- Termin:
- -
- Długość:
- -
- Wylot z:
- -
- Przylot do:
- -
- Zakwaterowanie:
- -
- Wyżywienie:
- -
- Organizator:
- -
- Liczba osób:
- -
- Cena łączna:
- -
Inne możliwe zakwaterowanie i wyżywienie:
Udogodnienia
Region nadmorski
-
Opis Oferty
-
Mapa
-
Wycieczki fakultatywne
-
Opinie o hotelu
-
Opis kierunku
-
Ocena podróżnych TripAdvisorZalety oferty
Region nadmorski
Opis operatora:Trwa tłumaczenie opisu hotelu. Może to potrwać trochę dłużej, prosimy o cierpliwość ...Opis kontrahenta - Marriott Al Jaddaf
Hotel miejski Marriott Hotel Al Jaddaf, Dubai, cieszący się szczególną popularnością wśród nowożeńców, znajduje się około 10 km od piaszczystej plaży (bezpłatny transfer na plażę). Do turystycznego centrum jest ok. 6 km. Najbliższe miasto to Dubai (Sharjah około 23 km, Ajman około 36 km). Najbliższe sklepy znajdują się ok. 2 km od hotelu, do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok. 1 km. Najbliższe bary i restauracje znajdują się również w odległości w odległości ok. 1 km. Najbliższa dyskoteka oddalona jest o około 2 km. Dalsze możliwości rozrywki podczas wakacji gwarantują kino (ok. 2 km) i teatr (ok. 6 km). Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: Dubai Mall and Burj Khalifa (ok. 6 km), Dubai Frame (ok. 5 km), Dubai Festival City (ok. 7 km), Museum of the Future (ok. 6 km) oraz Dubai World Trade Center (ok. 6 km). Postój taksówek (bezpośrednio przy hotelu) i przystanek autobusowy (bezpośrednio przy hotelu) zapewniają mobilność na wakacjach. Najbliższa stacja metra znajduje się około 4 km od hotelu. Do bardziej odległych miejsc można dotrzeć z dworca kolejowego oddalonego o około 3 km. W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 400 m szpital. Lotnisko (AUH) położone jest ok. 121 km od hotelu. Między hotelem a lotniskiem dostępny jest odpłatny transfer. Kolejne lotnisko (DXB) jest oddalone o ok. 12 km. Istnieje również bezpłatny transfer do Emaar Square. Wyposażenie : Ten 8-piętrowy hotel oddaje do dyspozycji gości 351 pokoi. Obiekt posiada recepcję (check-in od godz. 15:00, check-out do godz. 12:00), lobby z barem, łącznie 6 wind, klimatyzację, sejf (bezpłatny), salon fryzjerski, kiosk, minimarket, różne inne możliwości zakupowe, sky bar (czynny w godzinach 11:00 - 00:00), dyskotekę (czynną w godzinach 21:00 - 03:00), parking (bezpłatny), system kontroli dostępu oraz kantor wymiany walut. W hotelu znajdują się trzy klimatyzowane restauracje i bar z przekąskami. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Poza tym hotel posiada 16 sal konferencyjnych z dostępem do Internetu, a także cateringiem. Z myślą o gościach z niepełnosprawnościami obiekt ma do dyspozycji windę dostosowaną do transportu wózków, specjalnie dostosowane łazienki i bezbarierowe wejścia. Usługa sprzątania pokoi oraz usługa konsjerża są bezpłatne. Obsługa pokojowa, usługa prania i prasowania oraz opieka medyczna są dostępne odpłatnie. Basen: Na terenie zewnętrznym hotelu znajduje się basen ze słodką wodą z oddzielnym basenikiem dla dzieci. W strefie basenowej są dostępne leżaki do opalania i parasole słoneczne (bezpłatnie). Goście mogą zrelaksować się przy drinku w barze znajdującym się przy basenie . Sport/czas wolny: Aktywności sportowe i rekreacyjne: siłownia, bilard (bezpłatnie) i tenis (ewentualnie za opłatą, ok. 3 km od hotelu). W odległości ok. 10 km od hotelu można skorzystać z oferty sportów wodnych (realizacja przez firmy zewnętrzne). Pole golfowe oddalone jest od hotelu o około 8 km. Oferty wellness: sauna, jacuzzi i łaźnia parowa bezpłatnie. Strefa spa, taras słoneczny i masaże odpłatnie. Informacje dodatkowe: Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku i po arabsku. Dostępne opcje płatnicze: American Express, Visa oraz Eurocard/MasterCard.WYŻYWIENIE - Marriott Al Jaddaf
WYŻYWIENIE (w zależności od wykupionej oferty) RO - oferta bez wyżywenia BB - śniadania w formie bufetu HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne. FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne. All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąskiRODZAJ OFERTY-USŁUGI - Marriott Al Jaddaf
