Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).
Przelot - Zakwaterowanie – Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż . OFERTA NIE ZAWIERA TRANSFERU Z/DO LOTNISKA!
Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty przelot.
Przytulny hotel Days by Wyndham Thunderbird Beach Resort położony jest bezpośrednio przy plaży. W bezpośrednim sąsiedztwie znajduje się wiele sklepów i restauracji, a do South Beach można dojechać w około 20 minut. Hotel położony jest w Sunny Isles Beach i jest idealną bazą wypadową do odkrywania wielu atrakcji miasta. Odległość między hotelem a lotniskiem wynosi około 33 km.
18401 Collins Ave, Sunny Isles Beach, FL, 33160, USA
Tel: +1 305 931 7700 , Web: www.wyndhamhotels.com/days-inn
Hotel zbudowany został w roku 1954. Serdecznie zapraszamy naszych gości do łącznie 176 pokoi. Większość pięter osiągalna jest za pomocą windy. Na miejscu znajduje się przechowalnia bagażu, sejf i bankomat. W pomieszczeniach ogólnodostępnych skorzystać można z Wi-Fi (bezpłatnie). Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Do oferty gastronomicznej hotelu należy restauracja, jadalnia i bar. Udane zakupy zrealizujecie Państwo w supermarkecie i sklepie z pamiątkami oraz w pozostałych placówkach handlowych. Na terenie obiektu znajduje się również sala telewizyjna. Auto pozostawić można w garażu oraz na parkingu. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: wielojęzyczny personel, serwis pokojowy, pralnia i usługi fryzjerskie. Istnieje możliwość skorzystania z transportu wahadłowego.
Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. Zaletą poszczególnych pokoi jest również boczny widok na morze. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne wyposażone są w łóżko podwójne bądź łóżko typu king size. Istnieje możliwość dostawki. W pokoju znajduje się sejf. W aneksie kuchennym znajduje się lodówka, kuchenka mikrofalowa i ekspres do kawy / herbaty. Kolejnym udogodnieniem jest zestaw do prasowania. Do wyposażenia należą również internet, telefon, telewizor, radio i Wi-Fi (bezpłatnie). Dostępne są pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Łazienki wyposażone są w prysznic, wannę i jacuzzi. W łazience goście znajdą suszarkę do włosów. Istnieje również możliwość rezerwacji kwatery z łazienką dla osób niepełnosprawnych. Obiekt oferuje pokoje dla niepalących i pokoje dla palących.
Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Eco-Rooms) lub pokoje promocyjne (pokoje promocyjne) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem i lokalizacją. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.
Orzeźwienie i ochłodę znajdziecie Państwo w jednym z naszych basenów (krytym bądź otwartym). Do dyspozycji gości jest również taras oraz taras do opalania wraz z leżakami i parasolami przeciwsłonecznymi. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. W ofercie baru znajdują się napoje orzeźwiające. Entuzjastom ruchu i aktywności fizycznej proponujemy tenisa ziemnego, golfa i wędkowanie. Położenie hotelu czyni go optymalnym ośrodkiem dla narciarzy. Gościom pragnącym zachować dobrą formę polecamy studio fitness. Hotelowe propozycje Wellness to m.in. spa, sauna, salon piękności i solarium.
Oferowane na miejscu posiłki to śniadanie, obiad oraz kolacja.
VISA ELEKTRONICZNA (ESTA):
Obywatele polscy zobligowani są do wypełnienia formularza aplikacyjnego o wizę elektroniczną na stronie: https://esta.cbp.dhs.gov/
Aby uzyskać więcej informacji, prosimy o kontakt z ambasadą lub konsulatem USA lub zajrzeć na stronę: https://pl.usembassy.gov/pl/
:
Należy pamiętać, że w Stanach Zjednoczonych istnieje osobne prawo do rezerwacji z podróżnymi poniżej 21 roku życia. Minimalny wiek to, co najmniej jednego uczestnika musi wynosić 21 lat. Jeśli nie zostanie to uwzględnione, hotel może odmówić rezerwacji lub zameldowania w dniu przyjazdu.
