- Termin:
- -
- Długość:
- -
- Wylot z:
- -
- Przylot do:
- -
- Zakwaterowanie:
- -
- Wyżywienie:
- -
- Organizator:
- -
- Liczba osób:
- -
- Cena łączna:
- -
Inne możliwe zakwaterowanie i wyżywienie:
Udogodnienia
Klimatyzacja
Internet
Basen odkryty
Fitness
Region nadmorski
Bez paszportu
Parking
Wellness / Spa
Darmowe Wifi
-
Opis Oferty
-
Mapa
-
Wycieczki fakultatywne
-
Opinie o hotelu
-
Ocena podróżnych TripAdvisorZalety oferty
Klimatyzacja
Internet
Basen odkryty
Opis operatora:Proszę czekać ...Kraj - Grand Hotel Palazzo (ex.NH Grand Hotel)
WLOCHYOpis - Grand Hotel Palazzo (ex.NH Grand Hotel)
Położenie - Grand Hotel Palazzo (ex.NH Grand Hotel)
Grand Hotel Palazzo położony jest przy promenadzie Viale Italia, tuż nad Morzem Liguryjskim, w reprezentacyjnej części Livorno. Z hotelu roztacza się panoramiczny widok na morze i pobliski port. Obiekt sąsiaduje z historycznym parkiem Villa Fabbricotti oraz licznymi atrakcjami kulturalnymi miasta. Do centrum miasta około 1,5 km, do Pizy około 24 km.Ważna informacja - Grand Hotel Palazzo (ex.NH Grand Hotel)
oferta nie zawiera kosztu transferów z/do lotniska. Istnieje możliwość rezerwacji prywatnego transferu (za dopłatą, na zapytanie)Wyposażenie - Grand Hotel Palazzo (ex.NH Grand Hotel)
Zabytkowy pałac z 1884 roku, odrestaurowany i przekształcony w luksusowy hotel. Do dyspozycji gości: całodobowa recepcja, eleganckie lobby, restauracja „Mascagni”, bar panoramiczny z widokiem na morze, taras słoneczny, odkryty basen (czynny sezonowo), centrum konferencyjne, winda.Zakwaterowanie - Grand Hotel Palazzo (ex.NH Grand Hotel)
Hotel oferuje przestronne, luksusowo wyposażone pokoje i apartamenty o eleganckim, klasycznym wystroju. Wszystkie pokoje są klimatyzowane, z łazienką (prysznic lub wanna), suszarką do włosów, zestawem kosmetyków, TV, minibarem, sejfem, telefonem oraz bezpłatnym dostępem do Wi-Fi.Dostęp do Internetu - Grand Hotel Palazzo (ex.NH Grand Hotel)
bezpłatne Wi-Fi na terenie całego hotelu.Wyżywienie - Grand Hotel Palazzo (ex.NH Grand Hotel)
Śniadania w formie bufetu serwowane w restauracji „Mascagni” z widokiem na morze. Dodatkowo płatne: restauracji a la carte i bar panoramicznego.Wellness & Spa(płatne) - Grand Hotel Palazzo (ex.NH Grand Hotel)
Centrum odnowy biologicznej z basenem z hydromasażem, łaźnią turecką, sauną, prysznicami sensorycznymi oraz szeroką ofertą masaży i zabiegów pielęgnacyjnych.Sport - Grand Hotel Palazzo (ex.NH Grand Hotel)
Siłownia, wypożyczalnia rowerów.Kategoria Nekera - Grand Hotel Palazzo (ex.NH Grand Hotel)
5 gwiazdek, kategoria lokalna: 5 gwiazdek.Parkowanie - Grand Hotel Palazzo (ex.NH Grand Hotel)
Płatny parking prywatny (w miarę dostępności miejsc).UWAGA - Grand Hotel Palazzo (ex.NH Grand Hotel)
Do zapłaty na miejscu podatek turystyczny.Cena zawiera - Grand Hotel Palazzo (ex.NH Grand Hotel)
Noclegi, wyżywienie zgodnie z rezerwacją, telefoniczną opiekę rezydenta. Dodatkowo w przypadku imprez pakietowych z przelotem, oprócz ww. świadczeń w cenie zawarty jest: przelot, opłata lotniskowa, opłata za wylot z lotniska lokalnego, transfer lotnisko-hotel-lotnisko (chyba, że dana oferta stanowi inaczej), ubezpieczenie dla imprez turystycznych, bezpośrednia opieka polskojęzycznego rezydenta - w sezonie letnim (wakacyjnym): Kreta, Rodos, Turcja (Riwiera), Majorka, Bułgaria, całorocznie: Malta, na pozostałych kierunkach opieka telefoniczna lub przez czat w serwisie moja.nekera.pl. W przypadku imprez turystycznych opartych o przeloty przewóz bagażu może być nieuwzględniony w cenie. Cena uzależniona jest m.in. od przewoźnika oraz terminu wyjazdu, należy ją zweryfikować podczas zakupu. Linie lotnicze, w których bagaż jest w cenie (20 kg bagaż główny oraz bagaż podręczny) - przeloty czarterowe: Enter Air, LOT (dla wylotów na Rodos), Sky Express, Holiday Europe, European Air Charter, Ryan Sun (dla wylotów na Rodos) oraz przeloty rejsowe: Sun Express, Corendon, Pegasus Airlines, Emirates, Fly Dubai, Quatar Airlines, Air France, Austrian Airlines.Przykładowe linie lotnicze, gdzie bagaż jest dodatkowo płatny to: FR (Ryanair), W6 (WizzAir), Easy Jet. Podane godziny serwowania posiłków oraz funkcjonowania poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej mogą ulec nieznacznym zmianom, ze względu na sezonowość, siły wyższe i inne okoliczności. -
Ocena podróżnych TripAdvisor
Na podstawie 1377 opinii podróżnych
Doskonałe522Dobre334Średnie201Złe153Okropne167Opinie klientów