hotel zlokalizowany w centrum Antalyi, składa się z budynku głównego (5 pięter); do dyspozycji gości: 3 baseny zewnętrzne, basen kryty, restauracja główna (w sąsiadującym hotelu Akra Hotel 5*); 4 bary
w centrum Antalyi, ok. 15 km od lotniska w Antalyi
najbliższa plaża położona na klifie w formie platfomy znajduje się w bliskiej odległości od hotelu; serwis plażowy (bezpłatne: leżaki, parasole, ręczniki; płatne: bar)
58 pokoi: pokoje V casual city view (ok. 28 m², balkon francuski), pokoje V casual sea view (ok. 28 m², balkon francuski), pokoje V casual suite view with balkony (ok. 32 m², dodatkowo: balkon); wyposażenie: klimatyzacja, łazienka z prysznicem, suszarka, TV, sejf (bezpłatny), mini bar (płatny), Wi-Fi (bezpłatne), zestaw do parzenia kawy/herbaty, balkon lub balkon francuski
Room Only – bez wyżywienia
Bed & Breakfast – śniadania (06:30-12:00) w formie bufetu w restauracji głównej w restauracji głównej w Akra Hotel 5*; wszystkie napoje za dodatkową opłatą
Half Board – śniadanie(06:30-14:30) i kolacja(19:00-21:30) w formie bufetu w restauracji głównej w Akra Hotel 5*; wszystkie napoje za dodatkową opłatą
Full Board – śniadanie (06:30-12:00), obiad (12:30-14:30), kolacja (19:00-21:00) w formie bufetu w restauracji głównej w Akra Hotel 5*; wszystkie napoje za dodatkową opłatą
sauna, siłownia, łaźnia turecka, tenis stołowy (wymagana wcześniejsza rezerwacja), koszykówka (wymagana wcześniejsza rezerwacja), siatkówka plażowa, 4 korty tenisowe (sprzęt i oświetlenie za dodatkową opłatą), bezpłatne Wi-Fi w wyznaczonych strefach
lekarz, kręgielnia (w Akra Hotel 5*), salon gier (w Akra Hotel 5*), sporty wodne na plaży
mini klub, brodzik, brodzik kryty, plac zabaw, łóżeczko (na życzenie)
www.akrahotels.com
Aktualizacja z dnia 13.04.2021
*** Podane godziny serwowania posiłków oraz funkcjonowania poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej mogą ulec nieznacznym zmianom, ze względu na sezonowość, siły wyższe i inne okoliczności.
Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. w wyposażeniu pokoi, serwisie plażowym oraz w serwisie gastronomicznym.