Nowoczesny czterogwiazdkowy hotel otoczony pięknym parkiem oferuje 497 przestronnych pokoi w dwóch budynkach, ok. 150 m od pięknej piaszczystej plaży. Goście skorzystać mogą m.in. z dużego basenu zewnętrznego oraz bogatej oferty rekreacyjnej.
Hotel położony jest na wschodnim wybrzeżu Sardynii, na zboczu wulkanicznego wgórza, ok. 2,5 km od centrum miejscowości Orosei. Publiczna piaszczysta plaża Marina di Orosei oddalona jest o ok. 150 m. (leżaki, parasole słoneczne, ręczniki plażowe za opłatą), port lotniczy Olbia - ok. 93 km.
Recepcja, minimarket, restauracja Marina serwująca dania kuchni lokalnej, bar przy basenie, bar przy plaży, bezpłatne Wi-Fi w pomieszczeniach ogólndostępnych, pokojach i na plaży, pralnia (za opłatą), praking (za opłatą).
Po przyjeżdzie wymagane opłacenie karty Tessera CLub uprawniajacej do korzystania z boisk sportowych (z wyjątkiem boiska do padla), basenu, leżaków przy basenie, rozryrywki, miniclubu. Od 30 maja do 26 września: 10 osoba / noc, w pozostałych terminach 5 osoba / noc.
Standard - ok. 20 - 21 m2, jedno łóżko podwójne z możlwością jednej dostawki, prywatna łazienka (prysznic, zestaw kosemtyków, suszarka do włosów), sejf, minibar (za opłatą), klimatyzacja, balkon lub weranda.
SingleUse Standard - dla jednej osoby, ok. 20 - 21 m2, jedno łóżko podwójne, prywatna łazienka (prysznic, zestaw kosemtyków, suszarka do włosów), sejf, minibar (za opłatą), klimatyzacja, balkon lub weranda.
Standard TypeC - ok. 28 - 30 m2, jedno łóżko podwójne i dwa łóżka pojedyncze, prywatna łazienka (prysznic, zestaw kosemtyków, suszarka do włosów), sejf, minibar (za opłatą), klimatyzacja, balkon lub weranda
Zakwaterowanie od 16.00, wykwaterowanie do 10.00.
BB (Bed and Breakfast) - śniadanie
HB (Half Board) - śniadanie i kolacja
FB (Full Board) - śniadanie, obiad i kolacja
Duży basen zewnętrzny dla dzieci i dorosłych, strefa fitness na powietrzu. Za opłatą: 7 boisk, kort do padla, kręgle, piłkarzyki, tenis stołowy, masaże, wypożyczalnia rowerów.
Basen dla dzieci, plac zabaw.
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń, m.in. od kosztów rezygnacji i pakietu Sport.
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.