Castello 6068Campo Santa Marina30122 WenecjaWenecjaWłochyEmail: info@hotelsantamarina.itTel.: +39415239202
Dzięki swojej spokojnej lokalizacji na typowym weneckim placu, ten historyczny hotel znajduje się w pobliżu Teatru Giovanni Crisostomo z XVI wieku, który obecnie jako Teatr Malibran w sezonie prezentuje wiele dużych koncertów kameralnych. Centrum Wenecji jest zaledwie około 10-minutowego spaceru od hotelu, który stoi w miejscu, gdzie niegdyś znajdował się dom Marco Polo. Zaledwie 5 minut spacerem od hotelu znajduje się Most Rialto z jego malowniczym rynkiem rybnym oraz kościołem Santi Giovanni e Paolo, w którym koronowano i pochowano dożów, a który jest jednym z najlepszych przykładów weneckiego gotyku. W najbliższej okolicy goście mogą również podziwiać kościół Santa Maria dei Miracoli, prawdziwy klejnot renesansu, zdobiony kolorowym marmurem. Goście powinni poświęcić czas, aby w pełni zanurzyć się w wspaniałej okazałości Placu Świętego Marka.
Dla gości dostępne są w 3-piętrowym budynku głównym i w 2-piętrowym budynku bocznym 5 junior suites i 48 pokoi dwuosobowych. Całodobowo gościom służy wielojęzyczny personel (angielski, niemiecki, francuski) w recepcji, który chętnie pomoże w razie potrzeby, a zameldowanie i wymeldowanie możliwe jest 24 godziny na dobę. Obiekt oferuje szatnię, przechowalnię bagażu i sejf. Goście mają dostęp do Internetu przez Wi-Fi. Pomoc w rezerwacji wycieczek oferowana jest w punkcie informacji turystycznej. Hotel dysponuje szeregiem udogodnień dla osób niepełnosprawnych. Dostępna jest winda oraz udogodnienia dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Ogród zapewnia dodatkową przestrzeń do relaksu i wypoczynku na świeżym powietrzu. Przy przyjeździe samochodem goście mogą zaparkować w garażu lub na parkingu. Do dodatkowych usług należy całodobowa ochrona, usługi opieki nad dziećmi, opieka medyczna, obsługa pokojowa, usługi pralnicze, fryzjer oraz pralnia samoobsługowa. Goście mają dostęp do codziennej prasy bezpłatnie. W celu wsparcia działalności biznesowej dostępny jest faks.
Dla przyjemnego klimatu w pokojach odpowiada klimatyzacja i ogrzewanie. Goście mogą cieszyć się widokiem na miasto z balkonu lub tarasu. W pokojach z wykładziną dywanową dostępne jest łóżko podwójne, łóżko queen-size, łóżko king-size lub sofa. Można zamówić dodatkowe łóżka. Ponadto dostępne są sejf, minibar i biurko. Najlepszy komfort wakacyjny zapewniają telefon z bezpośrednim wyjściem, telewizor z odbiorem satelitarnym/kablowym oraz WiFi. Goście mogą skorzystać z wieczornego serwisu na dobranoc. Wnętrze łazienek obejmuje prysznic, wannę i bidet. Do codziennego użytku dostępne są suszarka do włosów, szlafroki i telefon. Dla szczególnego komfortu w łazienkach dostępne są kosmetyki. Dostępne są również pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich z bezbarierową łazienką. Obiekt oferuje pokoje dla niepalących i palących.
Obiekty gastronomiczne obejmują salę śniadaniową, kawiarnię i bar. Goście są kulinarnie rozpieszczani w restauracji dla niepalących z klimatyzacją i oddzielną strefą dla palących. Można zarezerwować nocleg ze śniadaniem. Obfite śniadanie w formie bufetu zachęca do wstania z łóżka. Dostępne są również specjalne potrawy, w tym dania dietetyczne. Ponadto obiekt oferuje specjalne opcje wyżywienia.
Dla elastycznego spędzania wolnego czasu dostępne są możliwości sportowe i rozrywkowe w obiekcie. Na tarasie goście mogą cieszyć się ładną pogodą. Relaks zapewnia jacuzzi w strefie kąpielowej. W hotelu znajduje się strefa wellness z spa. Zabawa i rozrywka oferowane są w kasynie.
Akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa, Diners Club, JCB i MasterCard.
Proszę pamiętać, że nasze pakiety wakacyjne generalnie nie są odpowiednie dla osób o ograniczonej mobilności, chyba że opis produktu zawiera inne informacje. Chętnie przekażemy dokładniejsze informacje na temat takiej przydatności, uwzględniając Państwa potrzeby.
Proszę pamiętać, że mogą wystąpić dodatkowe opłaty za dużą bagaż (np. sprzęt golfowy, wózki dziecięce, spadochrony, deski surfingowe lub narty) podczas transferu na miejscu. Opłaty te nie są wliczone w cenę podróży i muszą być opłacone gotówką. Rejestracja jest obowiązkowa z wyprzedzeniem.
Limit bagażu i usługi wyżywienia mogą się różnić w zależności od linii lotniczej. Nasz zespół serwisowy ECCO chętnie pomoże pod adresem email
Wymogi wjazdowe mogą się różnić w zależności od kraju podróży. Informacje specyficzne dla kraju można znaleźć na stronie internetowej Ministerstwa Spraw Zagranicznych
Ostateczne i wiążące informacje dotyczące wymogów wjazdowych mogą udzielić jedynie odpowiednie ambasady i konsulaty poszczególnych państw.
Proszę pamiętać, że dla wszystkich gości bez miejsca zamieszkania w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Skandynawii lub krajach Beneluksu mogą wystąpić problemy z zameldowaniem w hotelu w miejscu docelowym. W takim przypadku można się spodziewać, że hotelarz na miejscu odmówi rezerwacji lub pobierze znaczny dodatkowy koszt.
Zwracamy uwagę, że w przypadku nocnych lotów, które mają czas przylotu od 04:00 rano i później w miejscu docelowym, zameldowanie w hotelu w dniu przyjazdu w sezonie wysokim może odbyć się dopiero od godziny 14:00 (z zastrzeżeniem lokalnych odchyleń). Jeśli na powrocie jest nocny lot z czasami odlotu do 04:00 rano z miejsca docelowego, może się zdarzyć, że wymeldowanie z hotelu nastąpi już o 12:00 (z zastrzeżeniem lokalnych odchyleń) dnia poprzedniego. Wczesne zameldowanie lub późne wymeldowanie - przedłużenie korzystania z pokoju jest możliwe za dodatkową opłatą w zależności od dostępności po konsultacji w recepcji hotelu!
Proszę pamiętać, że czasy zameldowania i wymeldowania mogą się różnić w zależności od hotelu. Zameldowanie planowane jest między 12:00 a 16:00, a wymeldowanie między 10:00 a 14:00. Dalsze informacje dotyczące zameldowania i wymeldowania można uzyskać w recepcji. Wszystkie informacje bez gwarancji.
Proszę zajrzeć na naszą stronę internetową:
Oczywiście, nasze zespoły serwisowe ECCO można również skontaktować się telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach 09:30-18:00 oraz w soboty od 10:00 do 15:00: 0511 - 45 08 11 11 lub pod naszym adresem email:
Proszę pamiętać, że pokoje Economy, Best Price, Low-Cost, Sparzimmer to oferty w obniżonej cenie. Decyzja, który pokój zostanie przydzielony na miejscu, należy do hotelu. Chętnie przekażemy Państwa życzenia do hotelu, jednak nie możemy zagwarantować, że zostaną one zrealizowane.