Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).
Przelot - Zakwaterowanie – Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż . OFERTA NIE ZAWIERA TRANSFERU Z/DO LOTNISKA!
Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty przelot.
Hotel zbudowany został w roku 2016. Serdecznie zapraszamy naszych gości do łącznie 249 pokoi. Na większość pięter można dostać się za pomocą windy. Na miejscu znajduje się przechowalnia bagażu i sejf. W pomieszczeniach ogólnodostępnych skorzystać można z Wi-Fi (bezpłatnie). Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, kawiarnia i bar. Udane zakupy zrealizujecie Państwo w supermarkecie oraz w pozostałych placówkach handlowych. Do Państwa dyspozycji jest również sala telewizyjna i biblioteka. Auto pozostawić można w garażu oraz na parkingu. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: serwis pokojowy i pralnia. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów (bezpłatnie). W kwestiach biznesowych pomocą i radą służy Państwu nasze dysponujące faksem Buisness Center. Odczyty, prezentacje oraz zjazdy mogą odbyć się w jednym z pomieszczeń konferencyjnych.
Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Ponadto skorzystać można z sejfu i biurka. W skład standardowego wyposażenia wchodzi również lodówka. Kolejnym udogodnieniem jest zestaw do prasowania. Do wyposażenia należą również internet, telefon, telewizor, radio i Wi-Fi (bezpłatnie). Dostępne są również pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Łazienki wyposażone są w prysznic i wannę. W łazience goście znajdą suszarkę do włosów. Szczególny komfort w czasie pobytu zapewnią w łazienkach artykuły kosmetyczne. Istnieje również możliwość rezerwacji kwatery z łazienką dla osób niepełnosprawnych.
Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Eco-Rooms) lub pokoje promocyjne (pokoje promocyjne) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem i lokalizacją. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.
Obiekt oferuje szeroką gamę aktywności sportowych i zajęć w czasie wolnym. Na leżakach możecie się Państwo rozkoszować ciepłem urlopowego słońca. Urozmaicony pobyt zapewnią Państwu nasze pozostałe propozycje jak rower / rower górski i spa.
Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.
Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.
W przypadku regularnych linii lotniczych na długich dystansach (międzykontynentalnych) na przykład: Emirates (EK), Qatar Airways (QR), LOT (LO), Air France (AF), KLM (KL), Lufthansa (LH), Swiss (LX), Austrian Airlines (OS), Ukraine Airlines (PS), Aeroflot (SU), Air Mauritius (MK) cena zawiera bagaż podręczny 7 kg oraz bagaż rejestrowany min. 20 kg.
+ W przypadku czarterów (np. Travel Service, Enter Air) cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg. Wszelkie informacje odnośnie limitów bagażu oraz serwisu pokładowego w cenie przelotu wszystkich linii lotniczych, znajdziecie Państwo w zakładce Wszystko o lataniu/bagaż: Www.vcms.eu/upload/getbyid/260107/Airlines_Policies.pdf
VISA ELEKTRONICZNA (ESTA):
Obywatele polscy zobligowani są do wypełnienia formularza aplikacyjnego o wizę elektroniczną na stronie: https://esta.cbp.dhs.gov/
Aby uzyskać więcej informacji, prosimy o kontakt z ambasadą lub konsulatem USA lub zajrzeć na stronę: https://pl.usembassy.gov/pl/
Przelew na własną rękę . Ta oferta nie obejmuje transferu z lotniska do hotelu iz powrotem.. Odbywa się to na miejscu i na własny koszt.
Taksówka kosztuje ok. 55 USD za przejazd do Nowego Jorku (Flat Rate, aktualizacja 27.09.2019), autobus wahadłowy lub metro (metro).
Oto przydatne linki:
www.jfkairport.com/to-from-airport/taxi-car-and-van-service , www.supershuttle.com , www.goairlinkshuttle.com
www.citypass.com , www.newyorkpass.com , https://freetoursbyfoot.com/
Szanowni Państwo,
Z powodu pandemii COVID-19 prosimy o zapoznanie się z wytycznymi danego kraju, mogą występować ograniczenia dotyczące lotów, transferów i hoteli. Informacje zmieniają się z dnia na dzień. Z powodu koronawirusa w niektórych hotelach mogą obowiązywać ograniczenia wydajności i zamknięcia w obiektach hotelowych, np. Sauna, studio fitness, minikluby, kryte baseny, restauracje, catering (à la carte zamiast bufetu). Podróżni ponoszą pełną odpowiedzialność za swoje działania i sprawdzanie sytuacji COVID-19 w kraju, do którego chcą się udać, a także za samokontrolę wszelkich napotkanych objawów. Wszystkie pozytywne przypadki COVID-19 mogą zostać poddane kwarantannie, a podróżni poniosą koszty leczenia i izolacji. Poniższe opisy usług hotelowych obowiązują podczas normalnej sytuacji (nie podczas pandemii). Prosimy o poinformowanie klienta przed dokonaniem rezerwacji, a także zapoznanie się przez klienta przed wyjazdem o aktualnych obowiązujących przepisach. Na przykład na stronie internetowej polskiego rządu: www.gov.pl/web/koronawirus/informacje-dla-podrozujacych
Warunki obostrzeń mogą ulec zmianie, nie gwarantujemy poprawności zasad i przepisów. Prosimy o zapoznanie się z informacjami odnośnie covid19. Update 03.06.2022