Oglądasz teraz opis organizatora przetłumaczony przez OpenAI Opis operatora:
Proszę czekać ...
Co Państwa czeka - Grand Hotel Rimini
W 1908 roku otwarte Grand Hotel Rimini stanowi idealną podstawę do relaksujących wakacji. Wspaniały luksus i najwyższy komfort tworzą unikalną atmosferę dobrego samopoczucia, którą podkreśla profesjonalna obsługa.
Cyfrowa i telefoniczna obsługa TUI 24/7 - Grand Hotel Rimini
Nasz zespół obsługi klienta TUI mówiący po niemiecku jest dostępny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu cyfrowo przez funkcję czatu w aplikacji myTui, telefonicznie i przez SMS.
Lokalizacja - Grand Hotel Rimini
pierwsza linia brzegowa, oddzielona od plaży drogą, restauracje/sklepy w pobliżu
Plaża „Grand Hotel Beach Club”: piasek, drobny, łagodnie opadający, naturalny, prywatny, hotelowy, leżaki, parasole: za opłatą
Miejsce - Grand Hotel Rimini
Rimini
Lokalizacja i okolica - Grand Hotel Rimini
Hotel znajduje się w jednej z najpiękniejszych części Rimini, w otoczeniu rozległego, zadbanego parku, w sercu obszaru portu sportowego. Adriatyk jest w zasięgu wzroku i zachęca do beztroskiego życia plażowego – atrakcyjne życie nocne Rimini można również łatwo osiągnąć pieszo, po około 1 km.
Odległości - Grand Hotel Rimini
Lotnisko Bologna Airport około 120 km, czas przejazdu: około 1,2 godziny (czas transferu może się różnić).
Plaża Grand Hotel Beach Club około 50 m, czas przejazdu: około 2 minuty
Centrum miasta/centrum Rimini około 1 km, czas przejazdu: około 5 minut
Dworzec kolejowy Rimini około 1 km, czas przejazdu: około 5 minut
Co oferuje Państwa zakwaterowanie - Grand Hotel Rimini
Podatek turystyczny/opłata ekologiczna/podatek turystyczny płatny na miejscu: gotówka, za noc od 4 EUR
Hotel dla niepalących
Godzina zameldowania od 14:30
Godzina wymeldowania do 11:00
Otwarcie hotelu: 1908
Ostatni całkowity remont: 2008
Recepcja, możliwość wymiany pieniędzy, sejf hotelowy: bez opłaty
Opieka nad gośćmi
Winda
Ogród zimowy, wspólny salon/strefa TV
Ogród
Basen: czerwiec - wrzesień; w zależności od pogody, bez opłaty, na zewnątrz, leżaki: bez opłaty, krzesła plażowe: bez opłaty
Ręczniki kąpielowe: bez opłaty
Internet: WLAN/WiFi, w przestrzeni publicznej: bez opłaty, w recepcji/w holu: bez opłaty, w barze: bez opłaty, przy basenie: bez opłaty
Pralnia: za opłatą, gotówka, usługi pralnicze
Usługi concierge, obsługa bagażu
Metody płatności: TUI Card / VISA, MasterCard, American Express, Diners, karta EC/Maestro
Zwierzęta domowe: psy dozwolone: gotówka, za dzień od 20 EUR, koty dozwolone: gotówka, za dzień od 20 EUR
Możliwości parkowania: parking (w zależności od dostępności), niechroniony: około 25 EUR, zapytanie i rezerwacja nie są konieczne
Centrum biznesowe
Obiekty konferencyjne: sale konferencyjne: 6, klimatyzowane sale konferencyjne, światło dzienne, sprzęt konferencyjny, przerwy kawowe: gotówka, za osobę/jednorazowo około 3 EUR
Liczba budynków: 1, piętra: 4, pokoje: 117
Kategoria krajowa: 5 gwiazdek
Państwa zakwaterowanie oferuje następujące opcje wyżywienia - Grand Hotel Rimini
Śniadanie: Śniadanie
Półwyżywienie: Śniadanie, kolacja
Pełne wyżywienie: Śniadanie, obiad, kolacja
Opis opcji wyżywienia:
Śniadanie: codziennie 07:00 - 11:00, bufet
Obiad
Kolacja: wieczory tematyczne
Główna restauracja „La Dolce Vita”: kuchnia: międzynarodowa, włoska, lokalna, ryby/owoce morza, jedzenie dla niemowląt, dania bezglutenowe, menu dla dzieci, dania wegetariańskie, bufet, à la carte, z tarasem
Bar: styczeń - grudzień, 11:00 - 00:00, tygodniowo
Sport i fitness - Grand Hotel Rimini
Sport rowerowy: rowery wycieczkowe
Bez opłaty
