Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7 (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).
Klienci przylatujący do Turcji będą zobligowani do robienia testu PCR na 72h przed wylotem. Pobyt w Turcji jest możliwy po zrobienia testu PCR (na obecność covid-19). W przypadku osób, którzy przyjęli pełną dawkę szczepienia (w zależności od producenta i ilości wymaganych dawek), a od ostatniej minęło przynajmniej 14 dni.) lub są ozdrowieńcami - nie muszą okazywać negatywnego testu PCR. Dzieci do lat 6 zwolnione są z obowiązku okazywania negatywnego wyniku testu. Na tą chwilę nie jest konieczne odbycie kwarantanny po przylocie do Polski. Podróżni przybywający do Turcji drogą lotniczą, są zobowiązani do wypełnienia formularza dostępnego na stronie Ministerstwa Zdrowia Republiki Turcja https://register.health.gov.tr/
Formularz należy wypełnić w ciągu ostatnich 72 godzin przed podróżą.Informacja ta może ulec zmianie, nie ponosimy odpowiedzialności za wszelkie zmiany. Prosimy o zapoznanie się z obostrzeniami panującym w danym Państwie oraz poniższymi informacjami odnośnie covid19.
Uwaga - powrót do Polski:
Zgodnie z aktualnym przepisami, na tą chwilę klienci powracający z Turcji nie muszą odbywać obowiązkowej kwarantanny, po ówczesnym okazaniu negatywnego wyniku testu na covid-19 (w przeciągu 48h od momentu wylądowania). Z kwarantanny zwolnione są osoby w pełni zaszczepione , ozdrowieńcy, którzy przebyli chorobę w ciągu ostatnich 6 miesięcy a także dzieci poniżej 12 roku życia. Update 12.07.2021
Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7 (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).
Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).
Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.
Hotel Perre La Mer położony jest bezpośrednio przy hotelowej piaszczysto -żwirowej plaży. Miasto Kemer z licznymi restauracjami, barami, sklepami i lokalami rozrywkowymi znajduje się około 5 km od hotelu. Odległość od lotniska w Antalyi (AYT) wynosi około 50 km.
Göynük Mah. Ahu Ünal Aysal Cad. No: 35 , Kemer , Turcja
Tel: +90 242 815 25 60 , Web: www.perrelamerhotel.com
Hotel oferuje 320 pokoi. Do dyspozycji gości jest lobby oraz recepcja. Dopełnieniem komfortowego pobytu jest możliwość skorzystania z przechowalni bagażu i kantoru wymiany walut. Dostępne w hotelu Wi-Fi (bezpłatnie) zapewnia wygodny dostęp do sieci. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, bar i bar na plaży. Dostępna jest baza handlowa w postaci sklepów. W obrębie obiektu znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Na terenie obiektu znajduje się również pokój zabaw dla dzieci. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: wielojęzyczny personel, wypożyczalnia samochodów, pralnia i usługi fryzjerskie. Zapewnienie poprawnej komunikacji oraz działalności biznesowej umożliwi dostęp do faksu. Odczyty, prezentacje oraz zjazdy mogą odbyć się w jednym z pomieszczeń konferencyjnych.
Pokoje wyposażone są w klimatyzację i łazienkę. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. Ponadto skorzystać można z sejfu i minibarku. Dopełnieniem wyposażenia jest telefon i telewizor. Dostępne są pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. W łazienkach znajduje się suszarka do włosów.
Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Eco-Rooms) lub pokoje promocyjne (pokoje promocyjne) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem i lokalizacją. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.
Śniadanie, obiad i kolacja, z reguły w formie bufetu, oraz przekąski w ciągu dnia. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe w wybranych punktach (barach). All inclusive dla klientów serwowane jest w godzinach od ok. 10:00 - do ok. 24:00 (więcej i dokładne informacji w recepcji).
Orzeźwienie i ochłodę znajdziecie Państwo w jednym z naszych basenów (krytym bądź otwartym). Zjeżdżalnia wodna dostarczy mnóstwa wrażeń zarówno młodszym jak i starszym gościom. Do dyspozycji gości jest również taras do opalania, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. Różnorodne atrakcje, jak siatkówka plażowa, minigolf i strzelanie z łuku, czy też za dodatkową opłatą tenis ziemny urozmaicą Państwa pobyt w hotelu. Atrakcje wodne będące do dyspozycji gości obiektu to rower wodny, kanadyjki i aqua fitness, jak również za dodatkową opłatą narty wodne, jet ski, przejażdżki na bananie wodnym i rejsy katamaranem. Bogata oferta sportowa wewnątrz obiektu obejmuje studio fitness, tenisa stołowego, darta, kręgle i aerobik, jak również za dodatkową opłatą bilard. Zapraszamy Państwa do odwiedzin naszej Strefy Wellness. Polecamy saunę i łaźnię turecką, jak również za dodatkową opłatą salon piękności i zabiegi masażu. Do pozostałych możliwości spędzenia czasu wolnego należą program animacyjny, dyskoteka i miniklub.
