pn - pt: 8-20 sb: 10-14
Schowek
 58 741 59 20
Marriott Al Jaddaf

OFERTA JEST DOSTĘPNA

organizator w ciagu paru dni informuje czy są dostepne miejsca na dany termin.

Proszę czekać, trwa wczytywanie ...

Marriott Al Jaddaf

Zjednoczone Emiraty Arabskie,

Dubaj,

Dubaj

 PLN/os. (0os.  PLN)
https://cdn.dreamtours.pl/img/hotels/merlinx/153662/zjednoczone-emiraty-arabskie-dubaj-marriott-al-jaddaf-1.jpg
Termin:
-
Długość:
-
Wylot z:
-
Przylot do:
-
Zakwaterowanie:
-
Wyżywienie:
-
Organizator:
-
Liczba osób:
-
Cena łączna:
-
Zapłać przez internet - najlepsze pokoje wyprzedają się od razu!
Zarezerwuj wstępnie

Inne możliwe zakwaterowanie i wyżywienie:

  • Opis Oferty

  • Opinie o hotelu

  • Ocena podróżnych TripAdvisor

    Marriott Al Jaddaf

    Zjednoczone Emiraty Arabskie,

    Dubaj,

    Dubaj,

    Opis operatora:
    Proszę czekać, trwa wczytywanie ...

    Opis kontrahenta - Marriott Al Jaddaf

    Około 8 km od plaży i około 1,5 km od morza znajduje się hotel MARRIOTT HOTEL AL JADDAF. Stare miasto oddalone jest o około 4 km. Istnieje transfer między hotelem a lotniskiem. Plaża jest patrolowana przez ratownika. Tutaj dostępne są ręczniki plażowe. Aby dotrzeć na plażę, dostępny jest transfer. Klimatyzowany hotel wyposażony jest w całodobową recepcję, lobby bar, Wi-Fi, dostęp do internetu, bankomat, fryzjer, jacuzzi, prysznice i przebieralnie, apteczkę, miejsca parkingowe oraz salę telewizyjną . Na zewnątrz znajduje się podgrzewany basen, gdzie leżaki i ręczniki kąpielowe są dostępne bezpłatnie. Istnieje również oddzielny basen dla dzieci. Ponadto można odpocząć na świeżym powietrzu na tarasie. Wewnątrz hotelu można skorzystać z krytego basenu. Dla rozrywki hotel oferuje bibliotekę/czytelnię i dyskotekę. Dla najmłodszych Gości dostępne są również łóżeczka. Bagaż można przechować w hotelowej przechowalni. Istnieje również usługa prania i prasowania. Dla Twojej wygody, oprócz usług konsjerża, o opiekę zadba strona hotelu. W razie potrzeby możesz w każdej chwili skontaktować się z centrum medycznym. Goście obiektu mogą otrzymać budzenie od personelu hotelu. Na zjazdy i inne spotkania biznesowe hotel oferuje centrum biznesowe oraz salę konferencyjną ze skanerem, rzutnikiem i usługą cateringową. Jeśli chcesz zwiedzić region wakacyjny, możesz skorzystać z wypożyczalni samochodów i motocykli w pobliżu hotelu. Ponadto hotel prowadzi sprzedaż biletów na wycieczki. Palenie jest dozwolone w niektórych częściach hotelu. Zwierzęta, takie jak koty i psy, są akceptowane w hotelu (na życzenie). Dla gości w podróży poślubnej hotel oferuje specjalne oferty, takie jak specjalne pakiety dla nowożeńców. Ze względu na udogodnienia bez barier , takie jak pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, hotel jest również odpowiedni dla osób na wózkach inwalidzkich. Catering Jako usługi cateringowe hotel oferuje wyżywienie all-inclusive, obiadokolacja i pełne wyżywienie. Oferowane jest śniadanie amerykańskie, kontynentalne, w formie bufetu, do wyboru z karty lub jako brunch. Zapraszamy na lunch w formie bufetu lub jako zestaw posiłków. Kolacja serwowana jest również w formie bufetu, jako zestaw posiłków lub la carte. W ramach usługi all inclusive lokalne i międzynarodowe napoje alkoholowe (24h, z limitem) oraz międzynarodowe napoje alkoholowe (nielimitowane) są dostępne bez dodatkowych opłat. Na posiłki zapraszamy do restauracji bufetowej z tarasem (dania śródziemnomorskie, o obniżonej kaloryczności, bezglutenowe i wegetariańskie) oraz bar przy basenie. Karta drinków w hotelu obejmuje całodobowe międzynarodowe napoje alkoholowe. W porze kolacji goście proszeni są o ubranie się w odpowiednią odzież w restauracji. Odległości Park rozrywki: około. 500 m Lotnisko: ok.  8,1 km Przystanek autobusowy: ok.  200 m Kino: ok.  5 km Teatr: ok.  5,5 km Dworzec kolejowy: ok.  1,5 km Najbliższy dentysta: ok. 2,5 km Apteka: ok.  2 km Szpital: ok.  2 km Pole golfowe: ok. 6 km Najbliższy bank: ok. 2 km Informacja turystyczna: ok.5 km Najbliższa autostrada: ok.  200 m Stacja metra: ok. 2 km Najbliższa komunikacja miejska: ok. 700 m Centrum biznesowe: ok.  6,5 km Park wspinaczkowy: ok.  4 km Kort tenisowy: ca. 6,5 km Ujeżdżalnia: ok.  21 km Najbliższa trasa konna: ok.  21 km Szkoła żeglarska: ok. 14,5 km Miejsce nurkowe: ok. 14,5 km Sklep nurkowy: ok. 14,5 km Surfowanie na fali: ok. 14,5 km Szkoła surfingu na falach: ok. godz. 14,5 km Szkoła windsurfingu: ok. 14,5 km Szkoła kitesurfingu: ok. 14,5 km Miejsce do kitesurfingu: ok. 14,5 km Sport i rekreacja Aby zadbać o kondycję podczas wakacji, goście mogą korzystać z siłowni (czynnej 24 godziny na dobę). Dostępne są również rowery spinningowe. Specjalne oferty dla wszystkich entuzjastów golfa są dostępne w miejscu zakwaterowania na polu golfowym oddalonym o około 6 km. Podczas wakacji możesz również wziąć udział w kursach aerobiku, kursach zumby i kursach jogi. Dla rowerzystów jest pomieszczenie gospodarcze. Sauna czeka na Ciebie w spa. Hotel oferuje również masaże i zabiegi kosmetyczne. Spędź zdrowe i relaksujące godziny dzięki terapii cieplnej. Informacje dodatkowe Większe grupy młodych osób w wieku poniżej 25 lat nie mają wstępu do tego obiektu, ponieważ jest to hotel przeznaczony specjalnie dla rodzin. 

