Hotel „Colony” znajduje się w Rzymie we Włoszech.
Via Monterosi 18
00191 Roma
Tel .: +39 06 36301843
Faks: +39 06 36309495
Zakwaterowanie przyjmuje gości w sumie 72 pokoi. W domu znajduje się hol i recepcja. Dostępne są różne udogodnienia i usługi - obsługa pokoju, pralnia i sala konferencyjna. WiFi jest dostępne w pomieszczeniach ogólnodostępnych dla podróżnych. Jeśli przyjedziesz samochodem, możesz zaparkować go na parkingu hotelowym.
Jako obiekt sportowy lub rekreacyjny, siłownia jest oferowana za opłatą.
Uwaga: pokoje dwuosobowe mogą mieć również 2 oddzielne łóżka.
Należy pamiętać, że podatek miejski jest pobierany. Opłata nie jest wliczona w cenę wycieczki i musi zostać uiszczona bezpośrednio w hotelu przez gościa. Podatek miejski zależy od kategorii hotelu i jest naliczany za noc za osobę.
1 * i 2 * hotel = 3 €
3 * hotel = 4 €
4 * hotel = 6 €
5 * hotel = 7 €
(Zmiany zastrzeżone)
Jeśli hotel jest zarezerwowany z prywatnym przyjazdem lub jako pakiet wakacyjny, transfer NIE jest wliczony w cenę!
Należy pamiętać, że dodatkowe opłaty za duży bagaż (np. Akcesoria golfowe, wózek, spadochron, deska surfingowa lub narty) mogą mieć zastosowanie do transferu na miejscu. Nie są one wliczone w cenę podróży i muszą być zapłacone w gotówce. Rejestracja jest wymagana z wyprzedzeniem.
Informacje o lotniskach w Rzymie:
http://www.adr.it/fiumicino
Informacje o pociągu:
http://www.ferroviedellostato.it/homepage_en.html
Informacje o Metro:
http://www.atac.roma.it/index.asp?lingua=ENG
Bezpłatny bagaż i posiłki mogą się różnić w zależności od linii lotniczej.
Proszę poinformować się pod:
JT Touristik informacje o bagażu / wyżywienie wyżywienie
http://www.jt.de/fluginformation
Wymagania wstępne różnią się w zależności od miejsca przeznaczenia.
Proszę poinformować się pod:
Wymagania wstępne JT Touristik
http://www.jt.de/einreisebestimmungen
Należy pamiętać, że dla wszystkich gości niebędących rezydentami w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Skandynawii lub krajach Beneluksu, rezerwacje hoteli z przelotem lub bez w obszarze docelowym mogą powodować problemy ze sprawdzeniem w hotelu. W takim przypadku hotelarze mają prawo zażądać kolejnej płatności na miejscu lub odrzucić rezerwację!