- Cap Cana – ok. 900 m od piaszczystej plaży – lotnisko PUJ ok. 13 km
- Budynek główny, 5 pięter - 268 pokoi - Otwarcie w 2021 r. - Całodobowa recepcja, winda, WiFi - kilka restauracji - kilka barów - basen ze słodką wodą ze zintegrowanym brodzikiem dla dzieci, basen kryty (sezonowy i zależny od pogody) - leżaki, parasole przy hotelu basen (ewentualnie za opłatą)
Pokój dwuosobowy deluxe (ok. 39 m2) - łazienka lub prysznic/WC, suszarka do włosów, telewizja satelitarna, telefon, WiFi, minibar (za opłatą), sejf, zestaw do kawy/herbaty, klimatyzacja (indywidualnie regulowana) Junior suite dostęp do basenu ( ok. 45 m2) - Te same udogodnienia, co pokoje dwuosobowe Deluxe - dostęp do basenu (wspólny basen) Junior Suite Luksusowy dostęp do basenu (ok. 45 m2) - Takie same udogodnienia jak pokoje dwuosobowe Deluxe - dostęp do basenu (wspólny basen) Apartament przy plaży (ok. 45 m2) - takie same udogodnienia jak pokoje dwuosobowe deluxe - przy plaży - można zarezerwować za dodatkową opłatą: dostęp do basenu (do wspólnego basenu) apartament rodzinny (ok. 50 m2) - takie same udogodnienia jak w pokoju dwuosobowym deluxe pokoje - bardziej przestronne wszystkie pokoje ekonomiczne odpowiadają zazwyczaj najtańszej kategorii pokoi. Lokalizacja, wielkość i wyposażenie mogą różnić się od pokoi standardowych. Jeśli Twój hotel składa się z budynku głównego i aneksu, zakwaterowanie może znajdować się zarówno w budynku głównym, jak i w aneksie. Niestety nie możemy przyjąć żadnych próśb dotyczących udogodnień i lokalizacji. Za podział odpowiada wyłącznie hotelarz na miejscu.
All inclusive - śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu - serwis przekąsek w ogłoszonych godzinach - krajowe napoje alkoholowe i bezalkoholowe w ogłoszonych godzinach w czynnych barach - za opłatą dodatki takie jak: napoje importowane, świeżo wyciskane soki owocowe, restauracje à la carte. Dzieci do lat 18 nie otrzymują alkoholu
- Basen dla dzieci (sezonowo i w zależności od pogody) - Klub dla dzieci od 4 do 12 lat - Pokój gier
- bezpłatnie: sala fitness, siatkówka plażowa, animacje dzienne, wieczorne rozrywki
- bezpłatnie: SPA, sauna - za opłatą: zabiegi odnowy biologicznej i upiększające
Regulamin wjazdu i szczepień: Prosimy o zapoznanie się z aktualnymi przepisami wjazdu i szczepień oraz aktualnymi informacjami Ministerstwa Spraw Zagranicznych Republiki Dominikany! Bezwzględnie konieczne jest wykupienie prywatnego ubezpieczenia zdrowotnego w podróży międzynarodowej. Wjeżdżając przez USA należy zwrócić uwagę na przepisy wjazdowe i szczepień oraz aktualne informacje Ministerstwa Spraw Zagranicznych USA (dotyczy to również lotów z przesiadką w USA, nawet jeśli nie opuszcza się strefy tranzytowej).
Aby zwiększyć bezpieczeństwo lotów, władze USA wymagają dodatkowych informacji od podróżnych linii lotniczych wkraczających w amerykańską przestrzeń powietrzną (np. do różnych miejsc docelowych na Karaibach oraz w Ameryce Środkowej i Południowej).
o wszystkich osobach wjeżdżających lub wyjeżdżających z USA lub podróżujących przez ten kraj. Z tego powodu linie lotnicze mają obowiązek dostarczyć przesyłkę najpóźniej
zostać przesłane do ZUS. Przesyłane dane nazywane są
. W przypadku rezerwacji dokonanych w ciągu 168 godzin (7 dni) przed wylotem dane muszą zostać przesłane niezwłocznie. Brakujące lub niekompletne informacje mogą spowodować, że nie zostaniesz wpuszczony na pokład lotu. Bilety lotnicze mogą zostać wydane tylko wtedy, gdy „Bezpieczne dane pasażera” zostaną udostępnione na czas. Proszę o przesłanie tego dalej
z następującymi wymaganymi danymi wszystkich współpodróżnych (w tym imieniem): nazwisko, imię, płeć, data urodzenia. Przekazanie nazwiska musi być identyczne z danymi w paszporcie. Opóźnienie, brak lub niekompletność informacji może skutkować odmową wejścia na pokład lotu lub poniesieniem dodatkowych kosztów za wydanie biletu lotniczego. Poufnie przekażemy Twoje dane odpowiedniej linii lotniczej.