    COVID 19 - Marriott Al Jaddaf

    TEST:  TAK RODZAJ TESTU: RT-PCR TEST DLA DZIECKA: DZIECI DO LAT 12 ZWOLNIONE Z TESTU ZWOLNIENIE Z TESTU:  BRAK WYMAGANE DOKUMENTY:  wymagane jest pobranie na smartfon aplikacji mobilnej COVID-19 DXB APP (dostępna w AppStore, Google Play) i zarejestrowanie w niej swoich danych Wszyscy podróżujący muszą mieć przy sobie negatywny wynik testu na COVID (PCR) wykonany najwczesniej 72 godzin przed wylotem Zaświadczenie o wyniku testu musi być przedstawione w języku angielskim. Dzieci poniżej 12 roku życia są zwolnione z obowiązku wykonywania testu. . Polskie laboratoria akredytowane przez ministerstwo zdrowia są honorowane podczas przekraczania granic zewnętrznych Emiratów. https://www.gov.pl/web/zdrowie/lista-laboratoriow-covid Dokumenty (dla każdego uczestnika podróży): negatywny wynik testu PCR w języku angielskim,  zainstalowane na smartfon aplikacje należy przedstawić obsłudze podczas odprawy na lotnisku. Dodatkowo, od 3 kwietnia pasażerowie przylatujący do Dubaju z Polski będą zobowiązani do poddania się drugiemu, bezpłatnemu testowi PCR na obecność COVID 19 po przylocie do Międzynarodowego Portu Lotniczego w Dubaju. Wynik drugiego testu pasażerowie otrzymają w ciągu maksymalnie 48 godzin. Podrózni oczekują na wynik testu w hotelu.     Do stołecznego emiratu Abu Zabi można wjechać z innych emiratów pod warunkiem posiadania negatywnego wyniku testu (PCR lub laserowego - DPI) na COVID19 otrzymanego w ciągu 48 godzin przed przekroczeniem granicy Emiratu. W przypadku osób, które zamierzają zostać w Abu Zabi na dłużej konieczne są dwa dodatkowe testy w 4. i 8. dniu pobytu (dzień wjazdu liczy się jako 1. dzień pobytu).   Przepisy sanitarne Obowiązek zasłaniania ust oraz nosa w całej przestrzeni publicznej. Noszenie maseczki jest obowiązkowe także na plaży (wejście na plażę, spacer po plaży)! Maseczkę można zdjąć podczas plażowania oraz kąpieli w morzu. Biorąc pod uwagę dynamikę sytuacji radzimy śledzić informacje na stronach rządowych: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/zjednoczone-emiraty-arabskie https://www.wam.ae/en https://visitabudhabi.ae/en/plan-your-trip/covid-safe-travel https://www.mediaoffice.ae/en/Covid-19 

    SERWIS HOTELOWY - Marriott Al Jaddaf

    W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Zmiany te mogą wpłynąć na niektóre usługi. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania. Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe. Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.

