Oglądasz teraz opis organizatora przetłumaczony przez Google Translate™ Opis operatora:
Proszę czekać, trwa wczytywanie ...
lokalizacja - D'Inghilterra
Hotel D 'Inghilterra znajduje się przy cichej bocznej uliczce ekskluzywnej Via Condotti. W pobliżu znajdują się słynne Schody Hiszpańskie i wiele atrakcji.
adres - D'Inghilterra
Via Bocca Di Leone 1400187 Roma Tel .: +39 066 99 811 Faks: +39 066 9922243
sprzęt - D'Inghilterra
Ten piękny kompleks hotelowy składa się z 97 pokoi. Na miejscu udogodnienia obejmują restaurację, salę śniadaniową, kawiarnię-bar, salony.
Zameldowanie / wymeldowanie - D'Inghilterra
Uwaga: godziny zameldowania i wymeldowania mogą się różnić w zależności od hotelu. Zameldowanie odbywa się między 12:00 a 16:00, a wymeldowanie odbywa się między 10:00 a 14:00. Aby uzyskać więcej informacji na temat zameldowania i wymeldowania, prosimy o kontakt z recepcją. Wszystkie informacje bez gwarancji.
Uwaga o pokojach dwuosobowych - D'Inghilterra
Uwaga: pokoje dwuosobowe mogą być wyposażone w 2 oddzielne łóżka.
śniadanie - D'Inghilterra
Zwykle można zjeść obfite śniadanie w formie bufetu.
obiadokolacja - D'Inghilterra
Śniadania i kolacje zwykle z bufetu.
Citytax - D'Inghilterra
Należy pamiętać, że podatek miejski jest pobierany. Opłata nie jest wliczona w cenę wycieczki i musi zostać uiszczona bezpośrednio przez hotel. Wysokość podatku miejskiego zależy od kategorii hotelu i jest naliczana za noc i za osobę.1 * i 2 * Hotel = 3 EUR 3 * Hotel = 4 EUR 4 * Hotel = 6 EUR 5 * Hotel = 7 EUR (Zastrzega się możliwość zmian)
Uwaga dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej - D'Inghilterra
Ten produkt ma zwykle ograniczone zastosowanie dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej. Niezależnie od tego, czy wciąż spełnia Twoje indywidualne potrzeby, zapytaj przed dokonaniem rezerwacji w swoim biurze rezerwacji!
Dodatkowy transfer kosztów - D'Inghilterra
Dodatkowe opłaty za bagaż podręczny (np. Akcesoria do gry w golfa, wózek, spadochron, deska surfingowa lub narty) mogą dotyczyć transferu na miejscu. Nie są one wliczone w cenę podróży i należy je uregulować w gotówce. Rejestracja jest wymagana z góry.
Uwaga na temat przepisów dotyczących bagażu / wyżywienia na pokładzie - D'Inghilterra
Bezpłatny bagaż i jedzenie mogą się różnić w zależności od linii lotniczej. Prosimy o informacje w punkcie informacji bagażowej / wyżywienie JT Touristik: http://www.jt.de/fluginformation
Uwaga dotycząca wymagań wejścia - D'Inghilterra
Wymagania wstępne mogą się różnić w zależności od kraju przeznaczenia. Proszę zapoznać się z hasłem / VISA na stronie https://www.jt.de/faq
Uwaga na temat miejsca pobytu podróżnego - D'Inghilterra
Należy pamiętać, że w przypadku wszystkich osób, które nie są rezydentami w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Skandynawii lub Beneluksu, odprawa hotelu w miejscu docelowym może powodować problemy z zameldowaniem w hotelu. W takim przypadku hotelarze mają prawo zażądać kolejnej płatności na miejscu lub odrzucić rezerwację!
Informacje o lotach nocnych - D'Inghilterra
Należy pamiętać, że w przypadku lotów nocnych o godzinie przyjazdu o godzinie 04:00 rano i później w miejscu docelowym, zameldowanie w hotelu możliwe jest wyłącznie od godziny 14:00 w dniu przyjazdu (zmiana rezerwacji jest miejscowa) lot powrotny to nocny lot, z wylotem do 04:00 rano z obszaru docelowego, hotel wymelduje się o 12:00 (miejscowe odchylenie zarezerwowane) dzień wcześniej. Zameldowanie lub późne sprawdzenie Wyjście - przedłużenie korzystania z pokoi może być zorganizowane na życzenie w recepcji hotelowej, w zależności od dostępności, za dodatkową opłatą można zarezerwować dodatkową noc przed odlotem. Skontaktuj się z obsługą klienta.
Dreamtours.pl to od 10 lat wiodący portal turystyczny oferujący wycieczki polskich i niemieckich touroperatorów. Proponujemy Państwu jedynie sprawdzonych organizatorów i ponad 100 tysięcy hoteli w każdym zakątku świata zarówno z przelotem jak i dojazdem własnym.
GWARANCJA BEZTROSKICH WAKACJI
Wszyscy organizatorzy, których sprzedajemy posiadają wysokie polisy ubezpieczeniowe. Ceny podajemy w euro, dzięki temu nie ma możliwości wystąpienia różnic kursowych. Ceny wycieczek nie zmieniają się po podpisaniu umowy.
NAJWYŻSZY POZIOM OBSŁUGI KLIENTA
Na nasz sukces pracuje zespól ludzi - profesjonalistów. Turystyka to nasza pasja, dlatego bardzo dobrze rozumiemy potrzeby naszych klientów i szczerze doradzamy podczas wyboru oferty, traktując każdego klienta indywidualnie i profesjonalnie. Zależy nam na budowaniu zaufania wśród naszych klientów.