1. Oferta jest realizowana w systemie DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu.. 2. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. 3. Warunki przewozów wybranych przewoźników: WIZZAIR - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - usługi Wizz Priority: 1 sztuka bagażu podręcznego - umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie (stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład - oferta jest limitowana) - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm lub 20 kg o wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm (cena uzależniona jest od wagi bagażu, kierunku i terminu lotu). FLY DUBAI - cena oferty zawiera bagaż podręczny 7 kg (55x38x20 cm) oraz bagaż rejestrowany 20 kg (75x55x35 cm) EMIRATES - cena oferty zawiera bagaż podręczny 7 kg (55x38x20 cm) oraz bagaż rejestrowany 23 kg (suma wymiarów - długość+szerokość+głębokość nie może przekroczyć 300 cm)Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23 cm). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg 4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Zapytanie o dodatkowy bagaż należy złożyć do Organizatora minimum 5 dni przed datą wylotu.DOKONANIE REZERWACJI - Marriott Al Jaddaf
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta) i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).CENA ZAWIERA/NIE ZAWIERA - Marriott Al Jaddaf
Cena zawiera: - ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), - bilet lotniczy, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT - zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz. 11:00-12:00), - wyżywienie według wybranej opcji, - bagaż podręczny (zgodnie z warunkami przewozu danej linii lotniczej) - bagaż główny w przypadku przelotów liniami czarterowymi i wybranymi rejsowymi (Fly Dubai, Emirates) - transfer lotnisko-hotel-lotnisko UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:- opieki polskojęzycznegorezydenta - bagażu głównego w przypadku przelotów wybranymi liniami rejsowymi (t.j.Wizzair/Ryanari/Easyjet/Lot) - lokalnych opłat klimatycznych, podatku turystycznego, itp.Klienci otrzymuja telefon alarmowy do anglojęzycznego przedstawciela kontrahenta na miejscu.PRZEPISY WIZOWE, PASZPORTOWE, SANITARNE - Marriott Al Jaddaf
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe. Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.Uwagi dot. zakwaterowania w hotelach w ZEA - Marriott Al Jaddaf
- W Zjednoczonych Emiratach Arabskich obowiązuje podatek turystyczny, który jest pobierany od Klientów bezpośrednio w hotelu w momencie zakwaterowaniu lub wykwaterowania. Opłata jest lokalnej walucie za pokój/ za noc i jest uzależniona od standardu hotelu, w jakim Klienci mieszkają: 5* - 20 AED, 4* - 15 AED, 3*/2* - 10 AED. - Wszystkie hotele w Dubaju przy zakwaterowaniu pobierają od gości DEPOZYT. Wysokość depozytu zależy od standardu hotelu, opcji wyżywienia. Kwota depozytu służyć ma pokryciu ewentualnych kosztów związanych z dodatkowymi usługami typu mini bar itp. Depozyt pobierany jest w gotówce w Euro lub USD, może być także w formie zablokowanej kwoty na koncie bankowym lub karcie kredytowej. Depozyt zostaje zwrócony po rozliczeniu ewentualnych rachunków hotelowych. - W większości hoteli w ZEA, w przypadku zakwaterowania 2 osób dorosłych i dziecka w pokoju dwuosobowym, dziecko śpi na wspólnym łóżku z rodzicami lub na sofie (jeśli pokój posiada na wyposażeniu) W niektórych hotelach istnieje możliwość wykupienia dodatkowej dostawki dla dziecka.Ważne informacje - Marriott Al Jaddaf
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Wydarzenia w hotelach (animacje, muzyka na żywo, gry) mogą się zmieniać w trakcie pobytu, są zależne od ilości chętnych, pogody, sezonu. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne/pokoje z dostawką o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.ZEA - Marriott Al Jaddaf
Oferta jest realizowana w systemie dynamicznego pakietowania, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi - prosimy o sprawdzenie limitów bagażowych i warunków przewozu linii lotniczych wybranej oferty. Na miejscu turyści są objęci opieką anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta. Transfer z i na lotnisko odbywa się shuttle busem. -
Ocena podróżnych TripAdvisorNa podstawie 51 opinii podróżnychDoskonałe45Dobre2Średnie1Złe1Okropne2Opinie klientów