- Termin:
- -
- Długość:
- -
- Wylot z:
- -
- Przylot do:
- -
- Zakwaterowanie:
- -
- Wyżywienie:
- -
- Organizator:
- -
- Liczba osób:
- -
- Cena łączna:
- -
Inne możliwe zakwaterowanie i wyżywienie:
Udogodnienia
Region nadmorski
-
Opis Oferty
-
Mapa
-
Wycieczki fakultatywne
-
Opinie o hotelu
-
Ocena podróżnych TripAdvisorZalety oferty
Region nadmorski
Opis operatora:Proszę czekać ...POŁOŻENIE - Cadillac Beach Club
Hotel Cadillac and Beach Club Autograph Collection położony jest nad brzegiem lśniącego Atlantyku i oferuje ekskluzywny komfort w malowniczej okolicy w pobliżu barów, restauracji oraz sklepów- przy plaży (oddzielona promenadą), ok. 2,5 km od Ocean Drive, ok. 16 km od lotniska.PLAŻA - Cadillac Beach Club
Przy hotelu (oddzielona promenadą), publiczna, piaszczysta (leżaki i parasole za opłatą)HOTEL - Cadillac Beach Club
Elegancki, w stylu art deco, wybudowany w 1940 roku (odnowiony w 2018 r.) Cadillac Hotel & Beach Club to kwintesencja stylu Miami. Przestronne pokoje w jasnych relaksujących barwach oraz wygodna lokalizacja blisko plaży zapewnia wypoczynek wszystkim spragnionym słońca, plaży i wybornej zabawy. 365 pokoi, 12 pięterDO DYSPOZYCJI GOŚCI - Cadillac Beach Club
24h recepcja- przechowalnia bagażu- parking(za opłatą), WiFi, sejf, hotel pobiera opłatę "resort fee" za udogodnienia hotelowe w wysokości 35$/pokój/dzień, 2 restauracje a la carte, 3 baryINTERNET - Cadillac Beach Club
Bezpłatne Wi-Fi we wszystkich pokojach.KONFERENCJE/INCENTIVE - Cadillac Beach Club
Centrum kongresowe Miami Beach Convention Center oddalone jest od obiektu o 5 minut jazdy.SPORT, REKREACJA I ROZRYWKA - Cadillac Beach Club
2 baseny zewnętrzne, leżaki i parasole przy basenach, siłownia/sala fitness, wanna z hydromasażem.DLA DZIECI - Cadillac Beach Club
Łóżeczko dziecięce dostępne na życzenie, bezpłatnieZAKWATEROWANIE - Cadillac Beach Club
Pokóje przestronne i elegancko urządzone- TV SAT, telefon, lodówka/mini bar(za opłatą), klimatyzacja, sejf, zestaw do kawy/herbaty, zestaw do prasowania, łazienka z wanną/prysznicem oraz WC, suszarka do włosów, WiFi, balkon (w zależności od dostępności)WYŻYWIENIE - Cadillac Beach Club
Bez wyżywienia.INFORMACJE DODATKOWE - Cadillac Beach Club
https://tiny.pl/6z-xfz29 Adres: 3925 Collins Ave, Miami Beach, FL 33140, Stany ZjednoczoneWARUNKI WJAZDOWE - Cadillac Beach Club
Paszport biometryczny Wymagane jest posiadanie ważnego paszportu elektronicznego z chipem (tzw. e-paszport), który jest niezbędny do ubiegania się o autoryzację ESTA . Ważność paszportu musi obejmować cały okres pobytu w Stanach Zjednoczonych. Autoryzacja ESTA Przed wyjazdem należy uzyskać zgodę na podróż w systemie ESTA (Electronic System for Travel Authorization). Wniosek składa się online na oficjalnej stronie https://esta.cbp.dhs.gov/ . Opłata za ESTA wynosi 21 USD i można ją zapłacić kartą lub Paypalem, a decyzja jest zazwyczaj podejmowana w ciągu 72 godzin . Procedura jest prosta i szybka. Wystarczy podać dane osobowe, informacje o paszporcie, plan podróży w tym dane kontaktowe miejsca zatrzymania się oraz odpowiedzieć na pytania dotyczące zdrowia i bezpieczeństwa. Jeśli jakieś pole nas nie dotyczy, należy wpisać nie dotyczy lub N/A.Urząd wysyła mailem informację o nadaniu ESTA i numer statusu. Sam mail nie jest potwierdzeniem ESTA. Potwierdzenie należy wyszukać na stronie https://esta.cbp.dhs.gov/ . Należy wydrukować przyznaną ESTA i w formie papierowej zabrać ze sobą na lotnisko. Osoby posiadające ważne wizy do USA wydane przez konsulat nie muszą aplikować o rejestrację ESTA W przypadku braku otrzymania autoryzacji ESTA można ubiegać się o wizę