LOKALIZACJA - ok. 1,5 km od centrum Alanyi, ok. 127 km od lotniska w Antalyi
PLAŻA - ok. 50 m od hotelu (przejście przez ulicę), publiczna z wydzieloną częścią hotelową, leżaki, parasole płatne
HOTEL - 106 pokoi w budynku głównym oraz trzech budynkach bocznych, 24h recepcja, sejf, kantor, restauracja główna, restauracja a'la carte (płatna), 3 bary
Płatne: lekarz, fryzjer, wypozyczalnia samochodów
Wi-Fi w miejscach ogólnodostępnych bezpłatnie
POKOJE - Standardowy - klimatyzacja, łazienka (WC, wanna/prysznic, suszarka do włosów), TV-sat, telefon, minibar (0,5l wody na osobę w dniu przylotu), sejf (płatny) balkon. Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi.
REKREACJA, SPORT, ATRAKCJE - basen zewnętrzny, sala tv, jeden raz w tygodniu show wieczorne
Płatne: ręczniki plażowe, zabiegi spa
WYŻYWIENIE - All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu, w ciągu dnia przekąski, wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach (do 22:30)Więcej o hotelu; http://www.cleopatragoldenbeach.com/En/index.php
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu.
Hotele zastrzegają sobie prawo do modyfikowania oferty All Inclusive (HB/BB/FB). Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu All Inclusive (HB/BB/FB) Goście otrzymują na miejscu. Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). W przypadku oferty All Inclusive posiłki/przekąski/napoje oferowane są w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw i atrakcji, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. Część sportów, gier, usług i menu - dodatkowo płatna. Godziny funkcjonowania barów All inclusive mogą ulegać zmianie i mogą funkcjonować w systemie wymiennym. Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi.
Oferta z przelotem liniami rejsowymi Corendon, SunExpress oraz innymi dostepnymi liniami rejsowymi jest ofertą pochodzącą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. OBSŁUGA REZYDENTA na telefon z możliwością ustalenia spotkania w hotelu. Uczestnik imprezy zobowiązany jest DO POTWIERDZENIA U TOUROPERATORA LUB AGENTA AKTUALNYCH GODZIN LOTU NA 48 H PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI, JAK I DO POLSKI). Zmiana Uczestnika wiąże się z kosztami zgodnie z taryfą przewoźnika i może być równoznaczna z koniecznością wykupienia nowego biletu.
WARUNKI PRZELOTU CORENDON:
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg, chyba że Oferta określa inaczej (taryfa FLEX zawiera bagaż podręczny i główny, taryfa ECO zawiera tylko bagaż podręczny). Do każdej rezerwacji w tafyfie ECO istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.
WAŻNE (dotyczy taryfy ECO bez bagażu rejestrowanego w cenie)! Odprawy na wylot z Polski i na powrocie Klienci muszą dokonać sami, logując się na stronie www.corendonairlines.com (numer rezerwacji podany na bilecie) najwcześniej do 7 dni przed datą powrotu, a najpóźniej do 1 dnia przed datą powrotu. Klienci mogą również odprawić się na lotnisku - koszt odprawy 10 Euro od osoby - pokrywają Uczestnicy.
WARUNKI PRZELOTU SunExpress:
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg oraz bagaż rejestrowany 20 kg.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika.
WARUNKI PRZELOTU Turkish Airlines:
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg oraz bagaż rejestrowany 23 kg.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika.
WAŻNE! Klienci odprawiają się na lotnisku na podstawie dokumentu tożsamości przy odprawie paszportowo-bagażowej.
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta) i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
OD 2 CZERWCA 2022
TEST: BRAK
RODZAJ TESTU: BRAK
ZWOLNIENIE Z TESTU: BRAK TESTU
Od 02 czerwca 2022 r. Turcja zniosła ograniczenia wjazdowe.
Turyści z Polski nie muszą już przedstawiać certyfikatów covidowych czy negatywnych wyników testów!
Aktualne informacje statystyczne dotyczące sytuacji epidemicznej w Turcji publikowane są na stronie tureckiego Ministerstwa Zdrowia: https://covid19.saglik.gov.tr/.
W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Zmiany te mogą wpłynąć na niektóre usługi. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.
Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.
Cena zawiera:
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi (Corendon mały bagaż 8 kg 55x40x25, czartery 5 kg podręczny),
- 20 kg bagaż główny w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- 23 kg w przypadku przelotów liniami Corendon w stawce FLEX
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- opieka anglo lub polskojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta
- odprawa na wylot
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi; w przypadku przelotów liniami rejsowymi Corendon stawka ECO nie zawiera bagażu głównego!
- odprawy na powrót - koszt 10 Euro od osoby na lotnisku lub bezpłatna odprawa on line do 7-1 dnia od daty wylotu; Klienci odprawiają się sami (dotyczy taryfy ECO)
Klienci przylatujący do Turcji są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego lub anglojęzycznego przedstawiciela organizatora/rezydenta. Klienci dysponują telefonem do rezydenta w przypadku pytań, chęci wykupienia wycieczek.
UWAGA! Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 7 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.