    CENA ZAWIERA/NIE ZAWIERA - Marriott Al Jaddaf

    Cena zawiera: - ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), - bilet lotniczy, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT - zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00), - wyżywienie według wybranej opcji, - bagaż podręczny (zgodnie z warunkami przewozu danej linii lotniczej) - bagaż główny w przypadku przelotów liniami czarterowymi i wybranymi rejsowymi (Fly Dubai, Emirates) - transfer lotnisko-hotel-lotnisko - obsługę anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta. Klienci są pod telefoniczną opieką anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta. Klienci mają możliwość kontaktu w języku polskim pod alarmowym numerem telefonu (szczegółowe informacje podawane są w dokumentach podróży). Oferta pochodząca z dynamicznego pakietowania nie oferuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem. UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA: - bagażu głównego w przypadku przelotów wybranymi liniami rejsowymi (t.j.Wizzair/Ryanari/Easyjet)

    RODZAJ OFERTY-USŁUGI - Marriott Al Jaddaf

    1. Oferta jest realizowana w systemie DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu..  2. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. 3. Warunki przewozów wybranych przewoźników: WIZZAIR - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - usługi Wizz Priority: 1 sztuka bagażu podręcznego - umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie (stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład - oferta jest limitowana) - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm lub 20 kg o wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm (cena uzależniona jest od wagi bagażu, kierunku i terminu lotu). FLY DUBAI - cena oferty zawiera bagaż podręczny 7 kg (55x38x20 cm) oraz  bagaż  rejestrowany 20 kg (75x55x35 cm) EMIRATES - cena oferty zawiera bagaż podręczny 7 kg (55x38x20 cm) oraz  bagaż  rejestrowany 20 kg (suma wymimarów - długość+szerokość+głębokość nie może przekroczyć 300 cm)Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. 4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.  

    Potwierdzenie rezerwacji - Marriott Al Jaddaf

    Uwaga! Każda rezerwacja potwierdzona przez Agenta/Klienta - musi zostać dodatkowo potwierdzona przez Organizatora.

    ZEA - Marriott Al Jaddaf

    Oferta jest realizowana w systemie dynamicznego pakietowania, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi - prosimy o sprawdzenie limitów bagażowych i warunków przewozu linii lotniczych wybranej oferty. Na miejscu turyści są objęci opieką anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta. Transfer z i na lotnisko odbywa się shuttle busem.
  • Ocena podróżnych TripAdvisor
    Na podstawie 48 opinii podróżnych
    Doskonałe
    42
    Dobre
    2
    Średnie
    1
    Złe
    1
    Okropne
    2
    Jakość noclegu
    Lokalizacja
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
    Czystość

Dlaczego warto wybrać Dreamtours.pl:

  • BEZPIECZNE
    I TANIE WAKACJE

    Dreamtours.pl to od 10 lat wiodący portal turystyczny oferujący wycieczki polskich i niemieckich touroperatorów. Proponujemy Państwu jedynie sprawdzonych organizatorów i ponad 100 tysięcy hoteli w każdym zakątku świata zarówno z przelotem jak i dojazdem własnym.
  • GWARANCJA
    BEZTROSKICH WAKACJI

    Wszyscy organizatorzy, których sprzedajemy posiadają wysokie polisy ubezpieczeniowe. Ceny podajemy w euro, dzięki temu nie ma możliwości wystąpienia różnic kursowych. Ceny wycieczek nie zmieniają się po podpisaniu umowy.
  • NAJWYŻSZY POZIOM
    OBSŁUGI KLIENTA

    Na nasz sukces pracuje zespól ludzi - profesjonalistów. Turystyka to nasza pasja, dlatego bardzo dobrze rozumiemy potrzeby naszych klientów i szczerze doradzamy podczas wyboru oferty, traktując każdego klienta indywidualnie i profesjonalnie. Zależy nam na budowaniu zaufania wśród naszych klientów.
Proszę czekać, trwa wczytywanie ...
Wyślij ofertę na email
X
Zapytaj o ofertę
X

Zadzwoń

58 741 59 20

Pomóc Ci znaleźć wycieczkę? Kliknij >