Przy rezerwacji wycieczki z transferem, gwarantujemy Państwu 2 przystanek transferowy dla wszystkich hoteli w Belek z lotniska AYT. Maksymalnie 2 hotele są obsługiwane w ramach jednego transferu.
Proszę pamiętać, że w przypadku rezerwacji wycieczki z transferem, nastąpi 15-minutowa przerwa w wybranych punktach serwisowych podczas transferu. Przystanek jest określony przepisami prawa i dotyczy wszystkich autobusów transferowych z końcowym przystankiem w Alanyi.
Prywatna plaża jest dostępna za pomocą transportu (w zależności od sezonu). W odległości około 5 km znajdują się liczne sklepy. Centrum miasta jest oddalone o około 2 km. Najbliższe miasto Belek znajduje się w odległości około 2 km. Lotnisko: Antalya-AYT około 35 km.
Wewnątrz znajduje się restauracja i bar, a także WiFi (ewentualnie za opłatą, w miejscach publicznych) oraz kącik internetowy (za opłatą). Kryty basen z brodzikiem dla dzieci dopełnia wyposażenie wewnętrzne. Na plaży dostępne są bezpłatne parasole, ręczniki plażowe i leżaki.
Willa 2 sypialnie (około 180-230 m²): Wyposażona w dwie sypialnie, część dzienną, 2 łazienki, aneks kuchenny, telewizję satelitarną, telefon, klimatyzację (sterowaną centralnie), sejf, ekspres do kawy/herbaty oraz balkon lub taras. Pokoje rozłożone są na dwóch piętrach. Willa 3 sypialnie (około 220-310 m²): Posiada dodatkową sypialnię przy tym samym wyposażeniu co Willa 2 sypialnie.
All inclusive: Śniadanie w formie bufetu, obiad i kolacja w formie menu. Przekąski w ciągu dnia, popołudniowa kawa/herbata i ciastka. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe według karty All inclusive są dostępne 24 godziny w otwartych barach. Napoje importowane oraz wszelkie inne dodatki, takie jak świeżo wyciskane soki owocowe, są płatne dodatkowo.
- Animacje dla dzieci- Brodzik przy basenie- Krzesełka dla dzieci, łóżeczka dziecięce (na życzenie), opieka nad dziećmi (za opłatą) i wózki dziecięce- Plac zabaw
- ewentualnie za opłatą: tenis stołowy, tenis, masaże
Proszę pamiętać, że dla niektórych narodowości (poza Niemcami) od 10.04.2014 wprowadzono elektroniczną wizę (E-Visa). Dotyczy to podróży wakacyjnych i służbowych i musi być złożona online na www.evisa.gov.tr przed rozpoczęciem podróży i wydrukowana. Podróżni innych narodowości powinni zasięgnąć informacji o przepisach wjazdowych w odpowiedniej ambasadzie lub konsulacie.
Proszę pamiętać, że rezerwacje Hotel Only w Turcji są ważne tylko dla uczestników podróży, którzy mogą wykazać miejsce zamieszkania w Niemczech, Austrii, Szwajcarii lub krajach Beneluksu lub posiadają bilet lotniczy z tych krajów. W przypadku braku odpowiedniego dowodu hotel ma prawo na miejscu pobrać dodatkową opłatę w wysokości co najmniej 50% lub całkowicie odmówić zakwaterowania.
Od połowy października (15.10.) do końca maja (31.05.) w Państwa zarezerwowanym hotelu, w sąsiednich hotelach oraz w bezpośrednim otoczeniu mogą występować prace remontowe i budowlane.
Kombinacje hoteli i pobyty bez transferu nie obejmują transferu. Prywatny transfer w Antalyi nie może być zarezerwowany
Proszę zwrócić uwagę na godziny otwarcia recepcji. Jeśli przyjeżdżają Państwo poza godzinami otwarcia recepcji, proszę poinformować zarezerwowany hotel przed przybyciem.
Łóżeczko dziecięce na życzenie i w zależności od dostępności. Możliwe, że dziecko będzie musiało spać w łóżku rodziców. Ewentualnie na miejscu może być wymagana dodatkowa opłata.
Z naszego punktu widzenia obiekt hotelowy nie jest odpowiedni dla osób o ograniczonej mobilności.
Proszę zapoznać się z przepisami bagażowymi, wyżywieniem na pokładzie i odprawą swojej zarezerwowanej linii lotniczej w Internecie pod adresem:
http://www.ferien-touristik.de/coraltravel/fluginformationenJeśli zarezerwowali Państwo lot, transport odbywa się w klasie ekonomicznej.
Proszę pamiętać, że przynajmniej jeden uczestnik rezerwacji musi mieć ukończone 18 lat.
Proszę pamiętać, że pokoje hotelowe w dniu przybycia są dostępne zgodnie z lokalnymi zwyczajami dopiero od około godziny 14:00. W przypadku przybycia następnego dnia do godziny 3:59 rano, otrzymają Państwo od razu zarezerwowany pokój.
Aktualne informacje o podróży, bezpieczeństwie oraz medyczne dla obywateli UE są przekazywane zgodnie z naszymi obowiązkami informacyjnymi przed rezerwacją lub wręczane przez Państwa biuro podróży. Na portalach internetowych te informacje są przedstawiane przed dokonaniem rezerwacji.
Proszę pamiętać, że podane udogodnienia hotelowe, usługi gastronomiczne, tereny zewnętrzne i aktywności mogą być ograniczone lub w ogóle niedostępne od połowy października (15.10.) do końca maja (31.05.) w zależności od obłożenia hotelu i warunków pogodowych. Niektóre obszary terenu zewnętrznego oraz możliwości sportowe i rozrywkowe mogą być zamknięte niezależnie od obłożenia i pogody lub mogą być anulowane w tym okresie.
Proszę pamiętać, że program rozrywkowy, opieka nad dziećmi i program telewizyjny niekoniecznie są oferowane w języku niemieckim, chyba że w naszej opisie hotelu podano inaczej.
Proszę pamiętać, że w niektórych hotelach mogą Państwo być wysadzeni w wyznaczonych punktach przystankowych w pobliżu swojego hotelu, zamiast w swoim indywidualnym hotelu/zakwaterowaniu. Z powodu lokalizacji niektórych hoteli (np. w strefach pieszych) w tych miejscach, może być niemożliwe zapewnienie usługi od drzwi do drzwi. W takim przypadku kierowcy wysadzą Państwa w najbliższym możliwym miejscu do Państwa zakwaterowania. Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za transport Państwa bagażu do zakwaterowania.
Uprzejmie prosimy o poinformowanie swojej agencji transferowej oraz zarezerwowanego hotelu, jeśli podczas podróży wystąpią opóźnienia w Państwa locie.
Jeśli zarezerwowali Państwo podróż bez transferu i przyjeżdżają po godzinie 18:00 do zarezerwowanego hotelu, proszę poinformować hotelarza przed przybyciem, aby Państwa zarezerwowana usługa została zachowana.
Proszę pamiętać, że specjalny i sportowy bagaż musi być zgłoszony przed wyjazdem i mogą wystąpić koszty za transport podczas transferów.