Ten przyjazny rodzinom hotel przy plaży znajduje się 1 km od centrum miasta i jaskini Damlatas, około 8 km od Zamku Alanya i 200 m od Plaży Kleopatry. Ten miejski hotel znajduje się około 120 km od lotniska w Antalyi. Hotel wita podróżnych, który ma łącznie 64 pokoje. W klimatyzowanym obiekcie goście są witani w recepcji z całodobową recepcją i całodobową usługą zameldowania/wymeldowania. Na poszczególne kondygnacje można łatwo dostać się windą lub schodami. Udogodnienia obejmują szatnię, sejf i kantor wymiany walut. Bezprzewodowy dostęp do Internetu (za opłatą) jest dostępny dla podróżnych w miejscach publicznych. Wśród opcji kulinarnych dostępnych w obiekcie znajduje się restauracja, jadalnia, kawiarnia, bar i pub. Dostępne są różne sklepy, w tym supermarket. Na terenie hotelu znajduje się plac zabaw i atrakcyjny ogród. Dodatkowe udogodnienia w zakładzie obejmują salę telewizyjną. Dostępne usługi i udogodnienia obejmują obsługę pokoju i salon fryzjerski.Każdy z pokoi wyposażony jest w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Większość pokoi dysponuje balkonem z widokiem dla Gości. Goście mogą dobrze się wyspać na podwójnym łóżku. Do dyspozycji Gości jest również sejf i minibar. Goście znajdą tu również zestaw do parzenia kawy i herbaty w standardzie. Pozostałe udogodnienia to dostęp do Internetu, telefon, telewizor i radio. W łazience znajdują się wygodne udogodnienia, w tym prysznic. Dostępna jest również suszarka do włosów. W obiekcie znajduje się odkryty basen i basen dla dzieci. Do dyspozycji Gości jest również taras słoneczny, leżaki i parasole. Bar przy basenie oferuje szeroki wybór orzeźwiających napojów. Istnieje wiele możliwości spędzania wolnego czasu, w tym siłownia, spa, sauna, łaźnia turecka, masaże i solarium. Podróżni w każdym wieku mają możliwość skorzystania z ciekawego programu rozrywkowego. Opcje wyżywienia dostępne w hotelu obejmują nocleg i śniadanie, niepełne wyżywienie i all inclusive. Goście mogą zarezerwować opcje takie jak śniadanie, lunch lub kolacja. Zakład oferuje również przekąski. Napoje są wliczone w cenę dla gości. Opcje obejmują napoje bezalkoholowe i alkoholowe.W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: VISA i MasterCard.
Od 28 marca 2022 zostaje zniesiony obowiązek odbycia kwarantanny po przekroczeniu granicy RP.
Od dnia 28 marca 2022 r. na podstawie przepisów Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 25 marca 2022 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz.U. poz 673) zniesione zostają wszelkie ograniczenia w podróżowaniu do Rzeczypospolitej Polskiej, co oznacza, że od 28.03.2022 podczas przekraczania granicy nie ma obowiązku:
- przedstawiania certyfikatu szczepienia,
- wykonywania testów w kierunku SARS-COV-2,
- odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej.
Link do aktualnego rozporządzenia:
https://dziennikustaw.gov.pl/D2022000067901.pdf
https://www.strazgraniczna.pl/pl/aktualnosci/informacje-dla-podrozny/9977,Zniesiono-ograniczenia-pandemiczne-w-podrozowaniu.html
UWAGA!
Przypominamy, że w dalszym ciągu przed przekroczeniem granicy należy wypełnić Kartę Lokalizacji Podróżnego
Powracający do Polski uzupełniają elektroniczną KARTĘ LOKALIZACJI PODRÓŻNEGO (KLP) na stronie https://www.gov.pl/web/gov/wypelnij-klp
KLP zastępuje konieczność uzupełniania papierowej wersji Karty Lokalizacji Pasażera.
Elektroniczna KLP dotyczy tylko lotu powrotnego do Polski. Należy ją wypełnić przed odprawą.