Siłownia
Siatkówka plażowa
Sport rowerowy: rower
Wellness - Grand Hotel Rimini
Sauny: 2, prysznic doświadczalny, pokój relaksacyjny, program saunowy
Za opłatą (częściowo usługi zewnętrzne)
Strefa wellness/spa „Dolce Vita Spa”: od 12 lat, codziennie 10:00 - 20:00, około 25 EUR, języki: angielski, włoski
Centrum urody/kosmetyki, zabiegi kosmetyczne: anti-aging, peeling, zabieg na twarz, manicure, pedicure
Rozrywka - Grand Hotel Rimini
Muzyka na żywo: wtorek, czwartek, sobota
Dla rodzin - Grand Hotel Rimini
NIEMOWLĘTA
Usługa opieki nad dziećmi: za opłatą, gotówka
Jedzenie dla niemowląt
DLA DZIECI
Menu dla dzieci
Klub dziecięcy/miniklub: od 4 do 11 lat, lipiec i sierpień, codziennie, bez opłaty, języki: angielski, włoski
Animacja dla dzieci: od 4 do 11 lat, lipiec i sierpień, codziennie 10:00 - 12:30, 15:30 - 18:00 i 20:00 - 22:00
Plac zabaw
Tak mieszkasz - Grand Hotel Rimini
Deluxe Sea View, Grand Hotel (DZG3), pokój dwuosobowy, pokój dla niepalących, w głównym budynku, widok na morze, widok na ogród, około 20 - 25 m², ostatni całkowity remont 2008, całkowita liczba pokoi w tym typie: 1, podział jak następuje: 1 sypialnia, klimatyzacja: bez opłaty, maj - wrzesień; w zależności od pogody, regulowana indywidualnie, centralnie sterowana, ogrzewanie: październik - kwiecień; w zależności od pogody, regulowane indywidualnie, centralnie sterowane, podłoga: płytki, parkiet, sejf: bez opłaty, sofa, biurko, minibar: za opłatą, napoje bezalkoholowe: za opłatą, woda: za opłatą, napoje alkoholowe: za opłatą, przekąski: za opłatą, uzupełnienie minibaru: codziennie, telefon, Internet: WLAN/WiFi: bez opłaty, telewizor: płaski, w sypialni, program niemiecki, programy SKY, obsługa pokojowa, usługi sprzątania, gazeta codzienna: za opłatą, wanna lub prysznic, WC, kapcie, suszarka do włosów
Executive Sea View, Grand Hotel (DZG1), pokój dwuosobowy, pokój dla niepalących, w głównym budynku, widok na morze, widok na ogród, około 16 - 20 m², ostatni całkowity remont 2008, całkowita liczba pokoi w tym typie: 1, podział jak następuje: 1 sypialnia, klimatyzacja: bez opłaty, maj - wrzesień; w zależności od pogody, regulowana indywidualnie, centralnie sterowana, ogrzewanie: październik - kwiecień; w zależności od pogody, regulowane indywidualnie, centralnie sterowane, podłoga: płytki, parkiet, sejf: bez opłaty, biurko, minibar: za opłatą, napoje bezalkoholowe: za opłatą, woda: za opłatą, napoje alkoholowe: za opłatą, przekąski: za opłatą, uzupełnienie minibaru: codziennie, telefon, Internet: WLAN/WiFi: bez opłaty, telewizor: płaski, w sypialni, program niemiecki, programy SKY, obsługa pokojowa, usługi sprzątania, gazeta codzienna: za opłatą, wanna lub prysznic, kapcie, suszarka do włosów
Executive (DZX1), pokój dwuosobowy, pokój dla niepalących, w głównym budynku, widok na miasto, około 16 - 20 m², ostatni całkowity remont 2008, całkowita liczba pokoi w tym typie: 1, podział jak następuje: 1 sypialnia, klimatyzacja: bez opłaty, maj - wrzesień; w zależności od pogody, regulowana indywidualnie, centralnie sterowana, ogrzewanie: październik - kwiecień; w zależności od pogody, regulowane indywidualnie, centralnie sterowane, podłoga: płytki, parkiet, sejf: bez opłaty, biurko, minibar: za opłatą, napoje bezalkoholowe: za opłatą, woda: za opłatą, napoje alkoholowe: za opłatą, przekąski: za opłatą, uzupełnienie minibaru: codziennie, telefon, Internet: WLAN/WiFi: bez opłaty, telewizor: płaski, w sypialni, program niemiecki, programy SKY, obsługa pokojowa, usługi sprzątania, gazeta codzienna: za opłatą, wanna lub prysznic, kapcie, suszarka do włosów
