Hotel posiada 12 pokoi na 2 piętrach, recepcję, lobby, sejf hotelowy, windy i Wi-Fi (bezpłatne). Dalsze udogodnienia hotelu obejmują restaurację i bar, kryty basen, jacuzzi, łaźnię parową i saunę.
Śniadanie lub obiadokolacjaZ obiadokolacją: śniadanie w formie bufetu, kolacja à la carte
- Łóżeczka dziecięce (za opłatą i po wcześniejszym zgłoszeniu)
- w razie potrzeby za opłatą: masaże, sauna
- Akceptowane karty kredytowe: VISA, MasterCard - Dopuszczalne psy do 5 kg (za opłatą/na zamówienie) - Zameldowanie: od godziny 14:00 w dniu przyjazdu - Wymeldowanie: do godziny 10:00 w dniu przyjazdu dzień wyjazdu
- Miasta i gminy pobierają podatek (porównywalny z podatkiem turystycznym), który gość musi uiścić na miejscu przez cały czas pobytu. Wysokość tego podatku może być różna i zależy m.in. od regionu, klasy hotelu, długości pobytu i wieku gościa. (Może ulec zmianie) - W przypadku rezerwacji z transferem foteliki dziecięce są dostępne wyłącznie na życzenie i za opłatą w wysokości około 11 EUR w jedną stronę (płatne na miejscu).
Dla Twojego bezpieczeństwa podejmujemy dalekosiężne działania mające na celu powstrzymanie pandemii koronowej w Twoim miejscu wypoczynku lub hotelu. W zależności od miejsca docelowego i regionu może to prowadzić do pewnych zmian lub ograniczeń usług wynikających z instrukcji rządowych obowiązujących w hotelach, co może mieć wpływ na wyposażenie hotelu, obiekty na świeżym powietrzu, usługi gastronomiczne i zajęcia. Ponadto do osób w pełni zaszczepionych, wyzdrowiałych i niezaszczepionych mogą mieć zastosowanie inne przepisy. Niektóre udogodnienia mogą być dostępne wyłącznie dla osób w pełni zaszczepionych. Wyjątkowe okoliczności spowodowane pandemią korony mogą również w dalszym ciągu prowadzić do odwołań lotów, zmian godzin/rozkładów lotów, a także zamykania i późniejszego otwierania hoteli oraz przepełnienia hoteli – nawet z bardzo krótkim wyprzedzeniem. . W takich przypadkach postaramy się jak najszybciej zaoferować Państwu odpowiednią alternatywę. Jeśli nadal będziemy musieli odwołać Twoją podróż ze względu na koronę, skontaktujemy się z Tobą.
Prosimy zwrócić uwagę na godziny otwarcia recepcji. Jeśli planują Państwo przyjazd poza godzinami pracy recepcji, prosimy o poinformowanie o tym zarezerwowanego hotelu przed przyjazdem.
Łóżeczko dziecięce na życzenie i w zależności od dostępności. Możesz zostać zakwaterowany w łóżku rodziców. W razie potrzeby na miejscu należy uiścić dodatkową opłatę.
Z naszego punktu widzenia kompleks hotelowy nie jest odpowiedni dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej.
Informacje na temat przepisów dotyczących bagażu, cateringu na pokładzie i odprawy dla zarezerwowanej linii lotniczej można znaleźć w Internecie pod adresem: http://www.ferien-touristik.de/fluginformationenhttp://www.ferien-touristik.de/coraltravel/ fluginformationenhttp://www .coraltravel.ch/informacje o locie Jeśli zarezerwowali Państwo lot, transport odbędzie się w klasie ekonomicznej.
Co najmniej 1 uczestnik rezerwacji musi mieć ukończone 18 lat.
Uwaga: pokoje hotelowe są dostępne dopiero od około 14:00 w dniu przyjazdu. Jeśli przyjedziesz przed godziną 3:59, natychmiast otrzymasz zarezerwowany pokój.
Ze względu na nasze obowiązki w zakresie informacji przed zawarciem umowy, przed dokonaniem rezerwacji otrzymasz aktualne informacje dotyczące podróży, bezpieczeństwa i informacje medyczne dla obywateli UE lub otrzymasz je od swojego biura podróży. Informacje te prezentowane są Państwu na portalach internetowych przed dokonaniem rezerwacji.
Należy pamiętać, że określone udogodnienia hotelowe, usługi cateringowe, obiekty i zajęcia na świeżym powietrzu mogą być ograniczone lub w ogóle niedostępne, w zależności od obłożenia hotelu i warunków pogodowych. W tym okresie zamknięte lub odwołane mogą zostać także niektóre obszary obiektu zewnętrznego oraz obiekty sportowe i rozrywkowe, niezależnie od obłożenia i pogody.
Należy pamiętać, że programy rozrywkowe, opieka nad dziećmi i programy telewizyjne niekoniecznie są oferowane w języku niemieckim, chyba że jest to określone w opisie hotelu.
Należy pamiętać, że niektóre hotele wysadzają Cię na wyznaczonych przystankach w pobliżu Twojego hotelu, zamiast do Twojego indywidualnego hotelu/zakwaterowania. Ze względu na lokalizację niektórych hoteli (np. przy deptakach) w tych lokalizacjach, świadczenie usługi „od drzwi do drzwi” może nie być możliwe. W takim przypadku kierowcy podrzucą Cię w możliwie najbliższe miejsce Twojego miejsca zakwaterowania. Dostawca nie jest odpowiedzialny za transport Twojego bagażu do miejsca zakwaterowania Uprzejmie prosimy o poinformowanie agencji transferowej i zarezerwowanego hotelu, jeśli w trakcie podróży wystąpią jakiekolwiek opóźnienia w Twoim locie. Jeśli zarezerwowałeś podróż bez transferu i jeśli przyjedziesz do zarezerwowanego hotelu po godzinie 18:00, poinformuj o tym hotelarza przed przyjazdem, aby zarezerwowana usługa pozostała ważna. Pamiętaj, że bagaż specjalny i sportowy należy zarejestrować u nas przed wyjazdem, a także ponieść koszty transportu w ramach transferów.