- Termin:
- -
- Długość:
- -
- Wylot z:
- -
- Przylot do:
- -
- Zakwaterowanie:
- -
- Wyżywienie:
- -
- Organizator:
- -
- Liczba osób:
- -
- Cena łączna:
- -
Inne możliwe zakwaterowanie i wyżywienie:
Udogodnienia
City Break
Region nadmorski
Bez paszportu
-
Opis Oferty
-
Mapa
-
Wycieczki fakultatywne
-
Opinie o hotelu
-
Opis kierunku
-
Ocena podróżnych TripAdvisorZalety oferty
City Break
Region nadmorski
Bez paszportu
Opis operatora:Trwa tłumaczenie opisu hotelu. Może to potrwać trochę dłużej, prosimy o cierpliwość ...Informacje o destynacji: - San Giuliano
Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7 (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).Cena zawiera: - San Giuliano
Przelot - Zakwaterowanie – Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż . OFERTA NIE ZAWIERA TRANSFERU Z/DO LOTNISKA! Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty przelot.Ważne informacje: - San Giuliano
Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).Położenie - San Giuliano Hotel: - San Giuliano
San Giuliano to doskonałe miejsce dla tych, którzy chcą być blisko Wenecji, ale jednocześnie uniknąć zgiełku miejskiego centrum. Położenie tuż obok mostu Ponte della Libertà sprawia, że podróż do Wenecji jest łatwa i wygodna, a jednocześnie można cieszyć się spokojem okolicznej miejscowości Mestre. Dodatkowo, obecność wielu restauracji i sklepów w okolicy hotelu sprawia, że goście mają dostęp do szerokiej gamy opcji gastronomicznych i zakupowych, co z pewnością wpływa na komfort ich pobytu.Adres - Hotel San Giuliano: - San Giuliano
Via Forte Marghera, 193/A, 30173 – Mestre (VE) Wenecja Tel: +39 041 531 7044 , Web: www.hotelsangiuliano.com Przydatne linki: http://www.veneziaunica.it/ http://actv.avmspa.it/Wyposażenie: - San Giuliano
Hotel wzniesiony został w roku 1964. Obiekt oferuje 55 pokoi. Budynek dysponuje windą, za pomocą której można dostać się na niemal wszystkie piętra. Na miejscu znajduje się przechowalnia bagażu, sejf i kantor wymiany walut. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych zapewnia stały dostęp do sieci. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Do dyspozycji gości jest jadalnia, sala śniadaniowa, kawiarnia i bar. Dostępna jest baza handlowa w postaci sklepów. Do Państwa dyspozycji jest również sala telewizyjna i pokój zabaw dla dzieci. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: wielojęzyczny personel, 24-godzinna ochrona, babysitting, opieka nad dziećmi, opieka medyczna, serwis pokojowy i pralnia. Wsparciem w sferze biznesowej jest faks.Pokoje: - San Giuliano
Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne wyposażone są w łóżko podwójne, łóżko typu queen size bądź łóżko typu king size. Istnieje możliwość dostawki. Ponadto skorzystać można z sejfu i minibarku. Do wyposażenia należą również internet, telefon, telewizor, budzik i Wi-Fi. Dostępne są również pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Łazienki wyposażone są w prysznic i wannę. W łazienkach znajdują się suszarka do włosów i telefon. Ekskluzywnie dla naszych gości przygotowaliśmy w łazienkach artykuły kosmetyczne. Istnieje również możliwość rezerwacji kwatery z łazienką dla osób niepełnosprawnych. Obiekt oferuje pokoje rodzinne, pokoje dla niepalących i pokoje dla palących.Wyżywienie: - San Giuliano
Istnieje możliwość wykupienia noclegu ze śniadaniem. W ofercie posiłków znajdują się śniadanie i obiad. Na życzenie istnieje możliwość przygotowania dań dietetycznych. Polecamy również inne opcje żywieniowe.Oferta sportowo-rozrywkowa: - San Giuliano
Kolejnym udogodnieniem jest bogaty w gry i zabawy program zajęć dla dzieci.Karty kredytowe: - San Giuliano
W hotelu akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa, Diners Club i MasterCard.Informacje dodatkowe (Pokoje Ekonomiczne/ Promocyjne/ Aneks/ Run Of the House): - San Giuliano
Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room), pokoje Run Of the House lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.Podatek turystyczny na obszarze Wenecji: - San Giuliano
Szanowni Państwo - przypominamy, iż w Wenecji obowiązuje w hotelach podatek turystyczny. Powyższy podatek płatny jest bezpośrednio w recepcji hotelowej przy zakwaterowaniu. Podatek dotyczy osób od 11 roku życia. 5* Hotel - 5 Euro/Osoba/Noc 4* Hotel - 4,5 Euro/Osoba/Noc 3* Hotel - 3,5 Euro/Osoba/Noc 2* Hotel - 2 Euro/Osoba/Noc 1* Hotel - 1 Euro/Osoba/Noc Podatek naliczany jest maksymalnie za 10 dni pobytu. Zmiana jest możliwa. Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności.Kaucja w hotelach, Kilamtyzacja, Wi-Fi, dzieci poniżej 18 i inne: - San Giuliano
Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów. Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center. Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii. Dzieci poniżej 18 roku - Wymagania wiekowe dotyczące pobytu: Wszyscy Goście muszą mieć ukończone 18 lat, aby móc samodzielnie zameldować się i przebywać w pokoju. Jeśli rodziny z dziećmi zarezerwują 2 pokoje, rodzice są odpowiedzialni za oba pokoje, nawet jeśli dzieci przebywają samodzielnie w oddzielnym pokoju. Osoby niepełnoletnie: Osoby niepełnoletnie poniżej 18 roku życia mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie w towarzystwie stałych, okazjonalnych opiekunów prawnych lub dorosłych opiekunów będących członkami rodziny i posiadających oficjalne zezwolenie właściwych organów kraju wysyłającego.Hotel Check-in / Check-out: - San Giuliano
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa: - zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu - kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu. Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu. W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano. Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.Ważne - Przeloty nocne: - San Giuliano
W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00. W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego. Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.Informacje odnośnie przelotów samolotem: - San Giuliano
Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika. W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się. + W przypadku czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg. + Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN ++ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg. Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 175 – 200 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów). *Bagaż rejestrowany: 500 – 680 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in. ++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg. Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 275 - 400 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 600 – 890 PLN. ++ Easyjet (U2): 45 x 36 x 20 cm, *Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN. +++ LOT (LO), Lufthansa (LH), Air France (AF), KLM (KL), TAP (TP), British Airways (BA), Alitalia (AZ), El Al (LY): 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 265 - 400 PLN. Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. -
Ocena podróżnych TripAdvisorNa podstawie 324 opinii podróżnychDoskonałe27Dobre93Średnie101Złe59Okropne44Opinie klientów