- Termin:
- -
- Długość:
- -
- Wylot z:
- -
- Przylot do:
- -
- Zakwaterowanie:
- -
- Wyżywienie:
- -
- Organizator:
- -
- Liczba osób:
- -
- Cena łączna:
- -
Inne możliwe zakwaterowanie i wyżywienie:
Widok na morze
Żeglarstwo
-
Opis Oferty
-
Mapa
-
Okolice hotelu
-
Opinie o hotelu
-
Opis kierunku
-
TrustScoreDoskonale136 recenzji91by TrustYou™Ocena podróżnych TripAdvisorZalety oferty
Widok na morze
Żeglarstwo
Oglądasz teraz opis organizatora przetłumaczony przez OpenAI
Opis operatora:Proszę czekać ...Hotelbeschreibung - Biodola
Ten 4-gwiazdkowy hotel wita Państwa w cichej i eksponowanej lokalizacji, na wzgórzu nad jedną z najpiękniejszych i najbardziej ekskluzywnych plaż Elby, zaledwie kilka kilometrów od stolicy wyspy Portoferráio, i oferuje swoim gościom 89 nowoczesnych i komfortowych pokoi, częściowo z pięknym widokiem na morze. Obiekt przekonuje przede wszystkim swoją przyjazną i swobodną atmosferą i jest idealnym miejscem do spędzenia relaksujących, a jednocześnie aktywnych wakacji.
LOKALIZACJA (PRZYBLIŻONE DANE)
- Port Portoferraio 8 km
- Centrum 1 km
- Plaża 200 m, usługi plażowe od 01.05. - 10.10., 1 parasol i 2 leżaki na pokój w cenie, ręczniki plażowe 1 € za sztukę
- Bezpłatny parking
UDOGODNIENIA
- Recepcja 24h
- WLAN we wszystkich obszarach
- Basen z wodą morską (20x10 m, od 01.05.-10.10.) z tarasem słonecznym, parasolem i leżakami w cenie, ręczniki basenowe 1 € za sztukę.
- Łąka do opalania
GASTRONOMIA
- Bar z tarasem
- Restauracja (bufet śniadaniowy, przy półpensjonacie kolacja z menu i obsługą przy stole; godziny otwarcia restauracji: 7:30-10:00, 12:30-14:00 i 19:30-21:00)
- Restauracja à la carte na plaży
SPORT I REKREACJA
- Klub dla dzieci (11.06.-09.09., 4-12 lat, w języku angielskim lub włoskim)
Za opłatą
- Tenis (9 kortów ziemnych i 1 kort sztuczny), około 15 € za godzinę
- Nurkowanie w centrum nurkowym hotelu Hermitage
- Oferty sportów wodnych (na plaży przez zewnętrznych dostawców)
ZAKWATEROWANIE
89 pokoi
Standard (DBL), około 18 m2
- Łazienka lub prysznic/WC
- Klimatyzacja/Ogrzewanie
- Telewizja satelitarna
- Telefon
- WLAN
- Minibar (za opłatą)
- Sejf
- Balkon
Classic widok na ogród (DZA), około 18-20 m2
- Łazienka lub prysznic/WC
- Klimatyzacja/Ogrzewanie
- Telewizja satelitarna
- Telefon
- WLAN
- Minibar (za opłatą)
- Sejf
- Balkon
- Widok na ogród
Pokój jednoosobowy Classic widok na ogród (EZA), około 15 m2
- Łazienka lub prysznic/WC
- Klimatyzacja/Ogrzewanie
- Telewizja satelitarna
- Telefon
- WLAN
- Minibar (za opłatą)
- Sejf
- Balkon
- Widok na ogród
Standard widok na morze (DZM), około 18-20 m2
- Łazienka lub prysznic/WC
- Klimatyzacja/Ogrzewanie
- Telewizja satelitarna
- Telefon
- WLAN
- Minibar (za opłatą)
- Sejf
- Balkon
- Widok na morze
INNE
- Panowie są uprzejmie proszeni o noszenie długich spodni w jadalni wieczorem.
- Check-in od 14:00, check-out do 11:00
- Karty kredytowe Visa, Mastercard, American Express, Diners
ZWIERZĘTA
Małe psy dozwolone na życzenie, 35 € za dzień do zapłaty na miejscu, nie są dozwolone w restauracji, przy basenie i na plaży. W wielu przypadkach pobyt zwierząt nie jest dozwolony we wszystkich obszarach publicznych. Proszę zapytać z wyprzedzeniem bezpośrednio w obiekcie, jeśli są wątpliwości.