Przejazd na własną rękę . Ta oferta nie obejmuje transferu z lotniska do hotelu i z powrotem. Odbywa się to na własny koszt.
Taksówka kosztuje ok. 40-60 USD za przejazd do Miami (Flat Rate, aktualizacja 27.09.2019), Zalecamy wcześniejszą rezerwację transferu lub wypożyczenie samochodu. Oto przydatne linki:
http://www.miami-airport.com/taxicabs-shuttles.asp , https://gettransfer.com/pl , https://www.supershuttle.com/
https://gocity.com/miami/en-us , https://www.sightseeingpass.com/en/miami , https://www.citypass.com/orlando
Należy również pamiętać, że niektóre miasta / regiony mogą pobierać obowiązkową opłatę za ośrodek / obiekt w Stanach Zjednoczonych. Opłata nie jest wliczona w cenę wycieczki i klient musi ją uiścić bezpośrednio w hotelu.
Wysokość opłaty zależy od kategorii gwiazdki / klucza w hotelu i jest obliczana na pokój za dzień. Poniższe wartości są średnimi, opłata końcowa zostanie pobrana bezpośrednio od hotelu. Opłata jest ustalana przez hotele niezależnie, dzięki czemu możliwe są odchylenia cen.
z reguły, ilość za pokój i dzień:
Region Orlando: średnio ok. 10 - 40 USD dziennie
Region Miami: średnio ok. 10 - 45 USD dziennie
Region Kalifornia: średnio ok. 10 - 45 USD dziennie
Region Las Vegas: średnio ok. 20- 60 USD dziennie
Za pomocą poniższego linku możesz z góry zobaczyć, jak wysoka może być opłata klimatyczna w danym hotelu (Bez Gwarancji !): www.resortfeechecker.com
USD = US-Dollar, może ulec zmianie! nie ponosimy odpowiedzialności!
W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa i MasterCard.
Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.
W przypadku regularnych linii lotniczych na długich dystansach (międzykontynentalnych) na przykład: Emirates (EK), Qatar Airways (QR), LOT (LO), Air France (AF), KLM (KL), Lufthansa (LH), Swiss (LX), Austrian Airlines (OS), Ukraine Airlines (PS), Aeroflot (SU), Air Mauritius (MK) cena zawiera bagaż podręczny 7 kg oraz bagaż rejestrowany min. 20 kg.
+ W przypadku czarterów (np. Travel Service, Enter Air) cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg. Wszelkie informacje odnośnie limitów bagażu oraz serwisu pokładowego w cenie przelotu wszystkich linii lotniczych, znajdziecie Państwo w zakładce Wszystko o lataniu/bagaż: Www.vcms.eu/upload/getbyid/260107/Airlines_Policies.pdf
Szanowni Państwo,
Z powodu pandemii COVID-19 prosimy o zapoznanie się z wytycznymi danego kraju, mogą występować ograniczenia dotyczące lotów, transferów i hoteli. Informacje zmieniają się z dnia na dzień. Z powodu koronawirusa w niektórych hotelach mogą obowiązywać ograniczenia wydajności i zamknięcia w obiektach hotelowych, np. Sauna, studio fitness, minikluby, kryte baseny, restauracje, catering (à la carte zamiast bufetu). Podróżni ponoszą pełną odpowiedzialność za swoje działania i sprawdzanie sytuacji COVID-19 w kraju, do którego chcą się udać, a także za samokontrolę wszelkich napotkanych objawów. Wszystkie pozytywne przypadki COVID-19 mogą zostać poddane kwarantannie, a podróżni poniosą koszty leczenia i izolacji. Poniższe opisy usług hotelowych obowiązują podczas normalnej sytuacji (nie podczas pandemii). Prosimy o poinformowanie klienta przed dokonaniem rezerwacji, a także zapoznanie się przez klienta przed wyjazdem o aktualnych obowiązujących przepisach. Na przykład na stronie internetowej polskiego rządu: www.gov.pl/web/koronawirus/informacje-dla-podrozujacych
Warunki obostrzeń mogą ulec zmianie, nie gwarantujemy poprawności zasad i przepisów. Prosimy o zapoznanie się z informacjami odnośnie covid19. Update 03.06.2022