- Termin:
- -
- Długość:
- -
- Wylot z:
- -
- Przylot do:
- -
- Zakwaterowanie:
- -
- Wyżywienie:
- -
- Organizator:
- -
- Liczba osób:
- -
- Cena łączna:
- -
Inne możliwe zakwaterowanie i wyżywienie:
Udogodnienia
Klimatyzacja
Internet
Region nadmorski
Bez paszportu
AGD / RTV
-
Opis Oferty
-
Mapa
-
Wycieczki fakultatywne
-
Opinie o hotelu
-
Ocena podróżnych TripAdvisorZalety oferty
Klimatyzacja
Internet
Region nadmorski
Opis operatora:Proszę czekać ...WYŻYWIENIE - Artemis (Cefalu)
WYŻYWIENIE (w zależności od wykupionej oferty) RO - oferta bez wyżywenia BB - śniadania w formie bufetu HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne. FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne. All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąskiOpis kontrahenta - Artemis (Cefalu)
Opis ogólny: Hotel miejski Artemis (przeznaczony dla osób dorosłych), cieszący się szczególną popularnością wśród nowożeńców, jest oddalony o ok. 200 m od plaży. Do turystycznego centrum jest ok. 600 m. Miasto Cefal jest oddalone o około 600 m (Palermo około 68 km, Messina około 165 km). Najbliższe sklepy znajdują się ok. 100 m od hotelu. Najbliższe bary i restauracje położone są w odległości ok. 200 m. Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: Castelbuono (ok. 24 km), Gibilmanna (ok. 15 km), Gratteri (ok. 20 km), Pollina (ok. 22 km) oraz Isnello (ok. 10 km). Wypożyczalnia samochodów i przystanek autobusowy (bezpośrednio przy hotelu) zapewniają mobilność podczas urlopu. Do bardziej odległych miejsc można dotrzeć z dworca kolejowego oddalonego o około 300 m. W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 3 km szpital. Lotnisko (PMO) położone jest ok. 107 km od hotelu. Kolejne lotnisko (CTA) jest oddalone o ok. 185 km. Wyposażenie : Ten 4-piętrowy hotel oddaje do dyspozycji gości 56 pokoi. Hotel posiada recepcję (check-in od godz. 15:00, check-out do godz. 11:00), lobby z barem, windę, klimatyzację, sejf (bezpłatny) oraz parking (bezpłatny). W hotelu znajduje się bar z przekąskami. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Z myślą o gościach z niepełnosprawnościami obiekt ma do dyspozycji windę dostosowaną do transportu wózków, specjalnie dostosowane łazienki i bezbarierowe wejścia. Usługa sprzątania pokoi oraz usługa konsjerża są bezpłatne. Obsługa pokojowa oraz usługa prania i prasowania są dostępne odpłatnie. Wyżywienie: Śniadanie (serwowane w godzinach 07:30 - 10:30) w formie bufetu. Opcja częściowego wyżywienia obejmuje śniadanie. Sport/czas wolny: Miłośnicy jednośladów korzystać mogą z wypożyczalni rowerów. Oferty wellness: jacuzzi bezpłatnie. Informacje dodatkowe: Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku i po niemiecku. Dostępne opcje płatnicze: American Express, Eurocard/MasterCard oraz karta EC.DOKONANIE REZERWACJI - Artemis (Cefalu)
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta) i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy. Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.CENA ZAWIERA - Artemis (Cefalu)
CENA OFERTY Z DOJAZDEM WŁASNYM ZAWIERA : - zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.10:00-12:00), - wyżywienie według wybranej opcjiUWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA: - opieki rezydenta - podatku turystycznego: dorośli: ok. 2-5 EUR/os./dzień dzieci do 12 lat: ok. 1-3 EUR/os.dzień płatny na miejscu w hotelu - ubezpieczenia CENA Z PRZELOTEM ZAWIERA: - ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), - bilet lotniczy, - zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.10:00-12:00), - wyżywienie według wybranej opcji, - bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:- TRANSFERU LOTNISKO-HOTEL-LOTNISKO - bagaży w przypadku przelotów liniami Wizzair i Ryanair ( 10 kg podręczny oraz bagaże rejestrowane) - miejsc obok siebie w samolocie - podatku turystycznego: dorośli: ok. 2-5 EUR/os./dzień dzieci do 12 lat: ok. 1-3 EUR/os.dzień płatny na miejscu w hotelu - opieki rezydentaPRZEPISY WIZOWE, PASZPORTOWE, SANITARNE - Artemis (Cefalu)
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe. Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.WAŻNE INFORMACJE - Artemis (Cefalu)
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Wydarzenia w hotelach (animacje, muzyka na żywo, gry) mogą się zmieniać w trakcie pobytu, są zależne od ilości chętnych, pogody, sezonu. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne/pokoje z dostawką o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. W przypadku wykwaterowania we wczesnych godzinach rannych należy zapytać dzień wcześniej w recepcji o możliwoć pobrania tak swanego "lunch box`u". Plaże w Chorwacji są publiczne, leżaki i parasole są płatne - koszt jednego leżaka to ok 10 Euro/koszt parasola 5 Euro. -
Ocena podróżnych TripAdvisor
Na podstawie 724 opinii podróżnych
Doskonałe387Dobre267Średnie55Złe7Okropne8Opinie klientów