W pobliżu hotelowej piaszczystej plaży znajduje się hotel The Level at Melia Punta Cana Beach Resort. Hotel wyposażony jest w całodobową recepcję, lobby, Wi-Fi, dostęp do internetu, sklep, bankomat oraz miejsca parkingowe. Na zewnątrz posesji znajduje się ogród oraz basen (czynny przez cały rok). Ponadto na zewnątrz znajduje się taras słoneczny. Dla rozrywki hotel oferuje kasyno i dyskotekę. Istnieje również usługa prasowania. Dla Twojej wygody, oprócz usług konsjerża, o opiekę zadba strona hotelu. Na zjazdy i inne spotkania biznesowe hotel oferuje centrum biznesowe.
Catering Śniadanie serwowane jest w formie bufetu lub do wyboru z karty. Lunch i kolacja serwowane są również la carte lub w formie bufetu. O dobre samopoczucie fizyczne dba restauracja z tarasem i bar przy basenie. Menu napojów w hotelu obejmuje wodę, napoje bezalkoholowe, kawę i herbatę, piwo i wino.
Sport i rekreacja Aby zadbać o kondycję podczas wakacji, goście mogą korzystać z siłowni. Na plaży można uprawiać różne sporty wodne. Istnieje również możliwość gry w bilard. W hotelu można także zagrać w tenisa stołowego. Ponadto w okolicy można uprawiać różne sporty wodne, takie jak nurkowanie z rurką. Strefa wellness oferuje masaże (płatne) i zabiegi kosmetyczne (płatne). Hotel oferuje również pokój gier dla dorosłych.
Zniesiono wymóg posiadania testów na COVID-19 przy wjeździe do kraju, ale osoby przybywające mogą zostać poddane tzw. szybkim testom na obecność wirusa.
TEST: NIE
RODZAJ TESTU: BRAK
TEST DLA DZIECKA: BEZ TESTU
WYMAGANE DOKUMENTY: KOD QR - rejestracja na stronie internetowej https://eticket.migracion.gob.do/ i wygenerowanie kodu QR dla każdej z osób podróżujących.
Rekomendujemy posiadanie pliku z kodem QR w formie papierowej i elektronicznej. Rejestracji należy dokonać na mniej niż 72 godziny przed wylotem do i z DominikanyUWAGA! Należy każdorazowo zapoznać się z warunkami tranzytowymi kraju, w którym planowana jest przesiadka oraz z warunkami przewozu linii lotniczej, obsługującej dany lot.
Przy zameldowaniu w hotelach dokonywany jest pomiar temperatury oraz wymagane jest wypełnienie oświadczenia o stanie zdrowia. Na Dominikanie obowiązuje nakaz zasłaniania ust oraz nosa w zamkniętych przestrzeniach publicznych. Noszenie maseczki nie jest obowiązkowe na plaży, przy basenie hotelowym oraz przy stoliku w restauracji.
Prosimy każdorazowo zapoznać się z aktualnymi ostrzeżeniami i komunikatami na stronie MSZ
W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.
Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.
Ważne: Kienci zobowiązani są do zapoznania się z akutalnymi zasadami i ograniczeniami na: https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia
1. Oferty z przelotem liniami rejsowymi to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie.
2. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
3. Warunki przewozów wybranych przewoźników:
LUFTHANSA - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23 cm) oraz bagaż rejestrowany 23 kg (Maksymalne wymiary jednej sztuki bagażu wynoszą 158 cm - szerokość + wysokość + głębokość).
SWISS - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23 cm) oraz bagaż rejestrowany 23 kg
CONDOR - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x20 cm) oraz bagaż rejestrowany 20 kg. Suma wymiarów zewnętrznych na sztukę bagażu nie może przekraczać 158 cm (długość + szerokość + wysokość).
AIR FRANCE -cena oferty zawiera bagaż podręczny 12 kg (55x35x25 cm).
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
KLM - cena oferty zawiera bagaż podręczny 12 kg (55x35x25 cm).
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg (Maksymalne wymiary jednej sztuki bagażu wynoszą 158 cm - szerokość + wysokość + głębokość).
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.
4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
CENA ZAWIERA
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi,
- bagaż główny w przypadku przelotów liniami czarterowymi i wybranymi rejsowymi (Lufthansa, Swiss, Condor)
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- obsługę polskojęzycznego przedstawiciela kontrahenta
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów wybranymi liniami rejsowymi (Air France, KLM)Klienci przylatujący na DOMINIKANĘ są pod opieką polskojęzycznego przedstawiciela kontrahenta. Klienci mają również możliwość kontaktu w języku polskim pod alarmowym numerem telefonu Organizatora (podany w dokumentach podróży).
Uwaga! Każda rezerwacja potwierdzona przez Agenta/Klienta - musi zostać dodatkowo potwierdzona przez Organizatora.