Castello 6068Campo Santa Marina30122 WenecjaVenetoWłochyE-mail: info@hotelsantamarina.itTel.: +39415239202
Ten zabytkowy hotel położony jest w spokojnej okolicy przy typowym weneckim placu, bardzo blisko XVI-wiecznego teatru Giovanni Crisostomo, w którym obecnie, jako Teatr Malibran, odbywa się w sezonie wiele ważnych koncertów muzyki kameralnej. Centrum Wenecji znajduje się zaledwie 10 minut spacerem od hotelu, który stoi w miejscu, gdzie kiedyś stał dom Marco Polo. Znajduje się zaledwie 5 minut spacerem od mostu Rialto z malowniczym targiem rybnym i kościołem Santi Giovanni e Paolo, w którym koronowano i pochowano Dożów i który jest jednym z najlepszych przykładów gotyku weneckiego. W bezpośrednim sąsiedztwie goście mogą podziwiać także kościół Santa Maria dei Miracoli, prawdziwą perełkę renesansu usianą kolorowym marmurem. Goście powinni poświęcić trochę czasu, aby w pełni zanurzyć się we wspaniałym splendorze Placu Świętego Marka.
Goście mogą wybierać spośród 5 mniejszych apartamentów i 48 pokoi dwuosobowych w 3-piętrowym budynku głównym i 2-piętrowym aneksie. Wielojęzyczny personel recepcji służy gościom pomocą i radą przez całą dobę, a zameldowanie i wymeldowanie możliwe jest przez całą dobę. Udogodnienia obejmują szatnię, przechowalnię bagażu i sejf. Goście mają dostęp do Internetu poprzez WiFi. Biuro informacji turystycznej zapewnia pomoc w rezerwacji wycieczek. Hotel posiada szereg udogodnień przystosowanych dla osób niepełnosprawnych. Dostępna jest winda i udogodnienia przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Ogród oferuje dodatkową przestrzeń do wypoczynku i rekreacji na świeżym powietrzu. Jeśli goście przyjeżdżają samochodem, mogą zaparkować w garażu lub na parkingu. Inne usługi obejmują całodobową ochronę, opiekę nad dziećmi, opiekę nad dziećmi, pomoc medyczną, obsługę pokoju, usługi pralnicze, fryzjera i pralnię na monety. Gazeta codzienna dostępna jest dla gości bezpłatnie. W działalności biznesowej dostępny jest faks.
Klimatyzacja i ogrzewanie zapewniają przyjemny klimat w pokojach. W większości pokoi balkon jest standardem. Pokoje wyłożone wykładziną wyposażone są w łóżko podwójne lub rozkładaną sofę. Dodatkowe łóżka można zamówić. Do dyspozycji Gości jest także sejf, minibar i biurko. Telefon z bezpośrednim wyjściem, telewizor z odbiorem satelitarnym/kablowym i WiFi (bezpłatne) zapewniają najwyższy komfort wypoczynku. Goście mogą skorzystać z usługi wieczornego dobranoc. Łazienki wyposażone są w prysznic, wannę i bidet. Suszarka do włosów i szlafroki są dostępne do codziennego użytku. Produkty kosmetyczne zapewniają dodatkowy komfort w łazience. Dostępne są również pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich z łazienkami bez barier. W domu znajdują się pokoje dla niepalących i dla palących.
Zaplecze gastronomiczne obejmuje salę śniadaniową, kawiarnię i bar. Goście mogą delektować się kulinarnymi przysmakami w restauracji dla niepalących, wyposażonej w klimatyzację i oddzielną część dla palących. Obiekt oferuje nocleg ze śniadaniem w ramach usługi cateringowej z możliwością rezerwacji. Bogaty bufet śniadaniowy zachęca do wstania rano z łóżka. Dostępne są także specjalne pozycje menu, w tym opcje dietetyczne. Dom oferuje również specjalne możliwości cateringowe.
