Pięciogwiazdkowy ośrodek znanej kolekcji AMR z łącznie 520 jednostkami mieszkalnymi posiada otwarte lobby z recepcją. 5 restauracji à la carte (włoska, azjatycka, francuska, meksykańska, z owocami morza (jedna dla dorosłych, jedna wyłącznie dla gości Preferred Club, otwarta tylko w porze śniadania i kolacji dla wszystkich), restauracja bufetowa, grill z przekąskami i kawiarnia, 11 bary (trzy wyłącznie dla gości Preferred Club, dwa bary tylko dla dorosłych i jeden w strefie podstawowej dla nastolatków. Sześć barów otwartych dla wszystkich.) oferują dużą różnorodność kulinarną następujące funkcje, 4 baseny (infinity, relaks, kids, z wyłączeniem Preferred Club (tylko dla dorosłych)), park wodny ze zjeżdżalniami, centrum fitness, strefa spa.
Hotel położony jest bezpośrednio przy długiej, piaszczystej plaży Cabeza de Toro, otoczonej Palem. Międzynarodowe lotnisko Punta Cana oddalone jest od obiektu o około 20 km, a lotnisko Santo Domingo – o około 190 km.
: Pokoje deluxe (ok. 46m²) są nowocześnie umeblowane i wyposażone w 1 łóżko king-size lub 2 podwójne łóżka, łazienkę/prysznic/toaletę, klimatyzację, wentylator sufitowy, minibar (codziennie uzupełniany w napoje bezalkoholowe, piwo, wodę i soki), ekspres do kawy/herbaty, żelazko i deska do prasowania, sejf, część dzienna z rozkładaną sofą, umeblowany taras lub balkon z widokiem na ogród. Możliwość rezerwacji do pojedynczego wykorzystania.
: z takim samym wyposażeniem jak pokoje dwuosobowe deluxe, mniejsze apartamenty są bardziej przestronne (ok. 48m²-54m²). Może być również zarezerwowany do pojedynczego wykorzystania i za dodatkową opłatą z widokiem na basen.
: Takie same udogodnienia jak mniejsze apartamenty, te znajdują się w strefie Preferred Club z dodatkowymi udogodnieniami. (ok. 54m²). Możliwość rezerwacji z widokiem na basen lub morze za dodatkową opłatą.
: Preferred Club oferuje następujące udogodnienia: Osobiste zameldowanie i wymeldowanie, bar, restauracja, bezpłatna prasa codzienna w pokoju (w języku angielskim lub hiszpańskim). Prywatny basen i bar Preferred Club.
Wszystkie posiłki w formie bufetu, wieczorem także à la carte (bez rezerwacji, zmieniające się godziny otwarcia). Przekąski 24h, krajowe i międzynarodowe napoje alkoholowe i bezalkoholowe w otwartych barach.
: Na Karaibach większość pokoi jest wyposażona w dwa łóżka typu queen-size (ok. 1,40 x 2 m). Obłożenie 2 osoby dorosłe + 1/2 dzieci/3 osoby dorosłe, w pokoju nie ma dodatkowych łóżek, oznacza to obłożenie: 2 osoby na łóżku, nawet jeśli dodatkowe łóżka są wymienione w potwierdzeniu!
Ponadto umywalki lub wanny/baseny z hydromasażem można zintegrować w sposób otwarty bez podziału przestrzennego w ogólnej części dziennej pokoju hotelowego
Teatr na świeżym powietrzu, wieczorne rozrywki, urozmaicony program animacyjny w ciągu dnia.
Siatkówka plażowa, koszykówka, bilard, aerobik, spływy kajakowe, nurkowanie z rurką, spróbuj nurkowania w basenie (częściowo za pośrednictwem zewnętrznych dostawców), centrum fitness.
Golf, tenis, wędkarstwo, nurkowanie (częściowo za pośrednictwem dostawców zewnętrznych).
Explorer Kids Club (3-12 lat), Core Zone Teens Club (13-17 lat), opieka nad dziećmi (za opłatą),
Dreams Spa by Pevonia (częściowo za opłatą): masaże, strefa hydroterapii, sauna szwedzka, łaźnie parowe, zabiegi na twarz, salon kosmetyczny.
Całodobowy room-service, Wi-Fi w całym obiekcie, lekarz (płatny).
W przypadku pobytu między kwietniem a grudniem może wystąpić zwiększone występowanie wodorostów i alg z powodu wiatru, temperatury i prądów. W szczególności na Karaibach często występuje zwiększone występowanie brunatnic. Wpływa to na plażę i morze. Kierownictwo hotelu i władze lokalne oczywiście starają się oczyścić dotknięte odcinki plaży we współpracy z administracją miejską. Wymaga to jednak użycia odpowiedniego sprzętu, który emituje lekki szum tła.
Należy pamiętać, że w zależności od sytuacji związanej z infekcją i oficjalnych wymogów, środki mające na celu powstrzymanie pandemii koronowej mogą zostać podjęte w Państwa hotelu i miejscu wypoczynku dla Państwa własnego bezpieczeństwa.
Może to prowadzić do zmian i ograniczeń w zakresie usług hotelowych (np. ewentualne obowiązkowe maseczki w miejscach ogólnodostępnych, zmiana konceptu restauracji, brak nadzoru w miniklubie itp.).
Oczywiście nadal należy przestrzegać wszystkich sprawdzonych zasad postępowania, takich jak higiena rąk, przestrzeganie minimalnych odległości oraz etykieta kaszlu/kichania.