- Termin:
- -
- Długość:
- -
- Wylot z:
- -
- Przylot do:
- -
- Zakwaterowanie:
- -
- Wyżywienie:
- -
- Organizator:
- -
- Liczba osób:
- -
- Cena łączna:
- -
Inne możliwe zakwaterowanie i wyżywienie:
Udogodnienia
Klimatyzacja
Internet
Blisko lotniska
Basen odkryty
Fitness
Dla rodzin z dziećmi
Region nadmorski
Bez paszportu
AGD / RTV
Wellness / Spa
Darmowe Wifi
-
Opis Oferty
-
Mapa
-
Wycieczki fakultatywne
-
Opinie o hotelu
-
Opis kierunku
-
Ocena podróżnych TripAdvisorZalety oferty
Klimatyzacja
Internet
Blisko lotniska
Opis operatora:Proszę czekać ...KATEGORIA - Nar
3***+REGION - Nar
KEMEROPIS - Nar
• w pobliżu plaży
• komfortowe pokoje
• w pobliżu centrum Kemer
Krótko o hotelu...
Kameralny hotel pozwalający cieszyć się spokojem z jednoczesną bliskością popularnego kurortu. Położona niedaleko plaża to dobre miejsce na złapanie promieni słonecznych.
POŁOŻENIE - Nar
hotel znajduje się w miejscowości Kemer Merkez, ok. 50 metrów od centrum miejscowości Kemer, ok. 55 km od lotniska Antalya
INTERNET - Nar
Wi-Fi (bezpłatne w lobby)
PLAŻA - Nar
ok. 300 metrów do żwirkowej plaży, leżaki i parasole bezpłatne
HOTEL - Nar
komfortowy hotel, 100 pokoi
do dyspozycji gości; lobby z recepcją, główna restauracja w formie bufetu, lobby bar, dwa baseny zewnętrzne, leżaki i parasole przy basenie. Niniejszy opis hotelu obowiązuje w sezonie letnim 2024 (przybliżony czas trwania 27.04.-15.10.2024 r.). W nadchodzących sezonach; zima 24/25 oraz lato 2025 infrastruktura, udogodnienia oraz funkcjonowanie hotelu mogą ulegać zmianom lub być częściowo niedostępne np. ze względu na mniejsze obłożenie (w sezonie zimowym) lub zmianę koncepcji hotelu (w sezonie lato 2025). Szczegółowe informacje odnośnie funkcjonowania hotelu oraz jego udogodnień w sezonie zima 24/25 oraz lato 2025 będą dostępne wkrótce.
ZAKWATEROWANIE - Nar
Pokoje Promo; ok. 18-25 m2, klimatyzacja (sezonowa), TV-SAT, sejf (płatny), mini lodówka, łazienka (WC, prysznic), suszarka, balkon/balkon francuski
Pokoje Comfort; ok. 18-25 m2, klimatyzacja (sezonowa), TV-SAT, sejf (płatny), mini lodówka, łazienka (WC, prysznic), suszarka, balkon/balkon francuski, widok na ogród/basen/ulicę
Pokoje Standard; ok. 18-25 m2, klimatyzacja (sezonowa), TV-SAT, sejf (płatny), mini lodówka, łazienka (WC, prysznic), suszarka, balkon/balkon francuski, widok na ogód/basen/ulicę
SPORT I ROZRYWKA - Nar
• basen
• łaźnia turecka (płatna)
• sauna (płatna)
• masaże (płatne)
• pokój TV
DLA DZIECI - Nar
• basen
• krzesełka w restauracji
• łóżeczko (na życzenie)
WYŻYWIENIE - Nar
All Inclusive; śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu, popołudniowe przekąski, kawa/herbata, lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe dostępne są w godzinach 10.00-22.00 w wyznaczonych barach. Dodatkowo płatne; alkohole oraz napoje importowane, świeżo wyciskane soki, napoje butelkowane.
WAŻNE INFORMACJE - Nar
****Powyższe materiały mają charakter informacyjny oraz poglądowy oferty hotelu. Opisy przygotowane są na podstawie broszur przekazanych przez poszczególne obiekty jeszcze przed rozpoczęciem każdego sezonu. Kierownictwo hoteli zawsze zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w formie czy w zakresie świadczonych usług, jak również do rezygnacji z części z nich, nawet bez wcześniejszego powiadomienia. Szczegółowy program wyżywienia oraz wykaz usług dostępny jest na miejscu podczas zakwaterowania. Podane godziny i forma serwowania posiłków oraz funkcjonowanie poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej mogą ulegać zmianom, ze względu na sezonowość, siły wyższe lub inne okoliczności.
***W przypadku rezerwacji imprez turystycznych dla rodzin z dziećmi (dla więcej niż 3 osób w pokoju) zalecamy głównie rezerwację pokoi rodzinnych. Pokoje standardowe, superior, deluxe oraz pokoje typu Promo/Economy mają stosunkowo niewielką powierzchnię i nie zawsze jest możliwe wstawienie do nich więcej niż jednej dostawki. Atrakcyjna cena pokoju standardowego lub ekonomicznego dla rodzin i zakwaterowanie w nich większej ilości osób, wiąże się zatem bezpośrednio z ograniczeniem komfortu wypoczynku.
**Godziny pracy aquaparków oraz zjeżdżalni określane są indywidualnie przez hotel. Najczęściej są one czynne 2-3 godziny przed obiadem/lunchem oraz 2-3 godziny po południu.
-
Ocena podróżnych TripAdvisor
Na podstawie 213 opinii podróżnych
Doskonałe127Dobre32Średnie19Złe16Okropne19Opinie klientów