Wniosek ESTA należy nadal składać za pośrednictwem łącza http://esta.cbp.dhs.gov. Informacje dotyczące brunatnic: W miesiącach letnich, ze względu na globalne ocieplenie, na plażach w całym regionie Karaibów może wzrosnąć liczba brunatnic. Jest to zjawisko naturalne, na które organizator wycieczek i hotele nie mają wpływu. Oczywiście władze lokalne i branża hotelarska dokładają wszelkich starań, aby oczyścić dotknięte regiony.
Dla Twojego bezpieczeństwa podejmujemy dalekosiężne działania mające na celu powstrzymanie pandemii koronowej w Twoim miejscu wypoczynku lub hotelu. W zależności od miejsca docelowego i regionu może to prowadzić do pewnych zmian lub ograniczeń usług wynikających z instrukcji rządowych obowiązujących w hotelach, co może mieć wpływ na wyposażenie hotelu, obiekty na świeżym powietrzu, usługi gastronomiczne i zajęcia. Ponadto do osób w pełni zaszczepionych, wyzdrowiałych i niezaszczepionych mogą mieć zastosowanie inne przepisy. Niektóre udogodnienia mogą być dostępne wyłącznie dla osób w pełni zaszczepionych. Wyjątkowe okoliczności spowodowane pandemią korony mogą również w dalszym ciągu prowadzić do odwołań lotów, zmian godzin/rozkładów lotów, a także zamykania hoteli, późniejszego otwierania hoteli i przepełnienia rezerwacji – nawet z bardzo krótkim wyprzedzeniem. . W takich przypadkach postaramy się jak najszybciej zaoferować Państwu odpowiednią alternatywę. Jeśli nadal będziemy musieli odwołać Twoją podróż ze względu na koronę, skontaktujemy się z Tobą.
Prosimy zwrócić uwagę na godziny otwarcia recepcji. Jeśli planują Państwo przyjazd poza godzinami pracy recepcji, prosimy o poinformowanie o tym zarezerwowanego hotelu przed przyjazdem.
Łóżeczko dziecięce na życzenie i w zależności od dostępności. Możesz zostać zakwaterowany w łóżku rodziców. W razie potrzeby na miejscu należy uiścić dodatkową opłatę.
Z naszego punktu widzenia kompleks hotelowy nie jest odpowiedni dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej.
Informacje na temat przepisów dotyczących bagażu, cateringu na pokładzie i odprawy dla zarezerwowanej linii lotniczej można znaleźć w Internecie pod adresem: http://www.ferien-touristik.de/fluginformationenhttp://www.ferien-touristik.de/coraltravel/ fluginformationenhttp://www .coraltravel.ch/informacje o locie Jeśli zarezerwowali Państwo lot, transport odbędzie się w klasie ekonomicznej.
Należy pamiętać, że co najmniej jeden uczestnik podróży objęty rezerwacją musi mieć ukończone 18 lat.
Uwaga: pokoje hotelowe są dostępne dopiero od około 14:00 w dniu przyjazdu. Jeśli przyjedziesz przed godziną 3:59, natychmiast otrzymasz zarezerwowany pokój.
Ze względu na nasze obowiązki w zakresie informacji przed zawarciem umowy, przed dokonaniem rezerwacji otrzymasz aktualne informacje dotyczące podróży, bezpieczeństwa i informacje medyczne dla obywateli UE lub otrzymasz je od swojego biura podróży. Informacje te prezentowane są Państwu na portalach internetowych przed dokonaniem rezerwacji.
Należy pamiętać, że określone udogodnienia hotelowe, usługi cateringowe, obiekty i zajęcia na świeżym powietrzu mogą być ograniczone lub w ogóle niedostępne, w zależności od obłożenia hotelu i warunków pogodowych. W tym okresie zamknięte lub odwołane mogą zostać także niektóre obszary obiektu zewnętrznego oraz obiekty sportowe i rozrywkowe, niezależnie od obłożenia i pogody.
Należy pamiętać, że programy rozrywkowe, opieka nad dziećmi i programy telewizyjne niekoniecznie są oferowane w języku niemieckim, chyba że jest to określone w opisie hotelu.
Należy pamiętać, że niektóre hotele wysadzają Cię na wyznaczonych przystankach w pobliżu Twojego hotelu, zamiast do Twojego indywidualnego hotelu/zakwaterowania. Ze względu na lokalizację niektórych hoteli (np. przy deptakach) w tych lokalizacjach, świadczenie usługi „od drzwi do drzwi” może nie być możliwe. W takim przypadku kierowcy podrzucą Cię w możliwie najbliższe miejsce Twojego miejsca zakwaterowania. Dostawca nie jest odpowiedzialny za transport Twojego bagażu do miejsca zakwaterowania Uprzejmie prosimy o poinformowanie agencji transferowej i zarezerwowanego hotelu, jeśli w trakcie podróży wystąpią jakiekolwiek opóźnienia w Twoim locie. Jeśli zarezerwowałeś podróż bez transferu i jeśli przyjedziesz do zarezerwowanego hotelu po godzinie 18:00, prosimy o poinformowanie hotelarza przed przyjazdem, aby zarezerwowana usługa pozostała ważna. Pamiętaj, że bagaż specjalny i sportowy należy zarejestrować u nas przed wyjazdem, a koszty transportu w dniu transferu.