Deluxe (DZX3), pokój dwuosobowy, pokój dla niepalących, w głównym budynku, widok na miasto, około 20 - 25 m², ostatni całkowity remont 2008, całkowita liczba pokoi w tym typie: 1, podział jak następuje: 1 sypialnia, klimatyzacja: bez opłaty, maj - wrzesień; w zależności od pogody, regulowana indywidualnie, centralnie sterowana, ogrzewanie: październik - kwiecień; w zależności od pogody, regulowane indywidualnie, centralnie sterowane, podłoga: płytki, parkiet, sejf: bez opłaty, sofa, biurko, minibar: za opłatą, napoje bezalkoholowe: za opłatą, woda: za opłatą, napoje alkoholowe: za opłatą, przekąski: za opłatą, uzupełnienie minibaru: codziennie, telefon, Internet: WLAN/WiFi: bez opłaty, telewizor: płaski, w sypialni, program niemiecki, programy SKY, obsługa pokojowa, usługi sprzątania, gazeta codzienna: za opłatą, wanna lub prysznic, kapcie, suszarka do włosów
Wartość dodana - Grand Hotel Rimini
USŁUGA PLAŻOWA 2leżaki+1parasol około 15/05-15/09 W okresie podróży od 27.05.2025 do 13.09.2025, przy rezerwacji od 01.01.2024 do 28.02.2025, w kategorii pokoju "Executive [DO-05]" lub "Deluxe [DO-07]", przy rezerwacji ze śniadaniem lub półwyżywieniem. Kategoria dodatkowa usługa / usługa plażowa -> Usługa plażowa 2leżaki+1parasol; w trakcie pobytu; realizacja przez zewnętrznego dostawcę; na pokój i na noc 1 raz bezpłatnie. (dotyczy rezerwacji od 7.2.25-28.2.25 i pobytu 27.5.25-13.9.25)USŁUGA PLAŻOWA 2leżaki+1parasol około 15/05-15/09 W okresie podróży od 27.05.2025 do 13.09.2025, przy rezerwacji od 01.01.2024 do 28.02.2025, w kategorii pokoju "Executive [DO-05]" lub "Deluxe [DO-07]", przy rezerwacji ze śniadaniem lub półwyżywieniem. Kategoria dodatkowa usługa / usługa plażowa -> Usługa plażowa 2leżaki+1parasol; w trakcie pobytu; realizacja przez zewnętrznego dostawcę; na pokój i na noc 1 raz bezpłatnie. (dotyczy rezerwacji od 29.7.24-7.2.25 i pobytu 27.5.25-13.9.25)
Proszę zwrócić uwagę! - Grand Hotel Rimini
W przypadku pakietu podróżnego z międzynarodowym lotem bilet kolejowy do lotnisk w Niemczech (i EuroAirport Basel) można dodać bezpłatnie. Bilet kolejowy nie obowiązuje w przypadku:
Rezerwacji samego lotu,
Rezerwacji zakwaterowania bez lotu,
Rezerwacji usług (np. hotel, wycieczki lub wynajem samochodu) z osobno zarezerwowanym lotem
Rezerwacji podróży z ltur (tutaj bilet kolejowy może być płatny dodatkowo)
Podróży z niemieckich lotnisk do lotnisk docelowych EuroAirport Basel i Salzburg oraz krajowych lotów
Odlotów z zagranicznych lotnisk, również nie dla krajowych tras do granicy
Dla gości TUI Deutschland przyjeżdżających z zagranicy bilet kolejowy obowiązuje od granicy wewnątrz Niemiec. Przy rezerwacji pakietu podróżnego przez Internet bilet kolejowy jest już wliczony. Bilet kolejowy to współpraca z Deutsche Bahn AG. Więcej informacji znajdą Państwo na http://www.tui.com/service-kontakt/zug-zum-flug/.
Prywatny transfer jest dostępny w wielu hotelach. Z wyjątkiem rezerwacji indywidualnych
Eksperci podróży są dostępni przez 24 godziny w trakcie Państwa wakacji (osobiście, telefonicznie lub e-mailem).
Wynajem samochodów TUI CARS jest dostępny w wielu miejscach docelowych.
Terminy oszczędnościowe - Grand Hotel Rimini
5=4, 6=5, ... 10=8, 11=9, ... 184=148 przy przyjeździe i wyjeździe 27.5.25-4.7.25 (dotyczy do 99% obłożenia, przy rezerwacji od 7.2.25-3.7.25).5=4, 6=5, ... 10=8, 11=9, ... 184=148 przy przyjeździe i wyjeździe 27.5.25-4.7.25 (dotyczy do 99% obłożenia, przy rezerwacji od 29.7.24-7.2.25).5=4, 6=5, ... 10=8, 11=9, ... 125=100 przy przyjeździe i wyjeździe 23.8.25-13.9.25 (dotyczy do 99% obłożenia, przy rezerwacji od 29.7.24-7.2.25).
