City Premiere Hotel Apartments ma idealnie położenie, które docenią goście wybierający się do miasta Dubaj zarówno w celach prywatnych, jak i służbowych. Dzięki bogatemu wachlarzowi udogodnień goście na pewno będą zadowoleni z pobytu w tym obiekcie. Do dyspozycji gości są wszelkie niezbędne udogodnienia takie jak całodobowa obsługa pokoju, darmowe Wi-Fi we wszystkich pokojach, ochrona 24h, codzienne sprzątanie, zakupy z dostawą. Wszystkie pokoje mają wspaniały wystrój i są urządzone tak, aby goście czuli się w nich jak w domu. Ponadto w wielu pokojach znajdują się następujące udogodnienia telewizor płaskoekranowy, dodatkowa toaleta, Internet bezprzewodowy (bezpłatny), pokoje dla niepalących, klimatyzacja. Po całodniowym zwiedzaniu zregeneruj swoje siły w zaciszu swojego pokoju i skorzystaj z takich udogodnień jak siłownia/sala fitness, sauna, basen odkryty, łaźnia. Jeśli liczysz na profesjonalny personel i obsługę najwyższej jakości, to City Premiere Hotel Apartments na pewno Cię nie rozczaruje.
TEST: TAK
RODZAJ TESTU: RT-PCR
TEST DLA DZIECKA: DZIECI DO LAT 12 ZWOLNIONE Z TESTU
ZWOLNIENIE Z TESTU: BRAK
WYMAGANE DOKUMENTY: wymagane jest pobranie na smartfon aplikacji mobilnej COVID-19 DXB APP (dostępna w AppStore, Google Play) i zarejestrowanie w niej swoich danych
Wszyscy podróżujący muszą mieć przy sobie negatywny wynik testu na COVID (PCR) wykonany najwczesniej 72 godzin przed wylotem Zaświadczenie o wyniku testu musi być przedstawione w języku angielskim. Dzieci poniżej 12 roku życia są zwolnione z obowiązku wykonywania testu. .
Polskie laboratoria akredytowane przez ministerstwo zdrowia są honorowane podczas przekraczania granic zewnętrznych Emiratów. https://www.gov.pl/web/zdrowie/lista-laboratoriow-covid
Dokumenty (dla każdego uczestnika podróży): negatywny wynik testu PCR w języku angielskim, zainstalowane na smartfon aplikacje należy przedstawić obsłudze podczas odprawy na lotnisku.
Dodatkowo, od 3 kwietnia pasażerowie przylatujący do Dubaju z Polski będą zobowiązani do poddania się drugiemu, bezpłatnemu testowi PCR na obecność COVID 19 po przylocie do Międzynarodowego Portu Lotniczego w Dubaju. Wynik drugiego testu pasażerowie otrzymają w ciągu maksymalnie 48 godzin. Podrózni oczekują na wynik testu w hotelu.
Do stołecznego emiratu Abu Zabi można wjechać z innych emiratów pod warunkiem posiadania negatywnego wyniku testu (PCR lub laserowego - DPI) na COVID19 otrzymanego w ciągu 48 godzin przed przekroczeniem granicy Emiratu. W przypadku osób, które zamierzają zostać w Abu Zabi na dłużej konieczne są dwa dodatkowe testy w 4. i 8. dniu pobytu (dzień wjazdu liczy się jako 1. dzień pobytu).
Przepisy sanitarne
Obowiązek zasłaniania ust oraz nosa w całej przestrzeni publicznej. Noszenie maseczki jest obowiązkowe także na plaży (wejście na plażę, spacer po plaży)! Maseczkę można zdjąć podczas plażowania oraz kąpieli w morzu.
Biorąc pod uwagę dynamikę sytuacji radzimy śledzić informacje na stronach rządowych:
https://www.gov.pl/web/dyplomacja/zjednoczone-emiraty-arabskie
https://www.wam.ae/en
https://visitabudhabi.ae/en/plan-your-trip/covid-safe-travel
https://www.mediaoffice.ae/en/Covid-19
W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.
Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.
Cena zawiera:
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny (zgodnie z warunkami przewozu danej linii lotniczej)
- bagaż główny w przypadku przelotów liniami czarterowymi i wybranymi rejsowymi (Fly Dubai, Emirates)
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- obsługę anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta.
Klienci są pod telefoniczną opieką anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta. Klienci mają możliwość kontaktu w języku polskim pod alarmowym numerem telefonu (szczegółowe informacje podawane są w dokumentach podróży). Oferta pochodząca z dynamicznego pakietowania nie oferuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów wybranymi liniami rejsowymi (t.j.Wizzair/Ryanari/Easyjet)
1. Oferta jest realizowana w systemie DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu..
2. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
3. Warunki przewozów wybranych przewoźników:
WIZZAIR - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- usługi Wizz Priority: 1 sztuka bagażu podręcznego - umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie (stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład - oferta jest limitowana)
- bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm lub 20 kg o wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm (cena uzależniona jest od wagi bagażu, kierunku i terminu lotu).
FLY DUBAI - cena oferty zawiera bagaż podręczny 7 kg (55x38x20 cm) oraz bagaż rejestrowany 20 kg (75x55x35 cm)
EMIRATES - cena oferty zawiera bagaż podręczny 7 kg (55x38x20 cm) oraz bagaż rejestrowany 20 kg (suma wymimarów - długość+szerokość+głębokość nie może przekroczyć 300 cm)Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.
4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Uwaga! Każda rezerwacja potwierdzona przez Agenta/Klienta - musi zostać dodatkowo potwierdzona przez Organizatora.
Oferta jest realizowana w systemie dynamicznego pakietowania, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi - prosimy o sprawdzenie limitów bagażowych i warunków przewozu linii lotniczych wybranej oferty.
Na miejscu turyści są objęci opieką anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta.
Transfer z i na lotnisko odbywa się shuttle busem.