- Położenie: Side - plaża piaszczysta ok. 1 km - supermarket ok. 1 km, centrum miasta ok. 11 km - Manavgat ok. 18 km, Antalya ok. 62 km - lotnisko AYT ok. 54 km
- 4 budynki blokowe, 5 pięter - 357 pokoi - całodobowa recepcja, salon, 7 wind, WiFi, sejf - 1 restauracja główna, 4 restauracje à la carte, cukiernia - 4 bary - 3 baseny, wydzielony basen dla dzieci (sezonowy i pogodowy) zależne) , kryty basen z brodzikiem dla dzieci - zjeżdżalnie wodne (sezonowe i zależne od pogody) - leżaki, parasole i ręczniki na basen i plażę - sklepy
Pokój dwuosobowy, łazienka lub prysznic (ok. 32 m2): - wanna lub prysznic/WC, suszarka do włosów - telewizja satelitarna, minibar, sejf (ewentualnie za opłatą), WiFi, telefon, klimatyzacja, czajnik, zestaw do kawy/herbaty - balkon lub taras - Za dopłatą możliwość rezerwacji z widokiem na basen, morze lub dostępem do basenu. Standard pokoju rodzinnego (ok. 48m2): - Te same funkcje co pokoje dwuosobowe, łazienka lub prysznic - Dodatkowe możliwości spania - Przestronny balkon lub taras - Możliwość można zarezerwować z widokiem na morze lub dostępem do basenu za dodatkową opłatą Pokój rodzinny 2 łazienki (ok. 66 m2): - Te same funkcje, co standardowe pokoje rodzinne - 2 łazienki - bardziej przestronne - balkon lub taras - Można zarezerwować z widokiem na morze na za dopłatą.Wszystkie pokoje ekonomiczne zazwyczaj odpowiadają kategorii pokoi najtańszych. Lokalizacja, wielkość i wyposażenie mogą różnić się od pokoi standardowych. Jeśli Twój hotel składa się z budynku głównego i aneksu, zakwaterowanie może znajdować się zarówno w budynku głównym, jak i w aneksie. Niestety nie możemy przyjąć żadnych próśb dotyczących udogodnień i lokalizacji. Za podział odpowiada wyłącznie hotelarz na miejscu.
Ultra All Inclusive: - Śniadanie, lunch i kolacja w formie bufetu - W cenę wliczone jest jedno śniadanie, lunch lub kolacja w jednej z restauracji à la carte (minimalny pobyt 7 dni, wymagana wcześniejsza rezerwacja) - Przekąski w ciągu dnia, popołudniowa kawa/herbata oraz Ciasta, przekąski o północy - Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe są wliczone w cenę w reklamowanych godzinach w otwartych barach - Minibar jest uzupełniany codziennie - Płatne: niektóre napoje importowane i premium, świeżo wyciskane soki owocowe, napoje butelkowane - Odpowiedni ubiór przy posiłkach wymagane jest noszenie opaski all-inclusive
- 2 baseny dla dzieci (sezonowo i w zależności od pogody) - Zjeżdżalnie wodne - Mini klub od 4 do 12 lat - Klub dla nastolatków od 12 do 16 lat
- tenis stołowy, siatkówka plażowa, rzutki, boccia, sala fitness - za opłatą: bilard, sporty wodne - program animacyjny - codzienne wieczorne pokazy - muzyka na żywo
- Sauna, hammam - za opłatą: różne zabiegi na skórę/twarz, masaże, ajurweda, fryzjer
- Miejsce parkingowe - Wynajem samochodu (płatne przez lokalnych dostawców) - Usługi pralnicze (płatne) - Usługi medyczne (płatne)
Ze względu na ekstremalne warunki pogodowe (40-45°C) i korki w ostatnich dniach, czasy przesiadek zostały wydłużone. Zgodnie z przepisami ruchu drogowego kierowcy po czterech godzinach jazdy powinni zrobić co najmniej 15-minutową przerwę. Ze względów bezpieczeństwa należy zrobić 15-minutową przerwę podczas transferów przylotów i odlotów z rejonów położonych po stronie Alanyi.Przy przylocie przystankiem będzie Mettur, w drodze powrotnej przystankiem będzie Sorbet.
Informujemy, że wiza elektroniczna (e-wiza) została wprowadzona dla niektórych narodowości (z wyjątkiem Niemiec) od 10 kwietnia 2014 r. Dotyczy to podróży wakacyjnych i służbowych i należy go wypełnić i wydrukować online na stronie www.evisa.gov.tr przed rozpoczęciem podróży.W związku z tym podróżujący innych narodowości powinni zapytać o warunki wjazdu w lokalnej ambasadzie lub konsulacie.
Należy pamiętać, że rezerwacje typu Hotel Only do Turcji obowiązują wyłącznie w przypadku uczestników podróży, którzy przedstawią dowód zamieszkania na terenie Niemiec, Austrii, Szwajcarii lub krajów Beneluksu albo posiadają bilet lotniczy z tych krajów. W przypadku braku odpowiedniego dowodu lokalny hotel ma prawo pobrać opłatę dodatkową w wysokości co najmniej 50% lub całkowicie odmówić zakwaterowania.
