Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7 (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).
Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).
Przelot - Zakwaterowanie – Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż . OFERTA NIE ZAWIERA TRANSFERU Z/DO LOTNISKA!
Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty przelot.
W trosce o Państwa komfortowy i relaksujący pobyt hostel dysponuje szeregiem udogodnień, w tym restauracją, kawiarnią, barem, kioskiem z prasą, biblioteką, centrum biznesowym i salą teatralną. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych zapewnia stały dostęp do sieci. W sklepie z pamiątkami nabyć można drobiazgi upamiętniające pobyt. Dla gości przybywających własnym autem udostępnione są miejsca parkingowe.
Pokoje wyposażone są w klimatyzację i pomieszczenie mieszkalne. Balkon należy do standardowego wyposażenia w większości pokoi i oferuje dodatkową przestrzeń na odpoczynek i relaks w trakcie pobytu. Spokojny sen zapewni Państwu sofa. Opcjonalnie dostępne są oddzielne sypialnie. W pokojach do użytku gości jest kuchenka gazowa i kuchenka mikrofalowa. Kolejnym udogodnieniem jest zestaw do prasowania. Dopełnieniem wyposażenia jest internet, telewizor i Wi-Fi.
Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Eco-Rooms) lub pokoje promocyjne (pokoje promocyjne) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem i lokalizacją. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.
Obiekt oferuje basen i basen otwarty. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. Urozmaicony pobyt zapewnią Państwu nasze pozostałe propozycje jak golf i zabiegi masażu.
Spośród posiłków wybrać można śniadanie.
VISA ELEKTRONICZNA (ESTA):
Obywatele polscy zobligowani są do wypełnienia formularza aplikacyjnego o wizę elektroniczną na stronie: https://esta.cbp.dhs.gov/
Aby uzyskać więcej informacji, prosimy o kontakt z ambasadą lub konsulatem USA lub zajrzeć na stronę: https://pl.usembassy.gov/pl/
:
Należy pamiętać, że w Stanach Zjednoczonych istnieje osobne prawo do rezerwacji z podróżnymi poniżej 21 roku życia. Minimalny wiek to, co najmniej jednego uczestnika musi wynosić 21 lat. Jeśli nie zostanie to uwzględnione, hotel może odmówić rezerwacji lub zameldowania w dniu przyjazdu.
Przejazd na własną rękę . Ta oferta nie obejmuje transferu z lotniska do hotelu i z powrotem. Odbywa się to na własny koszt.
Taksówka kosztuje ok. 40-60 USD za przejazd do Miami (Flat Rate, aktualizacja 27.09.2019), Zalecamy wcześniejszą rezerwację transferu lub wypożyczenie samochodu. Oto przydatne linki:
http://www.miami-airport.com/taxicabs-shuttles.asp , https://gettransfer.com/pl , https://www.supershuttle.com/
https://gocity.com/miami/en-us , https://www.sightseeingpass.com/en/miami , https://www.citypass.com/orlando
Należy również pamiętać, że niektóre miasta / regiony mogą pobierać obowiązkową opłatę za ośrodek / obiekt w Stanach Zjednoczonych. Opłata nie jest wliczona w cenę wycieczki i klient musi ją uiścić bezpośrednio w hotelu.
Wysokość opłaty zależy od kategorii gwiazdki / klucza w hotelu i jest obliczana na pokój za dzień. Poniższe wartości są średnimi, opłata końcowa zostanie pobrana bezpośrednio od hotelu. Opłata jest ustalana przez hotele niezależnie, dzięki czemu możliwe są odchylenia cen.
z reguły, ilość za pokój i dzień:
Region Orlando: średnio ok. 10 - 40 USD dziennie
Region Miami: średnio ok. 10 - 45 USD dziennie
Region Kalifornia: średnio ok. 10 - 45 USD dziennie
Region Las Vegas: średnio ok. 20- 60 USD dziennie
Za pomocą poniższego linku możesz z góry zobaczyć, jak wysoka może być opłata klimatyczna w danym hotelu (Bez Gwarancji !): www.resortfeechecker.com
USD = US-Dollar, może ulec zmianie! nie ponosimy odpowiedzialności!
Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.