Przyjazd/Wyjazd - Grand Hotel Rimini
Przyjazd/wyjazd i minimalny czas pobytu: 27.5.25-20.6.25 i 6.9.25-13.9.25 minimalny czas pobytu 3 noce. 21.6.25-8.8.25 i 23.8.25-5.9.25 minimalny czas pobytu 4 noce. 9.8.25-22.8.25 minimalny czas pobytu 6 nocy.
Podatek turystyczny - Grand Hotel Rimini
Włochy pobierają obecnie podatek turystyczny „tassa di soggiorno” od osoby powyżej 11 roku życia i za noc, płatny na miejscu w hotelu, zakwaterowanie:
EUR 1 do EUR 7,00
Każda gmina ustala wysokość podatku turystycznego samodzielnie.
Informacje dotyczące zakwaterowania niemowląt - Grand Hotel Rimini
(DZX3 i DZX1): W ramach maksymalnej liczby osób w pokoju dozwolone są niemowlęta.
Uwaga - Grand Hotel Rimini
Usługa plażowa: Przy wcześniejszym zamówieniu usługi plażowej (1 parasol + 2 leżaki) obowiązuje specjalna cena 25 EUR/dzień (płatne na miejscu).
Niezależnie od tego, czy wybierają Państwo pakiet podróżny TUI, wakacje hotelowe z własnym dojazdem, wynajem samochodu, kampera czy wycieczkę objazdową - cieszą się Państwo wieloma korzyściami, np. osobistą lub multimedialną obsługą TUI w każdym momencie w języku niemieckim w sprawach i pytaniach dotyczących Państwa podróży oraz lokalnych i kulturowych aspektów miejsca wypoczynku, Państwa portal informacyjny myTui z cenną wiedzą o podróżach związanych z Państwa wakacjami, cyfrowym przewodnikiem turystycznym oraz asystentem SMS i profesjonalnym zarządzaniem kryzysowym dla Państwa bezpiecznej podróży.
Podstawowe cechy Państwa hotelu - Grand Hotel Rimini
Wyposażenie
Podatek turystyczny/opłata ekologiczna/podatek turystyczny płatny na miejscu: gotówka, za noc od 4 EUR
Hotel dla niepalących
Godzina zameldowania od 14:30
Godzina wymeldowania do 11:00
Opieka nad gośćmi
Internet: WLAN/WiFi, w przestrzeni publicznej: bez opłaty, w recepcji/w holu: bez opłaty, w barze: bez opłaty, przy basenie: bez opłaty
Metody płatności: TUI Card / VISA, MasterCard, American Express, Diners, karta EC/Maestro
Możliwości parkowania: parking (w zależności od dostępności), niechroniony: około 25 EUR, zapytanie i rezerwacja nie są konieczne
Kategoria krajowa: 5 gwiazdek
Lokalizacja i odległości
Lotnisko Bologna Airport około 120 km, czas przejazdu: około 1,2 godziny (czas transferu może się różnić).
Plaża Grand Hotel Beach Club około 50 m, czas przejazdu: około 2 minuty
Centrum miasta/centrum Rimini około 1 km, czas przejazdu: około 5 minut
pierwsza linia brzegowa, oddzielona od plaży drogą
Plaża „Grand Hotel Beach Club”: piasek, drobny, łagodnie opadający, naturalny, prywatny, hotelowy, leżaki, parasole: za opłatą
Jedzenie i picie
Główna restauracja
Uwaga dla osób z ograniczoną mobilnością - Grand Hotel Rimini
Produkt ten jest ogólnie nieodpowiedni dla osób z ograniczoną mobilnością. Czy odpowiada on mimo to Państwa indywidualnym potrzebom, prosimy zapytać w miejscu rezerwacji!
Stan informacji - Grand Hotel Rimini
11.02.2025 Można rezerwować tylko na podróże od 01.01.2019 do 14.09.2025
Dreamtours.pl to od 10 lat wiodący portal turystyczny oferujący wycieczki polskich i niemieckich touroperatorów. Proponujemy Państwu jedynie sprawdzonych organizatorów i ponad 100 tysięcy hoteli w każdym zakątku świata zarówno z przelotem jak i dojazdem własnym.
GWARANCJA BEZTROSKICH WAKACJI
Wszyscy organizatorzy, których sprzedajemy posiadają wysokie polisy ubezpieczeniowe. Ceny podajemy w euro, dzięki temu nie ma możliwości wystąpienia różnic kursowych. Ceny wycieczek nie zmieniają się po podpisaniu umowy.
NAJWYŻSZY POZIOM OBSŁUGI KLIENTA
Na nasz sukces pracuje zespól ludzi - profesjonalistów. Turystyka to nasza pasja, dlatego bardzo dobrze rozumiemy potrzeby naszych klientów i szczerze doradzamy podczas wyboru oferty, traktując każdego klienta indywidualnie i profesjonalnie. Zależy nam na budowaniu zaufania wśród naszych klientów.