Hotel Biódola legt Wert auf nachhaltigen Tourismus! - Biodola
Tutaj dowiesz się w skrócie, dlaczego Hotel Biódola jest zrównoważonym obiektem noclegowym i na czym koncentruje się jego zrównoważone zaangażowanie. Ocena punktowa naszego partnera FAIRWEG® pokazuje przejrzyście, w jakich obszarach Hotel Biódola jest szczególnie zaangażowany.Hotel Biódola hat 2,1 von 5 erreichbaren Punkten im FAIRWEG® Nachhaltigkeits-Check erreicht und erzielt damit den FAIRWEG®-Status »SILBER« - Biodola
Szczegółowo Hotel Biódola osiągnął następujące oceny w tematach zrównoważonego rozwoju: Przejrzystość 0 z 5 punktów • Zaangażowanie społeczne 2 z 5 punktów • Zarządzanie energią 2 z 5 punktów • Zarządzanie wodą 3 z 5 punktów • Zaangażowanie w ochronę środowiska 2 z 5 punktów • Unikanie plastiku 2 z 5 punktów • Zarządzanie odpadami 3 z 5 punktów • Zakupy lokalne 4 z 5 punktów • Kuchnia bio 2 z 5 punktów • Kuchnia wegetariańska i wegańska 0 z 5 punktów • Budowa i wyposażenie 1 z 5 punktów • uzyskane certyfikaty 4 z 5 punktów. Na następujące kryteria zrównoważonego rozwoju Hotel Biódola kładzie szczególny nacisk:BIO-LEBENSMITTEL - Biodola
W hotelu oferowane są również lub wyłącznie produkty i dania w jakości bio.ENERGIEEFFIZIENT - Biodola
Hotel został zbudowany w sposób energooszczędny lub podjął działania w celu zwiększenia efektywności i oszczędności energii.LOKALES ENGAGEMENT - Biodola
Hotel wspiera lokalną gospodarkę i kulturę poprzez swoje działania.MÜLLTRENNUNG - Biodola
W obszarach publicznych i/lub w pokojach istnieje możliwość segregacji odpadów.NACHHALTIGE BAUWEISE - Biodola
Podczas budowy hotelu, przy nowych budowach i pracach remontowych stosowane są materiały zrównoważone. Ponadto jest on zbudowany w sposób energooszczędny i wyposażony w odpowiednie technologie.PLASTIK-SENSIBEL - Biodola
Hotel kwestionuje użycie plastiku. Użycie, szczególnie jednorazowego plastiku, jest ograniczone i w miarę możliwości unika się go.RECYCLING - Biodola
Wszystkie odpady hotelowe są nie tylko segregowane, ale także przekazywane do lokalnego systemu recyklingu.SOZIALES ENGAGEMENT - Biodola
Hotel zapewnia swoim pracownikom uczciwe warunki pracy. Promowanie projektów społecznych może być również częścią tego zaangażowania.WASSERSPARSAM - Biodola
Hotel stara się zużywać jak najmniej wody i podjął odpowiednie działania w tym celu.Babyfestpreis - Biodola
(09.06.2025–14.09.2025)OLIMAR – Genau mein Urlaub! - Biodola
Bezproblemowe wakacje – Kompleksowa ochrona podróży z OLIMAR
Z OLIMAR podróżujesz bezpiecznie!
- Ubezpieczenie: Nasz partner HanseMerkur Reiseversicherung oferuje różne dodatkowe pakiety ubezpieczeniowe. Można je zarezerwować w biurze podróży lub w centrum obsługi OLIMAR
- Certyfikat zabezpieczenia: OLIMAR zabezpiecza płatność za podróż w przypadku wycieczek zorganizowanych (nie dotyczy tylko hotelu, tylko wynajmu samochodu, tylko lotu)
Autentyczne podróże z ekspertem „6 kluczowych elementów Twojej podróży”
- 1. Jakość OLIMAR: Wszystkie hotele, zakwaterowania oraz wycieczki i podróże doświadczalne zostały przez nas osobiście wyselekcjonowane
- 2. Wiedza OLIMAR: Od 1972 roku numer 1 w Portugalii. W naszych destynacjach znamy się doskonale
- 3. Doradztwo OLIMAR: Kompetentne i przyjazne centrum obsługi, a także w 9.000 biurach podróży
- 4. Serwis OLIMAR: Z bezpośrednim transferem do hotelu oraz usługą concierge dla indywidualnych życzeń podróżnych
- 5. Elastyczność OLIMAR: Wszystko jest łączone i można rezerwować indywidualnie
- 6. Zrównoważony rozwój OLIMAR: Jesteśmy świadomi naszej społecznej, politycznej i ekologicznej odpowiedzialności. Od 2016 roku jesteśmy certyfikowani przez TourCert
Ostatnia aktualizacja: 01.03.2025 -
Ocena podróżnych TripAdvisor
Na podstawie 495 opinii podróżnych
Doskonałe337Dobre107Średnie32Złe14Okropne5Opinie klientów