Szanowni Państwo, chcielibyśmy poinformować, że klienci TOP Touristik, podczas pobytu na destynacjach, są obsługiwani przez anglojęzycznego lub niemieckojęzycznego przedstawiciela, dostępnego tylko i wyłącznie telefonicznie 24h/dobę. W hotelach klienci znajdą foldery informacyjne o wycieczkach fakultatywnych itp. oraz nasz numer telefonu. Jeżeli klient chce zarezerwować wycieczkę, może do naszadzwonić, wtedy personel odwiedzi klienta w hotelu.
Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).
Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż .
Hotel Elite Orkide Suite & Hotel znajduje się w Alanyi, około 500 m od publicznej piaszczystej / żwirowej plaży (zalecane obuwie kąpielowe). Do centrum Alanyi z licznymi restauracjami, sklepami i barami można dojść w kilka minut. Lotnisko w Antalyi (AYT) oddalone jest o około 125 km.
Ten hotel apartamentowy został wzniesiony w 2007 roku. Atmosfera każdego z naszych 52 pokoi zadba o Państwa doskonałe samopoczucie. Poszczególne piętra osiągalne są za pomocą windy bądź też schodami. W skład wyposażenia wchodzą sejf, restauracja, jadalnia i bar. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych (bezpłatnie) umożliwia podróżnym stały dostęp do sieci. W artykuły codziennego użytku możecie Państwo zaopatrzyć się w supermarkecie. Dzieci mogą bawić się do woli na placu zabaw. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu.
Pokoje wyposażone są w klimatyzację i łazienkę. Balkon należy do standardowego wyposażenia w większości pokoi i oferuje dodatkową przestrzeń na odpoczynek i relaks w trakcie pobytu. Minibarek oraz (odpłatnie) sejf są również do dyspozycji gości. Optymalny komfort pobytu zapewniają telefon, telewizor i Wi-Fi. W łazience znajduje się prysznic. W łazienkach znajduje się ponadto suszarka do włosów.
Istnieje możliwość wykupienia opcji all inclusive. Podawane na miejscu posiłki to śniadanie, obiad i kolacja. Polecamy również przekąski. W karcie znajdują się napoje bezalkoholowe i napoje alkoholowe.
Śniadanie, obiad i kolacja, z reguły w formie bufetu, oraz przekąski w ciągu dnia. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe w wybranych punktach (barach). All inclusive dla klientów serwowane jest w godzinach od ok. 10:00 - do ok. 22:00 (więcej i dokładne informacji w recepcji).
Na terenie hotelu znajduje się basen otwarty oraz brodzik dla dzieci. Położone w cieniu parasoli leżaki idealnie nadają się na chwilę relaksu. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. Bar posiada bogatą ofertę napojów orzeźwiających. W czasie wolnym poza studiem fitness, tenisem stołowym, sauną i łaźnią turecką zapraszamy również do skorzystania z zabiegów masażu (za dodatkową opłatą). Wieczorne chwile mile upłyną przy akompaniamencie muzyki na żywo.
W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: Visa i MasterCard.
Obywatele polscy potrzebują płatnej wizy, aby wjechać w celach turystycznych lub biznesowych do Turcji, na podstawie ważnego paszportu. Nie ma możliwości wjazdu do Turcji za okazaniem dowodu osobistego.
Wizy w celach turystycznych i służbowych należy zamówić i wydrukować online przed rozpoczęciem podróży za pomocą „Elektronicznego systemu składania wniosków wizowych” na stronie https://www.evisa.gov.tr/pl/ Wiza turystyczna jest ważna na pobyt 90 dni i może zostać przedłużony. Więcej informacji na temat e-Visa można znaleźć na stronie internetowej tureckiego konsulatu generalnego. Obywatele polscy potrzebują paszportu ważnego przez 6 miesięcy poza okresem podróży po przyjeździe.
Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji.Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 03:50 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.
Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.
W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.
+ Corendon: Cena zawiera bagaż podręczny 8 kg 55x35x25 cm oraz bagaż rejestrowany 20 kg.
+ Sun Express: Cena zawiera bagaż podręczny 8 kg 55x40x23 cm oraz bagaż rejestrowany 20 kg.
+ W przypadku Czarterów np. Smart Wings, Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.
Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu.
Wszelkie informacje odnośnie limitów bagażu oraz serwisu pokładowego w cenie przelotu wszystkich linii lotniczych, z którymi współpracuje TOP Touristik znajdziecie Państwo na naszej stronie www.TOPtouristik.pl w zakładce Wszystko o lataniu/bagaż:
www.vcms.eu/upload/getbyid/260107/Airlines_Policies.pdf