Od połowy października (15 października) do końca maja (31 maja) w zarezerwowanym przez Państwa hotelu, hotelach sąsiednich oraz w najbliższej okolicy mogą odbywać się prace remontowo-budowlane.
Dla Twojego bezpieczeństwa podejmujemy dalekosiężne działania mające na celu powstrzymanie pandemii koronowej w Twoim miejscu wypoczynku lub hotelu. W zależności od miejsca docelowego i regionu może to prowadzić do pewnych zmian lub ograniczeń usług wynikających z instrukcji rządowych obowiązujących w hotelach, co może mieć wpływ na wyposażenie hotelu, obiekty na świeżym powietrzu, usługi gastronomiczne i zajęcia. Ponadto do osób w pełni zaszczepionych, wyzdrowiałych i niezaszczepionych mogą mieć zastosowanie inne przepisy. Niektóre udogodnienia mogą być dostępne wyłącznie dla osób w pełni zaszczepionych.Wyjątkowe okoliczności spowodowane pandemią korony mogą również w dalszym ciągu prowadzić do anulowania lotów, zmian czasu/rozkładu lotu, a także zamykania hoteli, późniejszego otwierania hoteli i przepełnienia rezerwacji – nawet w bardzo krótkim czasie . W takich przypadkach postaramy się jak najszybciej zaoferować Państwu odpowiednią alternatywę. Jeśli nadal będziemy musieli odwołać Twoją podróż ze względu na koronę, skontaktujemy się z Tobą.
Prosimy zwrócić uwagę na godziny otwarcia recepcji. Jeśli planują Państwo przyjazd poza godzinami pracy recepcji, prosimy o poinformowanie o tym zarezerwowanego hotelu przed przyjazdem.
Łóżeczko dziecięce na życzenie i w zależności od dostępności. Możesz zostać zakwaterowany w łóżku rodziców. W razie potrzeby na miejscu należy uiścić dodatkową opłatę.
Z naszego punktu widzenia kompleks hotelowy nie jest odpowiedni dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej.
Informacje na temat przepisów dotyczących bagażu, cateringu na pokładzie i odprawy dla zarezerwowanej linii lotniczej można znaleźć w Internecie pod adresem: http://www.ferien-touristik.de/fluginformationenhttp://www.ferien-touristik.de/coraltravel/ fluginformationenhttp://www .coraltravel.ch/informacje o locie Jeśli zarezerwowali Państwo lot, transport odbędzie się w klasie ekonomicznej.
Co najmniej 1 uczestnik rezerwacji musi mieć ukończone 18 lat.
Uwaga: pokoje hotelowe są dostępne dopiero od około 14:00 w dniu przyjazdu. Jeśli przyjedziesz przed godziną 3:59, natychmiast otrzymasz zarezerwowany pokój.
Ze względu na nasze obowiązki w zakresie informacji przed zawarciem umowy, przed dokonaniem rezerwacji otrzymasz aktualne informacje dotyczące podróży, bezpieczeństwa i informacje medyczne dla obywateli UE lub otrzymasz je od swojego biura podróży. Informacje te prezentowane są Państwu na portalach internetowych przed dokonaniem rezerwacji.
Należy pamiętać, że określone udogodnienia hotelowe, usługi cateringowe, obiekty i zajęcia na świeżym powietrzu mogą być ograniczone lub w ogóle niedostępne, w zależności od obłożenia hotelu i warunków pogodowych. W tym okresie zamknięte lub odwołane mogą zostać także niektóre obszary obiektu zewnętrznego oraz obiekty sportowe i rozrywkowe, niezależnie od obłożenia i pogody.
Należy pamiętać, że programy rozrywkowe, opieka nad dziećmi i programy telewizyjne nie są koniecznie oferowane w języku niemieckim, chyba że jest to określone w opisie hotelu.
Należy pamiętać, że niektóre hotele wysadzają Cię na wyznaczonych przystankach w pobliżu Twojego hotelu, zamiast do Twojego indywidualnego hotelu/zakwaterowania. Ze względu na lokalizację niektórych hoteli (np. przy deptakach) w tych lokalizacjach, świadczenie usługi „od drzwi do drzwi” może nie być możliwe. W takim przypadku kierowcy podrzucą Cię w możliwie najbliższe miejsce Twojego miejsca zakwaterowania. Dostawca nie jest odpowiedzialny za transport Twojego bagażu do miejsca zakwaterowania. Uprzejmie prosimy o poinformowanie agencji transferowej i zarezerwowanego hotelu, jeśli w trakcie podróży wystąpią jakiekolwiek opóźnienia lotu. Jeśli zarezerwowałeś podróż bez transferu i Jeśli przyjedziesz do zarezerwowanego hotelu po godzinie 18:00, prosimy o poinformowanie hotelarza przed przyjazdem, aby zarezerwowana usługa pozostała ważna.Informujemy, że bagaż specjalny i sportowy należy zarejestrować u nas przed wyjazdem oraz koszty transportu w dniu transferu.