6 km od centrum Alanyi, 55 km od lotniska w Gazipasa. Hotel usytuowany na powierzchni: 7500 m2.
1990 r. Odnowiony w 2020 r.
Na terenie hotelu: restauracja, bar, room service (płatny), pralnia (płatna), basen odkryty.
- Wi-Fi w lobby bezpłatne
3 km od hotelu, prywatna, piaszczysta, dojście do plaży ulicą. Do plaży kursuje bezpłatny bus hotelowy. Bezpłatne: parasole, leżaki.
Zlokalizowane w 12 budynkach:
- 12 bungalowów (liczba pięter: 1)
Typy pokoi:
- pokoje standardowe bez balkonu dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC)
- pokoje standardowe z balkonem dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja, sejf (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
- pokoje triple dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
- restauracja główna, bar
All Inclusive
(10:00-22:00)
- śniadanie (08:00-10:00), obiad (12:30-14:00), podwieczorek (16:00-17:00), kolacja (19:00-21:00)
- wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe
- pakiety dla nowożeńców (na życzenie)
- sporty wodne na plaży
- centrum SPA
- masaż
- sauna
- łaźnia turecka
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - NIE
- Czy w hotelu można kupić maseczki? - TAK (BEZPŁATNIE)
- Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE
- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK
- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - NIE
- Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA)
- Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA
- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
- Czy jest dostępna usługa Room Service? - NIE
- Czy będą czynne restauracje a'la carte/tematyczne? - NIE
- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE
- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE
- Czy na leżakach są materace? - TAK
- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - NIE
- Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (PO KAŻDYM UŻYCIU)
- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - NIE
- Czy centrum SPA jest czynne? - TAK
- Czy hamam/łaźnia turecka jest czynna? - TAK
- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK
- Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19?tak
- Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki?tak
Wi-Fi
SPA
All Inclusive
Serwis plażowy
Sporty wodne