w amerykańskiej ambasadzie lub konsulacie. Szczegóły (koszty, sposób aplikacji) na stronie: http://polish.poland.usembassy.gov/wizy/wizy-nieimigracyjne/jak-ubiega-si-o-wiz.html Bilet powrotny lub na dalszą podróż Należy posiadać bilet powrotny do Polski lub bilet na dalszą podróż z USA, z datą wyjazdu nie później niż 90 dni od daty wjazdu. Brak wcześniejszych problemów imigracyjnych Osoby, które miały odmowę wizy lub naruszyły przepisy imigracyjne USA, mogą nie kwalifikować się do programu VWP i będą musiały ubiegać się o wizę . Dodatkowe informacje * Czas oczekiwania na decyzję ESTA: choć system często udziela odpowiedzi natychmiastowo, zaleca się złożenie wniosku co najmniej 72 godziny przed planowanym wylotem. * Czas rozpatrywania ESTY przez Urząd Imigracyjny Stanów Zjednoczonych nie jest identyczny. Informujemy, iż Biuro Podróży Prima Holiday Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za zwłokę w rozpatrzeniu wniosku o ESTA, leżącą po stronie Urzędu Imigracyjnego USA oraz za odmowę wydania ESTA, wynikającą z przyczyn niezależnych od Biura Podróży Prima Holiday Sp. z o.o. Dlatego polecamy wykupienie przy rezerwacji wycieczki w naszym Biurze ubezpieczenia od kosztów rezygnacji z imprezy turystycznej. * Ważność ESTA: Autoryzacja jest ważna przez dwa lata od daty wydania i uprawnia maksymalnie do 90 dni pobytu na terenie USA, chyba że paszport osoby podróżującej straci ważność w ciągu tych dwóch lat. W takich przypadkach ważność autoryzacji ESTA jest ograniczona ważnością paszportu ESTA jest wielokrotna co oznacza, że przez okres jej ważności można wielokrotnie przekraczać granicę z USA * Kontrola na granicy: Posiadanie zatwierdzonej ESTA nie gwarantuje wjazdu do USA. Ostateczną decyzję podejmuje urzędnik imigracyjny podczas kontroli granicznej * Z posiadania ESTA zwolnione są osoby, posiadające ważną amerykańską wizę wjazdową. Posiadający wizę B1/B2 mogą zgodnie z prawem nadal podróżować do USA, wykorzystując tę wizę do ostatniego dnia jej ważności - czyt. expiry date". Zgodnie z prawem można aplikować o wjazd nawet w ostatnim dniu ważności wizy, ale to urzędnik na granicy określa na ile dana osoba otrzyma prawo pobytu i to jest nadrzędne od daty ważności samej wizy. Osoby, które po 1 marca 2011 r. były w Iranie, Iraku, Jemenie, Korei Północnej Libii, Somalii, Sudanie, Syrii lub na Kubie, muszą aplikować o wizę w Ambasadzie * Szczegółowe informacje na temat ESTA i zasad wjazdu do USA dla Polaków można znaleźć na stronach internetowych: * Ambasady USA w Polsce: https://pl.usembassy.gov/ * Departamentu Bezpieczeństwa Wewnętrznego USA: https://esta.cbp.dhs.gov/ INFORMACJE DLA PODRÓŻUJĄCYCH Prosimy o bieżące śledzenie warunków wjazdowych do krajów odwiedzanych na stronie MSZ: https://www.gov.pl/web/usa/idp, jak również obostrzeń na polskiej granicy przy powrocie z wakacji: https://www.strazgraniczna.pl/ lub na powyżej wskazanej stronie MSZ przy powrocie do innych krajów. Przed powrotem z zagranicy do Polski, prosimy o zapoznanie się z komunikatem na temat aktualnych informacji i wymogów na stronie STRAŻY GRANICZNEJ.INFORMACJE DODATKOWE - Cadillac Beach Club
