- Termin:
- -
- Długość:
- -
- Wylot z:
- -
- Przylot do:
- -
- Zakwaterowanie:
- -
- Wyżywienie:
- -
- Organizator:
- -
- Liczba osób:
- -
- Cena łączna:
- -
Inne możliwe zakwaterowanie i wyżywienie:
Udogodnienia
Klimatyzacja
Internet
Dla niepełnosprawnych
Basen odkryty
Dla rodzin z dziećmi
Region nadmorski
Bez paszportu
Parking
AGD / RTV
-
Opis Oferty
-
Mapa
-
Wycieczki fakultatywne
-
Opinie o hotelu
-
Ocena podróżnych TripAdvisorZalety oferty
Klimatyzacja
Internet
Dla niepełnosprawnych
Opis operatora:Proszę czekać ...Opis kontrahenta - Calipso
nformacje Ogólne: Calipso w Taormina posiada 12 pokoi i został odnowiony w 2010 roku. Miasta położone najbliżej hotelu to Taormina (7 km) i Letojanni (1 km). Pozostałe miasta: Messina (45 km). Dla Państwa komfortu hotel posiada klimatyzację i winda. W 3-piętrowym hotelu personel mówi po włosku, francusku, niemiecku i angielsku. Hotel posiada basen. Goście mogą zrelaksować się przy drinku w barze przy basenie. Bezpłatne parasole słoneczne i leżaki do opalania są dostępne na basenie. W pobliżu hotelu znajdują się supermarket, dworzec kolejowy, bary/restauracje i przystanek autobusowy. W pobliżu hotelu z możliwością dojazdu: dyskoteka (10 km), informacja turystyczna (7 km) i Etna (55 km). Udogodnienia: Hotel oferuje pralnię, sejfy, usługi prasowania i serwis pokojowy. Dostęp do Internetu bezprzewodowego poprzez hotspot, w wyznaczonych miejscach. Godziny pracy recepcji: 08:00 - 23:00. Posiłki: W hotelu znajduje się restauracja. Dodatkowe Informacje: Akceptujemy następujące formy płatności: karta Eurocard/MasterCard i karta Visa. Za korzystanie z niektórych urządzeń, ofert i aktywności mogą być pobierane dodatkowe opłaty.DOKONANIE REZERWACJI - Calipso
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta) i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy. Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.OFERTA NIE ZAWIERA TRANSFERU LOTNISKO-HOTEL-LOTNISKO I OPIEKI REZYDENTA - Calipso
BRAK TRANSFERUPRZEPISY WIZOWE, PASZPORTOWE, SANITARNE - Calipso
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe. Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.WAŻNE INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERTY - Calipso
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: WIZZAIR, RYANAIR) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. CENA OFERTY Z DOJAZDEM WŁASNYM ZAWIERA : - zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.10:00-12:00), - wyżywienie według wybranej opcjiUWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA: - opieki rezydenta - ubezpieczenia - podatku turystycznego: dorośli: ok. 2-5 EUR/os./dzień dzieci do 12 lat: ok. 1-3 EUR/os.dzień płatny na miejscu w hotelu CENA Z PRZELOTEM ZAWIERA: - przelot - zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00), - wyżywienie według wybranej opcji - ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), - bagaż podręczny: RYANAIR (FR) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu (max. wymiary: 40cm x 20cm x 25cm) / WIZZAIR (W6) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu, do 10kg (max. wymiary: 40cm x 30cm x 20cm) UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA: - miejsc obok siebie - bagażu rejestrowanego i dodatkowego bagażu podręcznego kabinowego jak poniżej. - transferu lotnisko-hotel-lotnisko - podatku turystycznego: dorośli: ok. 2-5 EUR/os./dzień dzieci do 12 lat: ok. 1-3 EUR/os.dzień płatny na miejscu w hotelu - obsługi przedstawiciela: nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do biura na 1-2 dni przed wylotem BAGAŻ PŁATNY RYANAIR (FR): Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - Drugiego bagażu podręcznego - 10 kg z usługą pierwszeństwa wejścia na pokład (max. wymiary 55cm x 40cm x 20cm) - Bagażu rejestrowanego 10 kg 55 x 40 x 20 lub 20 kg BAGAŻ PŁATNY WIZZAIR (W6) Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego 10 kg z usługą Wizz Priority (max. wymiary 55cm x 40cm x 23cm) - bagażu rejestrowanego 10 kg, 20 kg, 26 kg, 32 kg - miejsc obok siebie w samolocie WAŻNE! bagaż dokupowany w terminie późniejszym niż założenie rezerwacji zawsze jest droższy niż bagaż dokupiony podczas robienia rezerwacji - dotyczy obydwu linii - Ryanair i Wizzair. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić do 5 dni przed wylotem.Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.WAŻNE INFORMACJE - Calipso
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Wydarzenia w hotelach (animacje, muzyka na żywo, gry) mogą się zmieniać w trakcie pobytu, są zależne od ilości chętnych, pogody, sezonu. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne/pokoje z dostawką o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. W przypadku wykwaterowania we wczesnych godzinach rannych należy zapytać dzień wcześniej w recepcji o możliwoć pobrania tak zwanego "lunch box`u". -
Ocena podróżnych TripAdvisor
Na podstawie 99 opinii podróżnych
Doskonałe64Dobre22Średnie4Złe1Okropne8Opinie klientów