Od 2 marca 2020 r. obywatele Polski, Austrii, Belgii, Holandii, Wielkiej Brytanii nie będą potrzebować wizy. Nie ma możliwości wjazdu do Turcji za okazaniem dowodu osobistego. Prosimy śledzić wszystkie nowe przepisy wjazdowe/wyjazdowe na oficjalnej stronie rządowe - organizator nie odpowiada za zmianę przepisów (na stronie https://www.evisa.gov.tr/pl/ ).
Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.
W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.
Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.
W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.
+ Corendon: Cena zawiera bagaż podręczny 8 kg 55x35x25 cm oraz bagaż rejestrowany 20 kg.
+ Turkish Airlines, Pegasus Airlines, Sun Express: Cena zawiera bagaż podręczny 8 kg 55x40x23 cm oraz bagaż rejestrowany 20 kg.
+ W przypadku Czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.
Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Wszelkie informacje odnośnie limitów bagaży oraz serwisu pokładowego w cenie przelotu wszystkich linii lotniczych, znajdziecie Państwo w zakładce Wszystko o lataniu/bagaż: www.vcms.eu/upload/getbyid/260107/Airlines_Policies.pdf
Szanowni Państwo,
Z powodu pandemii COVID-19 prosimy o zapoznanie się z wytycznymi danego kraju, mogą występować ograniczenia dotyczące lotów, transferów i hoteli. Informacje zmieniają się z dnia na dzień. Z powodu koronawirusa w niektórych hotelach mogą obowiązywać ograniczenia wydajności i zamknięcia w obiektach hotelowych, np. Sauna, studio fitness, minikluby, kryte baseny, restauracje, catering (à la carte zamiast bufetu). Podróżni ponoszą pełną odpowiedzialność za swoje działania i sprawdzanie sytuacji COVID-19 w kraju, do którego chcą się udać, a także za samokontrolę wszelkich napotkanych objawów. Wszystkie pozytywne przypadki COVID-19 mogą zostać poddane kwarantannie, a podróżni poniosą koszty leczenia i izolacji. Poniższe opisy usług hotelowych obowiązują podczas normalnej sytuacji (nie podczas pandemii). Prosimy o poinformowanie klienta przed dokonaniem rezerwacji, a także zapoznanie się przez klienta przed wyjazdem o aktualnych obowiązujących przepisach. Na przykład na stronie internetowej polskiego rządu: www.gov.pl/web/koronawirus/informacje-dla-podrozujacych
Od 24.06.2021 obowiązuje kwarantanna po powrocie do Polski z krajów spoza grupy Schengen lub podróżując z Państwa niebędącym państwem członkiem Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA). Z kwarantanny nie zwalnia nas negatywny wynik testu PCR lub antygenowy wykonany przed przylotem do Polski. Osoby zaszczepione w pełni (14 dni od ostatniej dawki ) są zwolnieni z kwarantanny.
Osoby, które podróżujące do Polski drogą powietrzną przed dokonaniem odprawy muszą wypełnić Kartę Lokalizacyjną Podróżnego w postaci elektronicznej (eKLP). Od 17 lipca 2021 r. będzie ona dostępna w formie elektronicznej. Elektroniczna karta zastępuje dotychczas stosowane karty papierowe: https://aplikacje.gov.pl/app/klp/#/home
Kartę Lokalizacji Podróżnego wypełnia się poprzez rządową stronę zawierające informacje związane z trwającą epidemią koronawirusa, w zakładce Informacje dla podróżujących, która jest dostępna pod adresem: https://www.gov.pl/web/koronawirus/informacje-dla-podrozujacych Niemcy / Berlin: Wszyscy są zobowiązani do okazania dowodu negatywnego wyniku testu COVID lub potwierdzenia odbycia szczepienia (14 dni po drugiej dawce) lub potwierdzenia, że jest się tzw. ozdrowieńcem (min. 28dni i maks. 6 miesięcy po pozytywnym teście Covid) - przed wejściem na pokład samolotu (wylot) i powrotu do Niemiec (przylot). Linia lotnicza nie może przewozić pasażerów bez negatywnego wyniku testu COVID. Test musi być testem PCR lub szybkim testem antygenu (specyfikacje WHO). Informacje: www.auswaertiges-amt.de/en/einreiseundaufenthalt/coronavirus
Warunki obostrzeń mogą ulec zmianie, nie gwarantujemy poprawności zasad i przepisów. Prosimy o zapoznanie się z informacjami odnośnie covid19. Update 24.06.2021, 19.07.2021, 02.08.2021