Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7 (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).
Klienci przylatujący do Turcji będą zobligowani do robienia testu PCR na 72h przed wylotem. Pobyt w Turcji jest możliwy po zrobienia testu PCR (na obecność covid-19). Nie jest wymagane uzyskanie kodu QR, na tą chwilę konieczne jest odbycie kwarantanny po przylocie do Polski (klienci mają możliwość zrobienia testu PCR przed powrotem do kraju w jednej z wielu placówek w cenie ok. 30 Euro, więcej informacji klienci uzyskają w recepcjach hotelowych). Podróżni przybywający do Turcji drogą lotniczą, są zobowiązani do wypełnienia formularza dostępnego na stronie Ministerstwa Zdrowia Republiki Turcja https://register.health.gov.tr/ . Formularz należy wypełnić w ciągu ostatnich 72 godzin przed podróżą.Informacja ta może ulec zmianie, nie ponosimy odpowiedzialności za wszelkie zmiany.
Prosimy o zapoznanie się z obostrzeniami panującym w danym Państwie oraz poniższymi informacjami odnośnie covid19. Update 22.04.2021
Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7 (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).
Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).
Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.
Hotel Mc Arancia Resort & Spa położony jest w regionie Konakli, bezpośrednio przy hotelowej piaszczystej plaży. Do Alanyi z licznymi sklepami i obiektami rozrywkowymi oraz restauracjami i barami można dotrzeć po ok. 12 km. Lotnisko w Antalyi (AYT) wynosi około 115 km, a lotnisko Gazipasa-Alanya (GZP) - około 55 km.
İskele Mevkii , Konaklı, Alanya , Turcja
Tel: +90 242 565 04 26 , Web: hwww.mcgrouphotels.com/en/hotel/mc-arancia-resort-hotel
Hotel ten został wzniesiony w 2006 roku. Goście zakwaterowani są w 485 pokojach. Poszczególne piętra obiektu osiągalne są za pomocą windy. Dopełnieniem komfortowego pobytu jest możliwość skorzystania z sejfu i kantoru wymiany walut. W pomieszczeniach ogólnodostępnych skorzystać można z Wi-Fi. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, kawiarnia i bar. Udane zakupy zrealizujecie Państwo w supermarkecie oraz w pozostałych placówkach handlowych. W obrębie obiektu znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Do Państwa dyspozycji jest również kiosk z prasą, sala telewizyjna i pokój zabaw dla dzieci. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: babysitting, opieka nad dziećmi, wypożyczalnia samochodów, opieka medyczna, serwis pokojowy, pobudka na życzenie, pralnia i usługi fryzjerskie.
Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. Urzekającą atmosferę wielu kwater podkreśla widok na morze. Opcjonalnie dostępne są oddzielne sypialnie. Dla naszych małych gości przygotowaliśmy łóżeczka dziecięce. Ponadto skorzystać można z sejfu i minibarku. Dopełnieniem wyposażenia jest internet, telefon, telewizor i Wi-Fi (bezpłatnie). Łazienki dysponują prysznicem i wanną. W łazienkach znajduje się ponadto suszarka do włosów. Rodziny z dziećmi zamieszkać mogą w przygotowanych specjalnie z myślą o nich pokojach rodzinnych.
Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Eco-Rooms) lub pokoje promocyjne (pokoje promocyjne) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem i lokalizacją. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.
Śniadanie, lunch i kolacja w głównej restauracji w formie bufetu, późne śniadanie również w formie bufetu. Tureckie i międzynarodowe przekąski w ciągu dnia, kawa / herbata i wypieki w godzinach popołudniowych i przekąski o północy. Różne lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe są dostępne 24 godziny na dobę, dostępne dla pakietu All inclusive, przy wyselekcjonowanych otwartych barach. Noszenie bransoletki All Inclusive jest obowiązkowe (więcej i dokładne informacji w recepcji).
Niewłączone do Ultra All Inclusive: kawiarnia internetowa, gry komputerowe, importowane napoje, napoje w butelkach, importowane napoje i puszki, napoje energetyczne, świeżo wyciskane soki owocowe i warzywne (więcej i dokładne informacji w recepcji).