Oferta z przelotem liniami rejsowymi Corendon, SunExpress oraz innymi dostepnymi liniami rejsowymi jest ofertą pochodzącą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. OBSŁUGA REZYDENTA na telefon z możliwością ustalenia spotkania w hotelu. Uczestnik imprezy zobowiązany jest DO POTWIERDZENIA U TOUROPERATORA LUB AGENTA AKTUALNYCH GODZIN LOTU NA 48 H PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI, JAK I DO POLSKI). Zmiana Uczestnika wiąże się z kosztami zgodnie z taryfą przewoźnika i może być równoznaczna z koniecznością wykupienia nowego biletu.
WARUNKI PRZELOTU CORENDON:
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg, chyba że Oferta określa inaczej (taryfa FLEX zawiera bagaż podręczny i główny, taryfa ECO zawiera tylko bagaż podręczny). Do każdej rezerwacji w tafyfie ECO istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.
WAŻNE! Odprawy na wylot z Polski dokonuje Organizator i jest ona bezpłatna, odprawy na powrocie Klienci muszą dokonać sami, logując się na stronie www.corendonairlines.com (numer rezerwacji podany na bilecie) najwcześniej do 7 dni przed datą powrotu, a najpóźniej do 1 dnia przed datą powrotu. Klienci mogą również odprawić się na lotnisku - koszt odprawy 10 Euro od osoby - pokrywają Uczestnicy.
WARUNKI PRZELOTU SunExpress:
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg oraz bagaż rejestrowany 20 kg.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika.
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta) i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Zmiany te mogą wpłynąć na niektóre usługi. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.
Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.
OD 1 CZERWCA 2021
Konieczne jest wykonanie testu na obecność koronawirusa i posiadanie przy sobie negatywnego wyniku testu w języku angielskim. Test RT-PCR należy wykonać nie wcześniej niż 72 godziny, a test antygenowy nie wcześniej niż 48 godzin przed planowanym lądowaniem na terenie Turcji. Nie ma obowiązku okazywania wyniku testu w przypadku dzieci poniżej 6 roku życia.
Od 1 czerwca z obowiązku wykonywania testu zwolnieni są:
* Osoby zaszczepione, które otrzymały pełną dawkę szczepionki, a od podania pełnej dawki minęło 14 dni. Należy mieć ze sobą zaświadczenie lekarskie w języku angielskim poświadczające wykonane szczepienie (wydruk ze strony https://pacjent.gov.pl oraz kartkę otrzymaną przy szczepieniu, na której znajduje się nazwa przyjętej szczepionki).
* Ozdrowieńcy, czyli osoby, które okażą pozytywny wynik testu wykonanego 6 lub mniej miesięcy przed planowaną podróżą. Należy posiadać pozytywny wynik testu na COVID-19 (w języku angielskim) wykonany w czasie do 6 miesięcy poprzedzających przylot do Turcji oraz zaświadczenie lekarskie wydane przez właściwe organy (w języku angielskim). Dokument musi zawierać dokładne dane osoby podróżującej.
W przypadku pozostałych osób powyżej 6 roku życia obowiązkowe jest okazanie negatywnego wyniku testu PCR lub antygenowego.
Konieczna jest rejestracja wszystkich uczestników podróży na mniej niż 72 godziny przed wylotem na stronie https://register.health.gov.tr/ oraz wygenerowanie kodu upoważniającego do podróży.
Aktualne informacje statystyczne dotyczące sytuacji epidemicznej w Turcji publikowane są na stronie tureckiego Ministerstwa Zdrowia: https://covid19.saglik.gov.tr/.
Cena zawiera:
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi (Corendon mały bagaż 8 kg 55x40x25, czartery 5 kg podręczny),
- 20 kg bagaż główny w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- 23 kg w przypadku przelotów liniami Corendon w stawce FLEX
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- opieka anglo lub polskojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta
- odprawa na wylot
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymil; w przypadku przelotów liniami rejsowymi Corendon stawka ECO nie zawiera bagażu głównego!
- odprawy na powrót - koszt 10 Euro od osoby na lotnisku lub bezpłatna odprawa on line do 7-1 dnia od daty wylotu; Klienci odprawiają się sami.
Klienci przylatujący do Turcji są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego lub anglojęzycznego przedstawiciela organizatora/rezydenta. Klienci dysponują telefonem do rezydenta w przypadku pytań, chęci wykupienia wycieczek.
UWAGA! Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 7 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.
Uwaga! Każda rezerwacja potwierdzona przez Agenta/Klienta - musi zostać dodatkowo potwierdzona przez Organizatora.