Hotel położony jest bezpośrednio przy kilometrowej piaszczysto-żwirowej plaży. Najbliższa miejscowość Villapiana oddalona jest o ok. 3 km i znajdują się tam bary i restauracje. Do lotniska SUF można dojechać w odległości około 145 km.
Hotel posiada 324 pokoje w trzypiętrowych budynkach. Dalsze udogodnienia obejmują kilka restauracji, 5 barów, teatr, klub nocny „Blue Dolphin”, bibliotekę, Welldiana Spa z krytym basenem, liczne obiekty sportowe i butik z minimarketem. Na zewnątrz znajduje się duży basen, przy którym dostępne są bezpłatne leżaki i parasole.
Pokój dwuosobowy z balkonem/tarasem (ok. 26 m2): z wanną lub prysznicem/WC, suszarką do włosów, klimatyzacją/ogrzewaniem, sejfem, telefonem, telewizją satelitarną, małą lodówką oraz balkonem lub tarasem. Można zarezerwować z widokiem na basen za dodatkową opłatą. Pokój dwuosobowy typu Superior z balkonem/tarasem (ok. 34 m2): Z takimi samymi udogodnieniami jak pokoje dwuosobowe, są one nieco bardziej przestronne. Junior Suite z balkonem/tarasem (ok. 41 m2): Z takimi samymi udogodnieniami jak pokoje dwuosobowe, mają dodatkową część dzienną. Pokój rodzinny Superior z połączonymi drzwiami i widokiem na basen (ok. 60 m2): Z takimi samymi udogodnieniami jak pokoje dwuosobowe, mają drugi pokój dwuosobowy (oraz druga łazienka) z drzwiami łączącymi i widokiem na basen. Wszystkie pokoje ekonomiczne zazwyczaj odpowiadają najtańszej kategorii pokoi. Lokalizacja, wielkość i wyposażenie mogą różnić się od pokoi standardowych. Jeśli Twój hotel składa się z budynku głównego i aneksu, zakwaterowanie może znajdować się zarówno w budynku głównym, jak i w aneksie. Niestety nie możemy przyjąć żadnych próśb dotyczących udogodnień i lokalizacji. Za podział odpowiada wyłącznie hotelarz na miejscu.
All inclusive: śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu. Przekąski w ciągu dnia, kawa/herbata i ciasta po południu. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe są wliczone w cenę barów otwartych w podanych godzinach. Importowane napoje i wszystkie inne dodatki takie jak świeżo wyciskane soki owocowe dostępne są za opłatą.
- Opieka nad dziećmi - miniklub
- Tenis, siatkówka plażowa, łucznictwo, studio fitness (od 18 lat), Nordic Walking, baseball, piłka nożna, rzutki - rozrywka w dzień i wieczorem - programy sportowe na niebie w barze - cotygodniowy wieczór galowy - klub nocny
- Aplikacje w Welldiana Club Spa za opłatą - w razie potrzeby za opłatą: basen kryty, 2 sauny, basen z hydromasażem, łaźnia parowa, mały basen, jacuzzi, basen do stóp Kneippa, prysznice wrażeń, kabina solna i pokój relaksu
W hotelu należy uiścić podatek turystyczny w wysokości około 2 EUR za osobę/noc.
- Miasta i gminy pobierają podatek (porównywalny z podatkiem turystycznym), który gość musi uiścić na miejscu przez cały czas pobytu. Wysokość tego podatku może być różna i zależy m.in. od regionu, klasy hotelu, długości pobytu i wieku gościa. (Może ulec zmianie) - W przypadku rezerwacji z transferem foteliki dziecięce są dostępne wyłącznie na życzenie i za opłatą w wysokości około 11 EUR w jedną stronę (płatne na miejscu).
