- w centrum Kemer
- do plaży ok. 600 m
- do lotniska Antalya (AYT) ok. 50 km
- do Antalyi (centrum) ok. 40 km
- 60 pokoi rozmieszczonych w 3-piętrowym budynku głównym
- Recepcja (24 godziny), Wi-Fi (za opłatą)
- Restauracja bufetowa z tarasem
- Bar
- żwirowa publiczna plaża
- Basen (w zależności od pogody)
- Leżaki i parasole przy basenie w cenie, na plaży za opłatą
- Karty kredytowe: Visa, MasterCard
- Check-in od 14:00, check-out do 12:00
- Kategoria krajowa: 3 gwiazdki
- ok. 15 m², balkon
- Łóżko podwójne lub dwa pojedyncze łóżka
- Prysznic, WC
- SAT-TV z kanałem muzycznym, telefon, sejf do wynajęcia
- Klimatyzacja (centralna, godzinowa, w zależności od pogody), podłoga z płytek
(także nieletni) potrzebują
mogą również podróżować z
(od 10 lat z fotografią i wpisem narodowości „niemieckiej”) wjeżdżać. Nie jest możliwy wjazd z dokumentem podróży wydanym przez policję federalną jako zastępstwo paszportu lub tymczasowym dowodem osobistym. Paszporty muszą mieć co najmniej jedną wolną stronę, ponieważ paszporty są przy wjeździe stemplowane datą. Przy wjeździe z dowodem osobistym, tureckie władze celne wydają dokument wjazdowy, który należy starannie przechowywać, ponieważ musi być przedstawiony przy wyjeździe. Dla nieletnich podróżujących do Turcji bez rodziców, należy przedstawić podpisane przez oboje rodziców oświadczenie o zgodzie (w języku niemieckim i przetłumaczone na turecki). Dzieci, które mają zarówno niemieckie, jak i tureckie obywatelstwo, potrzebują do ponownego wjazdu do Niemiec niemieckiego paszportu lub dowodu osobistego, który musi być złożony w odpowiednim niemieckim urzędzie przed wyjazdem, lub ewentualnie ważnego paszportu dla dzieci. Obywatele innych państw proszeni są o zapytanie o warunki wjazdu w ambasadzie Republiki Turcji w Berlinie lub w odpowiednim konsulacie. Źródło: Ministerstwo Spraw Zagranicznych/Turcja: Wskazówki dotyczące podróży i bezpieczeństwa - Ministerstwo Spraw Zagranicznych (auswaertiges-amt.de)(Stan: styczeń 2024)
Proszę pamiętać, że dla wszystkich gości bez miejsca zamieszkania w UE mogą wystąpić problemy z zameldowaniem w hotelu, szczególnie przy "Rezerwacjach tylko hotelowych" w miejscu docelowym. W takim przypadku hotelarze mają prawo żądać dopłaty na miejscu lub odmówić rezerwacji!
W sezonie zimowym (zazwyczaj od początku listopada do końca marca/półmetka kwietnia) oraz w przed- i po-sezonie (kwiecień i październik) z powodu warunków pogodowych lub niskiej liczby odwiedzających niektóre z wymienionych tutaj obiektów mogą być w ogóle niedostępne lub dostępne tylko w ograniczonym zakresie. Dotyczy to szczególnie obiektów plażowych i basenowych (parasole i leżaki, pomosty, bary basenowe i plażowe), animacji i ofert sportowych na świeżym powietrzu (szczególnie sportów wodnych). W wielu hotelach baseny są konserwowane lub całkowicie opróżniane w miesiącach zimowych, zjeżdżalnie wodne/aquaparki nie są czynne. Oferta restauracji à la carte, restauracji przekąskowych i barów może być w sezonie zimowym ograniczona, a godziny serwowania mogą być skrócone, zamiast bufetu posiłki mogą być serwowane w formie menu. Wieczorne wydarzenia na świeżym powietrzu są odwoływane lub przenoszone do pomieszczeń wewnętrznych. Minikluby często w sezonie zimowym w ogóle nie są dostępne lub są dostępne tylko w czasie ferii szkolnych. Jeśli w wyposażeniu pokoju znajduje się klimatyzacja, w miesiącach zimowych służy ona jako ogrzewanie.