału.   W odniesieniu do kontroli dokumentow, wszyscy pasazerowie pochodzacy z dowolnego lotniska lub portu znajdujacego sie poza terytorium Hiszpanii musza wypełnic formularz dotyczacy zdrowia publicznego, ktorego tresc stanowi załacznik I do niniejszej rezolucji. Proces wypełniania formularza bedzie odbywał sie droga elektroniczna, w taki sposob, ze wszystkie osoby, ktore planuja podroz do Hiszpanii, musza go wypełnic przed rozpoczeciem podrozy przez adres internetowy: www.spth.gob.es lub za pomoca bezpłatnej aplikacji HISZPANIA TRAVEL HEALTH-SpTH Ważne!   Do 31 lipca 2020 r., będzie można wypełniać również formularze papierowe.   Od 01 sierpnia wszyscy pasażerowie przybywający drogą lotniczą i morską mają obowiązek posiadania kodu QR w wersji elektronicznej pod rygorem nie wpuszczenia na teren Hiszpanii i/lub na pokład samolotu/statku. Instytut ds. Jakosci w Turystyce Hiszpanii w Ministerstwie Przemysłu Handlu i Turystyki zarzadziło wprowadzenie szeregu norm sanitarnych, ktore zaczynaja obowiazywac wraz z otwarciem hoteli. Ich głownym załozeniem jest zapewnienie bezpieczenstwa sanitarnego gosciom poprzez zachowanie pomiedzy personelem a goscmi oraz miedzy samymi goscmi dystansu społecznego, zwiekszenie czestotliwosci dezynfekcji przedmiotow najczesciej dotykanych jak blaty, krany, klamki, uchwyty, krany, umywalki, lady, drzwi, windy, klucze, karty do pokoi, przyciski do spłuczki, telefony, suszarki, karty menu, wieszaki, minibary itd. oraz takiego przeorganizowania pracy, by zachowac maksymalne bezpieczenstwo podczas rejestracji, posiłkow, wypoczynku oraz w strefach wspolnych. Ponizej bardziej szczegołowa lista podjetych działan.1. Higiena personelu hotelowego - zmiana ubrania po przyjsciu do pracy na słuzbowy uniform, ktory ma byc prany po kazdym dniu, w temperaturze powyzej 60 stopni C. - personel bez kontaktu fizycznego miedzy soba - oddzielny personel oddelegowany do sprzatania pokoi i oddzielny do sprzatania pozostałych powierzchni. Wozki ze sprzetem do sprzatania dezynfekowane po kazdej zmianie. - praca personelu w maseczkach ochronnych i w rekawiczkach, zmiana rekawiczek za kazdym razem po zakonczeniu pracy w pokoju. - codzienna rejestracja i kontrola wszystkich czynnosci dezynfekcyjnych2. Informacja dla gosci - zaznaczenie miejsc dla gosci podczas rejestracji w recepcji, podobnie przy wejsciu do restauracji (dla zachowania dystansu). - informacja na plakatach przynajmniej w jednym obcym jezyku.3. Recepcja - ograniczenie liczby osob przebywajacych jednorazowo w recepcji - zainstalowanie ekranow ochronnych oddzielajacych recepcje (łatwych w czyszczeniu i dezynfekcji) - personel w obowiazkowych maseczkach ochronnych - dostepny płyn do dezynfekcji rak - jednorazowe długopisy lub mozliwosc ich dezynfekcji - płatnosc karta lub w inny elektroniczny sposob - dezynfekcja lady recepcyjnej przynajmniej raz dziennie, po kazdej zmianie personelu - deponowanie kart do pokojow / kluczy w specjalnym pojemniku z płynem dezynfekcyjnym - dezynfekcja lady, sprzetu w recepcji, klawiatury, telefonu itd. oraz sprzetu w kasie po kazdej zmianie personelu - w drzwiach wejsciowych do hotelu specjalny dywanik nasaczony srodkiem dezynfekcyjnym - zaniesienie bagazu do pokoju przez personel hotelowy tylko w rekawiczkach jednorazowych lub dezynfekcja uchwytow i raczek sciereczkami dezynfekujacymi - zabronione odprowadzanie na parking samochodow klientow przez personel hotelowy4. Kawiarnia /Restauracja - eliminacja ze stołow elementow wspolnych takich jak cukiernice, solniczki, pojemniki z pieprzem, przyprawy, oliwa, elementy dekoracji - przy bufecie ekran ochronny - w wypadku room serwisu personel w maseczkach ochronnych i rekawiczkach jednorazowych (z zachowaniem dystansu) - tace myte w wysokiej temperaturze w zmywarkach5. Pokoje hotelowe - zredukowanie liczby tekstyliow w pokojach jak dywany, serwety, dekoracje - w pokoju tylko jeden kosz na odpadki i smiecie, z pokrywa i podwojnym workiem plastikowym, jedynie w łazience. - zapasowe koce i poduszki w szafie specjalnie zabezpieczone, - suszarka do włosow dezynfekowana włacznie z filtrem po opuszczeniu przez goscia pokoju, - dezynfekcja wieszakow - dezynfekcja minibarow, - ograniczenie usługi prasowania - przy zmianie poscieli i recznikow, te bez kontaktu z podłoga, zapakowane bezposrednio do workow plastikowych, pranie w temperaturze powyzej 60 stopni C. - dezynfekcja scian, podłog, sufitu, okien, luster, mebli, sprzetu stanowiacego wyposazenie - czesta wymiana filtrow6. Jadalnia, strefa wypoczynkowa - monitorowanie zachowywania dystansu społecznego - zwiekszenie liczby turnusow na posiłki - ograniczenie liczby krzeseł, by wymusic dystans społeczny - zawieszenie plakatow informacyjnych przypominajacych o myciu rak przed i po nacisnieciu przyciskow w automatach sprzedajacych napoje czy ekspresach kawowych7. Strefy wspolne - przestrzeganie dystansowania - zapewnienie w tych strefach srodkow do dezynfekcji rak - w łazienkach wspolnych suszarki do rak lub reczniki papierowe, sprzatanie i dezynfekcja min 6 razy dziennie - kosze na smieci z pokrywa i podwojnym workiem plastikowym - wszelkie pomieszczenia, sale konferencyjne, sale fitness wietrzone dwa razy dziennie8. Sale fitness - limit osob - w przypadku zajec grupowych, zachowanie odstepow, oznaczenie na podłodze miejsc na uczestnikow, by uniknac bliskosci czy kontaktu - w przypadku korzystania ze sprzetu uzywanie recznikow, dezynfekcja sprzetu po kazdym uzytkowniku9. Windy - ograniczenie liczby uzytkownikow, korzystanie z maseczek ochronnych10. Baseny i Spa - wprowadzone beda normy na podstawie wynikow badan naukowych dotyczacych zachowania sie wirusa w wodzie w basenach krytych oraz pod gołym niebem11. Strefy dla dzieci - przy wejsciu na teren mycie lub dezynfekcja rak - regularna dezynfekcja urzadzen i zabawek - osoby obsługujace z podwyzszonym rezimem sanitarnym12. Programy animacyjne - kontrolowana liczba uczestnikow, zachowanie dystansu społecznego, ewentualne uzywanie maseczek ochronnych - dezynfekcja wszelkiego sprzetu13. Imprezy - kiedy beda mozliwe, kazdy hotel powinien sam zdecydowac czy posiada odpowiednie warunki na organizacje eventow - ograniczona liczba uczestnikow i zachowanie dystansu społecz

