Hotel znajduje się około 250 metrów od plaży. Pierwsze restauracje znajdują się w odległości około 300 m, a piękne Parco Murri jest oddalone o około 400 m. Lotnisko Rimini (RMI) znajduje się około 3 km od hotelu.
Viale Siracusa 2447924 Rimini RNItalyTelefon: +39 0541 373066
Recepcja hotelu czeka na Ciebie. Restauracja serwuje dania kuchni międzynarodowej i lokalnej przygotowywane z typowych lokalnych składników dla dobrego samopoczucia. Na zakończenie wieczoru w hotelowym barze można delektować się rozmaitymi napojami, w tym krajowymi napojami alkoholowymi. W hotelu można bezpłatnie korzystać z bezprzewodowego dostępu do Internetu. Parking jest dostępny za dodatkową opłatą, w zależności od dostępności. Małe zwierzęta domowe są akceptowane na życzenie i po wcześniejszym umówieniu się bez dodatkowych opłat.
Pokoje składają się z sypialni, łazienki z prysznicem lub wanną / WC i balkonu lub tarasu. Wyposażenie obejmuje TV, telefon, klimatyzację, Wi-Fi (bezpłatny), suszarkę do włosów. Na życzenie iw zależności od dostępności, czasem dostaniesz łóżeczko za dodatkową opłatą. Z obłożeniem do 4 osób może być zakwaterowane w łóżko piętrowe.
Możesz pomóc sobie przy śniadaniu (zazwyczaj w formie bufetu).
Śniadanie zwykle z bufetu. Kolacja to menu z bufetem warzywnym.
Śniadanie zwykle z bufetu. Kolacja to menu z bufetem warzywnym. Z posiłkami dostajesz za osobę 1/2 l wody i 1/4 l wina. Ponadto na plaży znajduje się parasol plażowy i 2 leżaki na pokój.
Śniadanie zwykle z bufetu. Lunch i kolacja to menu z bufetem warzywnym. Z posiłkami dostajesz za osobę 1/2 l wody i 1/4 l wina. Ponadto na plaży znajduje się parasol plażowy i 2 leżaki na pokój.
Należy pamiętać, że podatek miejski jest pobierany. Opłata nie jest wliczona w cenę wycieczki i musi zostać uiszczona bezpośrednio przez hotel. Wysokość podatku miejskiego zależy od kategorii hotelu i jest naliczana za noc i za osobę (od 14 lat) 1 * Hotel = 0,70 EUR 2 * Hotel = 1,00 EUR 3 * Hotel = 1,50 EUR 4 * Hotel = 2,00 EUR 5 * Hotel = 2,50 EUR (może ulec zmianie)
Śniadanie zwykle z bufetu. Lunch i kolacja to menu z bufetem warzywnym.
Uwaga: godziny zameldowania i wymeldowania mogą się różnić w zależności od hotelu. Zameldowanie odbywa się między 12:00 a 16:00, a wymeldowanie odbywa się między 10:00 a 14:00. Aby uzyskać więcej informacji na temat zameldowania i wymeldowania, prosimy o kontakt z recepcją. Wszystkie informacje bez gwarancji.
Ten produkt jest na ogół w ograniczonym zakresie dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej. Niezależnie od tego, czy wciąż spełnia Twoje indywidualne potrzeby, zapytaj przed dokonaniem rezerwacji w swoim biurze rezerwacji!
Wymagania wstępne mogą się różnić w zależności od kraju przeznaczenia. Proszę zapoznać się z hasłem / VISA na stronie https://www.jt.de/faq
Bezpłatny bagaż i posiłki mogą się różnić w zależności od linii lotniczej. Prosimy o informacje w punkcie informacji bagażowej / wyżywienie JT Touristik: http://www.jt.de/fluginformation
Należy pamiętać, że w przypadku lotów nocnych o godzinie przyjazdu o godzinie 04:00 rano i później w miejscu docelowym, zameldowanie w hotelu możliwe jest tylko od godziny 14:00 w dniu przyjazdu (zmiana miejscowa jest zastrzeżona) Jeśli wracasz na lot nocny, wylot o 04:00 rano z obszaru docelowego, hotel wymelduje się o godzinie 12:00 (z zastrzeżeniem lokalnych odchyleń) dzień wcześniej. Wcześniejsze zameldowanie lub późne wymeldowanie Wyjście - przedłużenie korzystania z pokoi może być zorganizowane na życzenie w recepcji hotelowej, w zależności od dostępności, możliwe jest zarezerwowanie dodatkowej nocy przed wyjazdem. Skontaktuj się z obsługą klienta.
Dodatkowe opłaty za duży bagaż (np. Akcesoria do gry w golfa, wózek, spadochron, deska surfingowa lub narty) mogą podlegać transferowi na miejscu. Nie są one wliczone w cenę podróży i należy je uregulować w gotówce. Rejestracja jest wymagana z wyprzedzeniem.
Uwaga: w przypadku wszystkich osób, które nie mieszkają w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Skandynawii lub Beneluksu, zameldowanie w hotelu może powodować problemy z zameldowaniem w hotelu. W takim przypadku hotelarze mają prawo zażądać kolejnej płatności na miejscu lub odrzucić rezerwację!