Oferta sportowa i rozrywkowa umożliwia elastyczne spędzanie czasu wolnego. Wczasowicze mogą cieszyć się piękną pogodą na tarasie. Wanna w strefie kąpielowej zapewnia przyjemny relaks. W hotelu znajduje się strefa wellness ze spa. Kasyno oferuje zabawę i rozrywkę.
Akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa, Diners Club, JCB i MasterCard.
Należy pamiętać, że nasze wycieczki zorganizowane z reguły nie są odpowiednie dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej, chyba że opis produktu stanowi inaczej. Jednakże na życzenie chętnie udzielimy Państwu bardziej szczegółowych informacji na temat takiej przydatności, biorąc pod uwagę Państwa potrzeby.
Należy pamiętać, że w przypadku transportu lokalnego mogą obowiązywać dodatkowe opłaty za bagaż nieporęczny (np. akcesoria golfowe, wózki, spadochrony, deski surfingowe lub narty). Nie są one wliczone w cenę podróży i należy je uiścić gotówką. Rejestracja jest bezwzględnie konieczna z wyprzedzeniem.
Limit bagażu i usługi związane z wyżywieniem mogą się różnić w zależności od linii lotniczej. Nasz zespół serwisowy ECCO chętnie Ci pomoże, wysyłając e-mail
Wymagania wjazdowe mogą się różnić w zależności od kraju, do którego podróżujesz. Informacje dotyczące poszczególnych krajów można znaleźć na stronie internetowej Federalnego Ministerstwa Spraw Zagranicznych
Ostatecznych i wiążących informacji na temat przepisów wjazdowych mogą udzielić wyłącznie właściwe ambasady i konsulaty poszczególnych krajów.
Należy pamiętać, że wszyscy goście, którzy nie są mieszkańcami Niemiec, Austrii, Szwajcarii, Skandynawii lub krajów Beneluksu, mogą mieć problemy z zameldowaniem się w hotelu podczas rezerwacji hotelu w obszarze docelowym. W takim przypadku należy się spodziewać, że lokalny hotelarz odrzuci rezerwację lub pobierze znaczną dopłatę.
Pragniemy zaznaczyć, że w przypadku lotów nocnych, które przylatują na obszar docelowy o godzinie 4:00 lub później, zameldowanie w hotelu w dniu przylotu w sezonie wysokim może nastąpić dopiero od godziny 14:00. (z zastrzeżeniem lokalnych różnic). Jeżeli lot powrotny jest lotem nocnym z godzinami wylotu z obszaru docelowego do godz. 4:00, wymeldowanie z hotelu może nastąpić o godz. 12:00 (z zastrzeżeniem lokalnych różnic). poprzedniego dnia. Wcześniejsze zameldowanie lub późne wymeldowanie - istnieje możliwość przedłużenia korzystania z pokoju za dodatkową opłatą, w zależności od dostępności, po konsultacji z recepcją hotelu!
Godziny zameldowania i wymeldowania mogą się różnić w zależności od hotelu. Zameldowanie odbywa się w godzinach 12:00–16:00, a wymeldowanie – w godzinach 10:00–14:00. Więcej informacji na temat zameldowania i wymeldowania można uzyskać w recepcji. Wszystkie oświadczenia bez gwarancji.
Spójrz na naszą stronę główną:
Oczywiście możesz skontaktować się z naszym zespołem serwisowym ECCO od poniedziałku do piątku. 9:30 do 18:00 oraz w soboty od 10:00 do 15:00 również telefonicznie: 0511 - 45 08 11 11 lub e-mailem:
Należy pamiętać, że pokoje ekonomiczne, najlepsze ceny, niskie koszty i pokoje ekonomiczne to oferty z obniżonymi cenami. Decyzja o tym, który pokój zostanie Państwu przydzielony na miejscu, leży w gestii hotelu. Z przyjemnością przekażemy hotelowi życzenia Państwa klientów, ale nie możemy zagwarantować, że zostaną one zrealizowane.