Napięcie w gniazdkach elektrycznych wynosi 120 V, wtyczki polskich urządzeń elektrycznych nie pasują do gniazdek amerykańskich. przejściówkę należy zabrać ze sobą, ponieważ jest ona bardzo trudno dostępna w Stanach. Zdrowie Od osób przyjeżdżających do Stanów Zjednoczonych z Polski nie są wymagane szczepienia. W sprawie szczegółowej i aktualnej informacji dotyczącej szczepień należy kontaktować się z wojewódzką stacją sanitarno-epidemiologiczną lub specjalistą ds. medycyny tropikalnej. Opieka medyczna jest wszędzie dostępna i na wysokim poziomie, lecz jej koszty są bardzo wysokie. Wizyta u lekarza ogólnego kosztuje zwykle ponad 100 USD, doba w szpitalu - od 500 do kilku tysięcy USD, nie licząc badań i zabiegów. Terytoria zamorskie Stanów Zjednoczonych stosują te same zasady. Konieczne jest więc posiadanie ubezpieczenia turystycznego, pokrywającego koszty leczenia w związku z nagłym zachorowaniem lub nieszczęśliwym wypadkiem. Nasi Klienci ubezpieczeni są do kwoty 20000 EURO. Osobom chcącym wykupić wyższe ubezpieczenie rekomendujemy wykupienie oddzielnej polisy ubezpieczeniowej pokrywającej koszty leczenia i następstw nieszczęśliwych wypadków. Najlepiej, aby była to polisa firmy znanej i mającej przedstawicielstwa w USA. W 2016 roku w Stanach Zjednoczonych oraz na Portoryko, na Wyspach Dziewiczych Stanów Zjednoczonych i Samoa Amerykańskim odnotowano przypadki zarażenia wirusem Zika. Zalecamy stosowanie się do zaleceń Głównego Inspektoratu Sanitarnego, szczególnie dotyczy to kobiet w ciąży lub planujących zajście w ciążę. Cło Podróżni przyjeżdżający do Stanów Zjednoczonych są obowiązani wypełnić deklarację celną. Przepisy amerykańskie zezwalają na przewożenie przez granicę do 10 tys. USD (lub równowartości tej sumy) bez obowiązku ich zgłoszenia. Jeżeli kwota przewożona przekracza tę sumę, należy zgłosić ją w deklaracji celnej oraz urzędnikowi celnemu. Dotyczy to nie tylko gotówki, ale również innych środków płatniczych. Brak odpowiedniej deklaracji grozi poważnymi konsekwencjami. Zakazane jest wwożenie na terytorium USA żywności, roślin oraz nasion. Bezwzględnie zabronione jest posiadanie najmniejszej choćby ilości narkotyków (więcej informacji na stronie www.cbp.gov). Należy pamiętać, że alkohol (wino, piwo, nalewki) może wwieźć do USA jedynie osoba pełnoletnia, która (według prawa amerykańskiego) ma ukończone 21 lat w dniu przekroczenia granicy z USA. Nie ma żadnych restrykcji jeśli chodzi o ilość alkoholu jaką można wwieźć do USA. Według oficjalnych informacji na stronie rządowej ilość alkoholu nie może przekraczać (na zdrowy rozsądek) ilości przeznaczonej do "użytku własnego". Większa ilość wwożonego alkoholu na teren USA może wydać się podejrzana i będzie podlegała kontroli i ocleniu (oficjalna informacja mówi o 1 litrze alkoholu na osobę - taka ilość nie podlega ocleniu). Niestety strona internetowa US Custom and Border Protection nie podaje jak interpretować "większą ilość" alkoholu. Alkohol zakupiony w sklepach bezcłowych na lotnisku również podlega takim samym prawom jak alkohol zakupiony w każdym innym sklepie w Polsce. Do Stanów Zjednoczonych można przywieść z Polski (oraz z innych krajów) maksymalnie 200 sztuk papierosów (proszę przeliczyć to na ilość paczek). Nie wolno przewozić do USA papierosów własnego wyrobu. Można natomiast przewozić luźny tytoń przeznaczony do palenia (fajki, papierosy itp) w rozsądnych ilościach "do użytku własnego". Jeśli wybieracie się do USA na 30 dni ilość tytoniu powinna być proporcjonalna do ilości w jakiej zostanie użyty w tym czasie. Liczba cygar jaką można bez cła wwieźć do USA to 100 sztuk. UWAGA: wciąż obowiązuje embargo na przewóz cygar z Kuby do USA. Przedstawicielstwo dyplomatyczne: Ambasada Rzeczypospolitej Polskiej w Waszyngtonie Adres: 2640 16th Street NW Washington, DC 20009Telefon alarmowy: +12022343800 Konsulat Generalny w Los Angeles Adres: 12400 Wilshire Blvd., Suite 555 Los Angeles, California 90025Telefon alarmowy: +13104428500 -
Ocena podróżnych TripAdvisor
Na podstawie 2561 opinii podróżnych
Doskonałe1764Dobre261Średnie192Złe135Okropne209Opinie klientów