Dla Twojego bezpieczeństwa podejmujemy dalekosiężne działania mające na celu powstrzymanie pandemii koronowej w Twoim miejscu wypoczynku lub hotelu. W zależności od miejsca docelowego i regionu może to prowadzić do pewnych zmian lub ograniczeń usług wynikających z instrukcji rządowych obowiązujących w hotelach, co może mieć wpływ na wyposażenie hotelu, obiekty na świeżym powietrzu, usługi gastronomiczne i zajęcia. Ponadto do osób w pełni zaszczepionych, wyzdrowiałych i niezaszczepionych mogą mieć zastosowanie inne przepisy. Niektóre udogodnienia mogą być dostępne wyłącznie dla osób w pełni zaszczepionych. Wyjątkowe okoliczności spowodowane pandemią korony mogą również w dalszym ciągu prowadzić do odwołań lotów, zmian godzin/rozkładów lotów, a także zamykania i późniejszego otwierania hoteli oraz przepełnienia hoteli – nawet z bardzo krótkim wyprzedzeniem. . W takich przypadkach postaramy się jak najszybciej zaoferować Państwu odpowiednią alternatywę. Jeśli nadal będziemy musieli odwołać Twoją podróż ze względu na koronę, skontaktujemy się z Tobą.
Prosimy zwrócić uwagę na godziny otwarcia recepcji. Jeśli planują Państwo przyjazd poza godzinami pracy recepcji, prosimy o poinformowanie o tym zarezerwowanego hotelu przed przyjazdem.
Łóżeczko dziecięce na życzenie i w zależności od dostępności. Możesz zostać zakwaterowany w łóżku rodziców. W razie potrzeby na miejscu należy uiścić dodatkową opłatę.
Z naszego punktu widzenia kompleks hotelowy nie jest odpowiedni dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej.
Informacje na temat przepisów dotyczących bagażu, cateringu na pokładzie i odprawy dla zarezerwowanej linii lotniczej można znaleźć w Internecie pod adresem: http://www.ferien-touristik.de/fluginformationenhttp://www.ferien-touristik.de/coraltravel/ fluginformationenhttp://www .coraltravel.ch/informacje o locie Jeśli zarezerwowali Państwo lot, transport odbędzie się w klasie ekonomicznej.
Co najmniej 1 uczestnik rezerwacji musi mieć ukończone 18 lat.
Uwaga: pokoje hotelowe są dostępne dopiero od około 14:00 w dniu przyjazdu. Jeśli przyjedziesz przed godziną 3:59, natychmiast otrzymasz zarezerwowany pokój.
Ze względu na nasze obowiązki w zakresie informacji przed zawarciem umowy, przed dokonaniem rezerwacji otrzymasz aktualne informacje dotyczące podróży, bezpieczeństwa i informacje medyczne dla obywateli UE lub otrzymasz je od swojego biura podróży. Informacje te prezentowane są Państwu na portalach internetowych przed dokonaniem rezerwacji.
Należy pamiętać, że określone udogodnienia hotelowe, usługi cateringowe, obiekty i zajęcia na świeżym powietrzu mogą być ograniczone lub w ogóle niedostępne, w zależności od obłożenia hotelu i warunków pogodowych. W tym okresie zamknięte lub odwołane mogą zostać także niektóre obszary obiektu zewnętrznego oraz obiekty sportowe i rozrywkowe, niezależnie od obłożenia i pogody.
Należy pamiętać, że programy rozrywkowe, opieka nad dziećmi i programy telewizyjne niekoniecznie są oferowane w języku niemieckim, chyba że jest to określone w opisie hotelu.
Należy pamiętać, że niektóre hotele wysadzają Cię na wyznaczonych przystankach w pobliżu Twojego hotelu, zamiast do Twojego indywidualnego hotelu/zakwaterowania. Ze względu na lokalizację niektórych hoteli (np. przy deptakach) w tych lokalizacjach, świadczenie usługi „od drzwi do drzwi” może nie być możliwe. W takim przypadku kierowcy podrzucą Cię w możliwie najbliższe miejsce Twojego miejsca zakwaterowania. Dostawca nie jest odpowiedzialny za transport Twojego bagażu do miejsca zakwaterowania Uprzejmie prosimy o poinformowanie agencji transferowej i zarezerwowanego hotelu, jeśli w trakcie podróży wystąpią jakiekolwiek opóźnienia w Twoim locie. Jeśli zarezerwowałeś podróż bez transferu i jeśli przyjedziesz do zarezerwowanego hotelu po godzinie 18:00, poinformuj o tym hotelarza przed przyjazdem, aby zarezerwowana usługa pozostała ważna. Pamiętaj, że bagaż specjalny i sportowy należy zarejestrować u nas przed wyjazdem, a także ponieść koszty transportu w ramach transferów.