W przypadku regularnych linii lotniczych na długich dystansach (międzykontynentalnych) na przykład: Emirates (EK), Qatar Airways (QR), LOT (LO), Air France (AF), KLM (KL), Lufthansa (LH), Swiss (LX), Austrian Airlines (OS), Ukraine Airlines (PS), Aeroflot (SU), Air Mauritius (MK) cena zawiera bagaż podręczny 7 kg oraz bagaż rejestrowany min. 20 kg.
+ W przypadku czarterów (np. Travel Service, Enter Air) cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg. Wszelkie informacje odnośnie limitów bagażu oraz serwisu pokładowego w cenie przelotu wszystkich linii lotniczych, znajdziecie Państwo w zakładce Wszystko o lataniu/bagaż: Www.vcms.eu/upload/getbyid/260107/Airlines_Policies.pdf
Szanowni Państwo,
Z powodu pandemii COVID-19 prosimy o zapoznanie się z wytycznymi danego kraju, mogą występować ograniczenia dotyczące lotów, transferów i hoteli. Informacje zmieniają się z dnia na dzień. Z powodu koronawirusa w niektórych hotelach mogą obowiązywać ograniczenia wydajności i zamknięcia w obiektach hotelowych, np. Sauna, studio fitness, minikluby, kryte baseny, restauracje, catering (à la carte zamiast bufetu). Podróżni ponoszą pełną odpowiedzialność za swoje działania i sprawdzanie sytuacji COVID-19 w kraju, do którego chcą się udać, a także za samokontrolę wszelkich napotkanych objawów. Wszystkie pozytywne przypadki COVID-19 mogą zostać poddane kwarantannie, a podróżni poniosą koszty leczenia i izolacji. Poniższe opisy usług hotelowych obowiązują podczas normalnej sytuacji (nie podczas pandemii). Prosimy o poinformowanie klienta przed dokonaniem rezerwacji, a także zapoznanie się przez klienta przed wyjazdem o aktualnych obowiązujących przepisach. Na przykład na stronie internetowej polskiego rządu: www.gov.pl/web/koronawirus/informacje-dla-podrozujacych
Od 24.06.2021 obowiązuje kwarantanna po powrocie do Polski z krajów spoza grupy Schengen lub podróżując z Państwa niebędącym państwem członkiem Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA). Z kwarantanny nie zwalnia nas negatywny wynik testu PCR lub antygenowy wykonany przed przylotem do Polski. Osoby zaszczepione w pełni (14 dni od ostatniej dawki ) są zwolnieni z kwarantanny.
Osoby, które podróżujące do Polski drogą powietrzną przed dokonaniem odprawy muszą wypełnić Kartę Lokalizacyjną Podróżnego w postaci elektronicznej (eKLP). Od 17 lipca 2021 r. będzie ona dostępna w formie elektronicznej. Elektroniczna karta zastępuje dotychczas stosowane karty papierowe: https://aplikacje.gov.pl/app/klp/#/home
Kartę Lokalizacji Podróżnego wypełnia się poprzez rządową stronę zawierające informacje związane z trwającą epidemią koronawirusa, w zakładce Informacje dla podróżujących, która jest dostępna pod adresem: https://www.gov.pl/web/koronawirus/informacje-dla-podrozujacych Niemcy / Berlin: Wszyscy są zobowiązani do okazania dowodu negatywnego wyniku testu COVID lub potwierdzenia odbycia szczepienia (14 dni po drugiej dawce) lub potwierdzenia, że jest się tzw. ozdrowieńcem (min. 28dni i maks. 6 miesięcy po pozytywnym teście Covid) - przed wejściem na pokład samolotu (wylot) i powrotu do Niemiec (przylot). Linia lotnicza nie może przewozić pasażerów bez negatywnego wyniku testu COVID. Test musi być testem PCR lub szybkim testem antygenu (specyfikacje WHO). Informacje: www.auswaertiges-amt.de/en/einreiseundaufenthalt/coronavirus
Warunki obostrzeń mogą ulec zmianie, nie gwarantujemy poprawności zasad i przepisów. Prosimy o zapoznanie się z informacjami odnośnie covid19. Update 24.06.2021, 19.07.2021, 02.08.2021