Uroczy kameralny hotel butikowy w stylu art deco w historycznej części miasta, polecany ze względu na bliskość lokalnych atrakcji.
W samym sercu dzielnicy Art. Deco, ok. 300 m od plaży South Beach, ok 18 km od lotniska Miami.
Całodobowa recepcja, usługa concierge, informacja turystyczna, lobby, Wi-Fi, płatna usługa pralni, wypożyczalnia rowerów oraz wypożyczalnia samochodów w pobliżu hotelu.
Junior Suite: klimatyzowany pokój z łazienką (prysznic), łóżkiem typu queen size oraz łóżkiem pojedynczym, Fi-Fi, kuchenka mikrofalowa, żelazko z deską do prasowania, telefon, telewizor, zestaw do parzenia kawy.
Apartament typu Deluxe: klimatyzowany pokój dwuosobowy z łazienką (prysznic, suszarka do włosów) i częścią wypoczynkową, rozkładana sofa, telefon, telewizor, Wi-Fi, zestaw do parzenia kawy, kuchenka mikrofalowa, żelazko i deska do prasowania.
Pokój przydzielany przy zameldowaniu: klimatyzowany pokój z łazienką z prysznicem, łóżko typu queen size, telefon, telewizor, zestaw do parzenia kawy, kuchenka mikrofalowa, Wi-Fi.
Śniadania kontynentalne w cenie noclegu.
Parking publiczny jest dostępny na ulicy za godzinową opłatą, garaże w odległości spaceru mają stawki dzienne około 20 USD.
Na terenie hotelu nie ma basenu.
Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Należy posiadać paszport biometryczny, którego termin ważności w dniu powrotu, nie jest krótszy niż 6 miesięc oraz okazać bilet powrotny i wystarczające środki finansowe na pokrycie kosztów deklarowanego pobytu. Przepisy celne nie określają wysokości kwoty wymaganej na każdy dzień pobytu.Od 11 listopada 2019 roku obywatele polscy, planujący pobyt w USA krótszy niż 90 dni, mogą korzystać z Programu Ruchu Bezwizowego (Visa Waiver Program). By wjechać na teren USA, wystarczy uzyskać zezwolenie wydawane za pośrednictwem Elektronicznego Systemu Autoryzacji Podróży (ESTA). Wniosek o zezwolenie trzeba złożyć najpóźniej na 72 godziny przed planowaną podróżą na stronie: https://esta.cbp.dhs.gov/. Koszt to 14 USD.
Więcej informacji na stronie: https://pl.usembassy.gov/pl/
Zaleca się posiadanie ubezpieczenia na sumę nie mniejszą niż około 100 000 USD. Koszty leczenia, operacji i pobytu w szpitalu są bardzo wysokie.
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, bagaż podręczny (8 kg), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną obsługę telefoniczną, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT. TFG i TFP.
Opłaty klimatycznej ok. 10-40 USD/dzień/pokój*, Resort Fee 10-50 USD/dzień/pokój**, transferu na trasie lotnisko-hotel-lotnisko***, dopłaty do dodatkowego bagażu, wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń w tym od uprawiania sportów czy kosztów rezygnacji.
*opłata klimatyczna pobierana będzie bezpośrednio w hotelu w momencie zakwaterowania, płatna karta lub gotówką
** opłata pobierana w hotelu za możliwość korzystania z jego udogodnień. Aktualne stawki można sprawdzić m.in. na stronie: https://miamibeachadvisor.com/resort-fees/#gref
*** przejazd na własną rękę i własny koszt. Sugerujemy transport taksówką. W zależności od wybranego hotelu oraz warunków drogowych w okręgu Miami South Beach/ Sunny Island, koszt taksówki w granicach 40-60 USD.
UWAGA!!!
W większości hoteli konieczne jest posiadanie karty kredytowej. Depozyt pobierany jest jako zabezpieczenie na pokrycie dodatkowych kosztów podczas pobytu (tj. mini bar, internet etc.) i ewentualnych zniszczeń i rozliczany w dniu wykwaterowania.
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ:
https://www.gov.pl/web/dyplomacja/stany-zjednoczone-ameryki
https://www.cdc.gov/coronavirus/2019-ncov/travelers/international-travel/travel-assessment/index.html
Testy: https://www.hhs.gov/coronavirus/community-based-testing-sites/index.html
CDC: https://www.cdc.gov/coronavirus/2019-ncov/travelers/noncitizens-US-air-travel.html#anchor_1634928804881
* Instytucja odpowiedzialna za wjazd: Customs and Border Protection, https://www.cbp.gov/, z zagranicy: +1-202-325-8000, z USA: 877-227-5511
* Instytucja odpowiedzialna za kwarantannę:
Centers for Desease Control and Prevention, https://www.cdc.gov/coronavirus/2019-ncov/index.html, 800-232-4636
Karta Lokalizacji Pasażera
Przed lotem powrotnym do Polski należy wypełnić online Kartę Lokalizacji Podróżnego, która dostępna jest pod linkiem: https://aplikacje.gov.pl/app/klp/#/home
Szczegółowe informacje, w tym podstawa prawna, dotyczące Karty Lokalizacji Podróżnego dostępne są na stronie: https://www.gov.pl/web/gov/wypelnij-klp.
Podczas lotu powrotnego, obsługa samolotu poprosi także o wypełnienie deklaracji zdrowia.
Czyste formularze będą dostępne na pokładzie samolotu, zalecamy jednak wydrukowanie i wypełnienie ich wcześniej.
Brak rezydenta na miejscu.
W razie nagłych sytuacji prosimy o kontakt pod numerem alarmowym: +48 881 000 436.