    WARUNKI WJAZDOWE - Checkin Caribe

    * dokumentem podróży uprawniającym do wjazdu i pobytu (niezależnie od jego celu) na terytorium Hiszpanii jest ważny paszport lub dowód osobisty. * Obywatele polscy korzystają z prawa do swobodnego przepływu osób w ramach Unii Europejskiej/Europejskiego Obszaru Gospodarczego. * każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.
  • Ocena podróżnych TripAdvisor
    Na podstawie 22 opinii podróżnych
    Doskonałe
    3
    Dobre
    0
    Średnie
    1
    Złe
    5
    Okropne
    13
    Jakość noclegu
    Lokalizacja
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
    Czystość

Dlaczego warto wybrać Dreamtours.pl:

  • BEZPIECZNE
    I TANIE WAKACJE

    Dreamtours.pl to od 10 lat wiodący portal turystyczny oferujący wycieczki polskich i niemieckich touroperatorów. Proponujemy Państwu jedynie sprawdzonych organizatorów i ponad 100 tysięcy hoteli w każdym zakątku świata zarówno z przelotem jak i dojazdem własnym.
  • GWARANCJA
    BEZTROSKICH WAKACJI

    Wszyscy organizatorzy, których sprzedajemy posiadają wysokie polisy ubezpieczeniowe. Ceny podajemy w euro, dzięki temu nie ma możliwości wystąpienia różnic kursowych. Ceny wycieczek nie zmieniają się po podpisaniu umowy.
  • NAJWYŻSZY POZIOM
    OBSŁUGI KLIENTA

    Na nasz sukces pracuje zespól ludzi - profesjonalistów. Turystyka to nasza pasja, dlatego bardzo dobrze rozumiemy potrzeby naszych klientów i szczerze doradzamy podczas wyboru oferty, traktując każdego klienta indywidualnie i profesjonalnie. Zależy nam na budowaniu zaufania wśród naszych klientów.
Proszę czekać, trwa wczytywanie ...
Wyślij ofertę na email
X
Zapytaj o ofertę
X

Zadzwoń

58 741 59 20

Pomóc Ci znaleźć wycieczkę? Kliknij >