4 km od centrum Belek, 12 km od Bogazkent, 18 km od lotniska w Antalyi-AYT. Hotel usytuowany na powierzchni: 3000 m2.
Odnowiony w 2020 r.
Na terenie hotelu: restauracja, bar, sejf w recepcji (płatny), basen odkryty (kontrola temperatury zimą).Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
1. dziecko do 13 lat pobyt w hotelu gratis
- Wi-Fi w częściach wspólnych bezpłatne
2 km od hotelu, wydzielona część plaży publicznej, piaszczysta, dojście do plaży ulicą.
Zlokalizowane są w 1 budynku (liczba pięter: 3, liczba wind: 1)
Typy pokoi:
- pokoje standardowe dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
- restauracja główna, bar
- śniadanie (07:00-10:00) w restauracji głównej
- śniadanie (07:00-10:00), kolacja (18:30-20:30) w restauracji głównej
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK
- Czy w hotelu można kupić maseczki? - BEZPŁATNIE
- Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - TAK
- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK
- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK
- Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA)
- Jak będą serwowane posiłki? - SAMOOBSŁUGA LUB OBSŁUGA KELNERSKA NA ŻYCZENIE GOŚCIA
- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
- Czy jest dostępna usługa Room Service? - TAK (24H)
- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE
- Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 3 GOŚCI NA 500 M2
- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK
- Czy na leżakach są materace? - TAK
- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - NIE
- Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (CODZIENNIE)
- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - NIE
- Czy zjeżdżalnie wodne i aquapark są czynne? - NIE
- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - NIE
- Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - HOTEL PODJĄŁ DZIAŁANIA NA NAJWYŻSZYM POZIOMIE
- Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - GOŚCIE PODEJRZANI O ZAKAŻENIE SĄ ZABIERANI DO NAJBLIŻSZEGO SZPITALA, PODEJMOWANE SĄ SPECJALNE ŚRODKI. DO HOTELU WZYWANY JEST LEKARZ I PIELĘGNIARKA