Orzeźwienie i ochłodę znajdziecie Państwo w jednym z naszych basenów (krytym bądź otwartym). Zjeżdżalnia wodna dostarczy mnóstwa wrażeń zarówno młodszym jak i starszym gościom. Położone w cieniu parasoli leżaki idealnie nadają się na chwilę relaksu. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. Urozmaicenie stanowią liczne i różnorodne aktywności rekreacyjne oferowane w hotelu, jak np. tenis ziemny, boccia, siatkówka plażowa, siatkówka i koszykówka. Aqua fitness oraz za dodatkową opłatą narty wodne, jet ski, przejażdżki motorówką, rower wodny, przejażdżki na bananie wodnym i kanadyjki zapewnią mnóstwo dobrej zabawy amatorom sportów wodnych. Zapraszamy do skorzystania z bogatej oferty sportowej wewnątrz obiektu. Proponujemy Państwu studio fitness, tenisa stołowego, darta, zajęcia gimnastyczne i aerobik, jak również za dodatkową opłatą bilard i kręgle. Obiekt dysponuje bogatą ofertą Wellness, do której należą m.in. spa, sauna, łaźnia parowa, łaźnia turecka i ayurveda. Za dodatkową opłatą do dyspozycji gości jest salon piękności, zabiegi masażu i solarium. Program animacyjny, muzyka na żywo, dyskoteka, miniklub i night-club zapewnią Państwu doskonałą zabawę w czasie wolnym.
W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: Visa i MasterCard.
Od 2 marca 2020 r. obywatele Polski, Austrii, Belgii, Holandii, Wielkiej Brytanii nie będą potrzebować wizy. Obywatele polscy potrzebują płatnej wizy, aby wjechać w celach turystycznych lub biznesowych do Turcji, na podstawie ważnego paszportu. Nie ma możliwości wjazdu do Turcji za okazaniem dowodu osobistego. Prosimy śledzić wszystkie nowe przepisy wjazdowe/wyjazdowe na oficjalnej stronie rządowe - organizator nie odpowiada za zmianę przepisów ( na stronie https://www.evisa.gov.tr/pl/ ).
Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.
W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.
Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.
W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.
+ Corendon: Cena zawiera bagaż podręczny 8 kg 55x35x25 cm oraz bagaż rejestrowany 20 kg.
+ Sun Express: Cena zawiera bagaż podręczny 8 kg 55x40x23 cm oraz bagaż rejestrowany 20 kg.
+ W przypadku Czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.
Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Wszelkie informacje odnośnie limitów bagaży oraz serwisu pokładowego w cenie przelotu wszystkich linii lotniczych, znajdziecie Państwo w zakładce Wszystko o lataniu/bagaż: www.vcms.eu/upload/getbyid/260107/Airlines_Policies.pdf
Z powodu pandemii COVID-19 prosimy o zapoznanie się z wytycznymi danego kraju, które mówią, że będą pewne ograniczenia dotyczące lotów, transferów i hoteli. Informacje zmieniają się z dnia na dzień. Z powodu koronawirusa w niektórych hotelach mogą obowiązywać ograniczenia wydajności i zamknięcia w obiektach hotelowych, np. Sauna, studio fitness, minikluby, kryte baseny, restauracje, catering (à la carte zamiast bufetu). Obywatele i rezydenci mogą podróżować do dowolnego zagranicznego miejsca docelowego, zgodnie ze środkami podjętymi przez kraje w odniesieniu do przyjazdów zagranicznych. Podróżni ponoszą pełną odpowiedzialność za swoje działania i sprawdzanie sytuacji COVID-19 w kraju, do którego chcą się udać, a także za samokontrolę wszelkich napotkanych objawów.
Wszystkie pozytywne przypadki COVID-19 mogą zostać poddane kwarantannie, a podróżni poniosą koszty leczenia i izolacji. Poniższe opisy usług hotelowych obowiązują podczas normalnej sytuacji (nie podczas pandemii). Nie gwarantujemy poprawności zasad i przepisów. Prosimy o poinformowanie klienta przed dokonaniem rezerwacji, a także zapoznanie się przez klienta przed wyjazdem o aktualnych obowiązujących przepisach. Na przykład na stronie internetowej polskiego rządu: www.gov.pl/web/koronawirus/informacje-dla-podrozujacych
Lista Klinik w Polsce wykonująca testy na Covid-19: www.gov.pl/web/zdrowie/lista-laboratoriow-covid
Wszyscy pasażerowie są zobowiązani do okazania dowodu negatywnego wyniku testu COVID przed wejściem na pokład samolotu (wylot) i powrotu do Niemiec (przylot). Linia lotnicza nie może przewozić pasażerów bez negatywnego wyniku testu COVID. Test musi być testem PCR lub szybkim testem antygenu (specyfikacje WHO). Rozporządzenie obowiązuje obecnie do 12 maja 2021 r. (Możliwe przedłużenie). Informacje: www.auswaertiges-amt.de/en/einreiseundgewinn/coronavirus , update 01.04.2021