hotel zlokalizowany jest w centrum średniowiecznego miasteczka Bormio. W okolicy liczne sklepy, bary, restauracje, szkółki narciarskie. W pobliżu znajduje się ośrodek narciarski Bormio z 50 km tras narciarskich o różnym poziomie trudności i 14 wyciągami. Najbliższy wyciąg oddalony o ok. 600 m.
Do dyspozycji gości: recepcja, lobby, restauracja, strefa Wellness, wypożyczalnia sprzętu narciarskiego (dodatkowo płatna).
bezpłatne Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych i pokojach.
Pokój Standard: ok. 23 m2, mogący zakwaterować do dwóch osób, jedno łóżko podwójne, lub dwa łóżka pojedyncze, ogrzewanie, TV, Wi-Fi, sejf, biurko, prywatna łazienka (prysznic, toaleta, umywalka, suszarka do włosów, zestaw kosmetyków), pokój bez balkonu. Pokój Classic: ok. 19 m2, mogący zakwaterować do dwóch osób, jedno łóżko podwójne lub dwa łóżka pojedyncze, część pokoi z balkonem; poza tym wyposażony jak pokój dwuosobowy Standard. Pokój dwuosobowy Superior: ok. 23 m2, mogący zakwaterować do dwóch osób; jedno łóżko podwójne, część pokoi z balkonem; poza tym wyposażony jak pokój Standard.
siłownia. Za dodatkową opłatą wypożyczalnia sprzętu narciarskiego.
strefa Wellness: sauna fińska, biosauna, strefa relaksacyjna, masaże i zabiegi kosmetyczno-rekreacyjne.
za dodatkową opłatą: opiekunka dziecięca, menu dla dzieci.
ze śniadaniem lub z dwoma posiłkami. Śniadanie serwowane w formie bufetu.
3 gwiazdki; kategoria lokalna: 3 gwiazdki.
ogrzewana przechowalnia sprzętu narciarskiego.
bezpłatny prywatny parking dla gości (w miarę dostępności), parking w garażu za dodatkową opłatą (ok. 10 €/ doba).
hotel akceptuje małe zwierzęta domowe za dodatkową opłatą (ok. 10 €). Zwierzęta nie mogą przebywać w restauracji oraz strefie Wellness. Obowiązuje zakaz zostawiania zwierząt w pokoju bez właściciela.
do zapłaty na miejscu ok. 2,3 € osoba/ doba.
zakwaterowanie od 14.00, wykwaterowanie do 10.30.
Noclegi, wyżywienie zgodnie z rezerwacją, ubezpieczenie dla imprez turystycznych, telefoniczną opiekę rezydenta. Dodatkowo w przypadku imprez pakietowych z przelotem, oprócz ww. świadczeń w cenie zawarty jest: przelot, opłata lotniskowa, opłata za wylot z lotniska lokalnego, transfer lotnisko-hotel-lotnisko (chyba, że dana oferta stanowi inaczej), bezpośrednia opieka polskojęzycznego rezydenta - w sezonie letnim (wakacyjnym): Kreta, Rodos, Turcja (Riwiera), Majorka, Bułgaria, całorocznie: Malta, na pozostałych kierunkach opieka telefoniczna lub przez czat w serwisie moja.nekera.pl. W przypadku imprez turystycznych opartych o przeloty przewóz bagażu może być nieuwzględniony w cenie. Cena uzależniona jest m.in. od przewoźnika oraz terminu wyjazdu, należy ją zweryfikować podczas zakupu. Linie lotnicze, w których bagaż jest w cenie (20 kg bagaż główny oraz bagaż podręczny) - przeloty czarterowe: Enter Air, LOT (dla wylotów na Rodos), Sky Express, Holiday Europe, European Air Charter, Ryan Sun (dla wylotów na Rodos) oraz przeloty rejsowe: Sun Express, Corendon, Pegasus Airlines, Emirates, Fly Dubai, Quatar Airlines, Air France, Austrian Airlines.Przykładowe linie lotnicze, gdzie bagaż jest dodatkowo płatny to: FR (Ryanair), W6 (WizzAir), Easy Jet.
Podane godziny serwowania posiłków oraz funkcjonowania poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej mogą ulec nieznacznym zmianom, ze względu na sezonowość, siły wyższe i inne okoliczności.