Oglądasz teraz opis organizatora przetłumaczony przez Google Translate™ Opis operatora:
Proszę czekać, trwa wczytywanie ...
Uwaga dotycząca obłożenia pokoju - Mori Club Hotel
Uwaga: w przypadku zakwaterowania w pokoju dwuosobowym z kilkoma dostawkami powierzchnia użytkowa pokoju ulegnie zmniejszeniu. Dlatego zalecamy, jeśli jest to możliwe, zarezerwowanie pokoju rodzinnego składającego się bezpośrednio z jednego pokoju lub kilku pokoi, w zależności od dostępności i ofert danego hotelu. Ponadto wielkość dostarczonych łóżek zależy od regionalnej charakterystyki mebli hotelowych.
Uwaga dotycząca wycieczek zorganizowanych (lot + hotel) - Mori Club Hotel
Należy pamiętać, że nasze informacje dotyczące przepisów dotyczących bagażu i cateringu na pokładzie zarezerwowanej linii lotniczej, a także przepisy dotyczące wjazdu, miejsca docelowego i informacje specjalne stanowią część umowy podróżnej. Informacje te można znaleźć w Internecie pod adresem: Informacje o lotach i miejscach docelowych LMX (http://www.lmx.info).
Informacje - Opłaty za zameldowanie - Mori Club Hotel
Należy pamiętać, że w przypadku następujących linii lotniczych należy przeprowadzić odprawę online, w przeciwnym razie za odprawę na lotnisku zostaną naliczone dodatkowe koszty. Godziny odprawy online i opłaty na lotnisku za osobę/dziecko są następujące: odprawa online Sun Express najwcześniej 36 godzin i najpóźniej 3,5 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 5,00 €; Odprawa online Eurowings najwcześniej na 72 godziny i najpóźniej na 3 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 15 €; Odprawa online TuiFly najwcześniej 48 godzin i najpóźniej 5 godzin przed odlotem, w przeciwnym razie 25 €; Odprawa online w Ryanair
w razie potrzeby plus wcześniejsza weryfikacja - Mori Club Hotel
najwcześniej 24 godziny i najpóźniej 2 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 55 €.
Ogłoszenie - Mori Club Hotel
Ograniczona mobilność Należy pamiętać, że nasze wycieczki zorganizowane nie są z reguły odpowiednie dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej, chyba że opis produktu zawiera inne informacje. Jednakże na życzenie chętnie udzielimy bardziej szczegółowych informacji na temat takiej przydatności, biorąc pod uwagę Twoje potrzeby .
Ważne informacje - Mori Club Hotel
Pragniemy zwrócić uwagę, że w żadnym momencie nie wyklucza się wpływu na obiekty hotelowe, tereny zewnętrzne, usługi i działalność cateringową, na przykład w przypadku pandemii, ale także ograniczenia wjazdu/wyjazdu i ogólną zgodność z lokalnymi przepisami.
Specjalne środki higieny - Mori Club Hotel
Ogólnie
Zasady dotyczące odległości
Higieniczne ściany ochronne
Dozownik środka dezynfekującego
Wymóg maski
Zwiększone środki czystości
Kontrole stanu zdrowia personelu
Szkolenia higieniczne dla personelu
Sprzęt ochronny dla personelu
Przedział czasowy pomiędzy rezerwacjami pokoi
Stosowanie dostępnych w handlu środków dezynfekcyjnych
Żywnościowy
Dania pakowane (dania pakowane indywidualnie)
Pokój
Sprzątanie tylko na życzenie
Bezdotykowa obsługa pokoju
Brak sprzętu wymagającego intensywnego dotyku
Usługi
Bezkontaktowe zameldowanie/wymeldowanie
Maseczki ochronne dla gości (bez opłat)
Płatność zbliżeniowa
Zdalna konsultacja lekarska
Brak sprzętu dotykowego w miejscach publicznych
Sprzęt ochronny dla gości
Informacji o szczególnych środkach higieny udziela bezpośrednio operator hotelu. Ani organizator, ani GIATA nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za aktualność i poprawność informacji.
Dreamtours.pl to od 10 lat wiodący portal turystyczny oferujący wycieczki polskich i niemieckich touroperatorów. Proponujemy Państwu jedynie sprawdzonych organizatorów i ponad 100 tysięcy hoteli w każdym zakątku świata zarówno z przelotem jak i dojazdem własnym.
GWARANCJA BEZTROSKICH WAKACJI
Wszyscy organizatorzy, których sprzedajemy posiadają wysokie polisy ubezpieczeniowe. Ceny podajemy w euro, dzięki temu nie ma możliwości wystąpienia różnic kursowych. Ceny wycieczek nie zmieniają się po podpisaniu umowy.
NAJWYŻSZY POZIOM OBSŁUGI KLIENTA
Na nasz sukces pracuje zespól ludzi - profesjonalistów. Turystyka to nasza pasja, dlatego bardzo dobrze rozumiemy potrzeby naszych klientów i szczerze doradzamy podczas wyboru oferty, traktując każdego klienta indywidualnie i profesjonalnie. Zależy nam na budowaniu zaufania wśród naszych klientów.