8 km od centrum Marmaris, 90 km od lotniska w Dalaman. Hotel usytuowany na powierzchni: 3200 m2.
1999 r. Odnowiony w 2014 r.
Na terenie hotelu: restauracje (2), bar, basen odkryty.
1. dziecko do 7 lat pobyt w hotelu gratis
- Wi-Fi w częściach wspólnych bezpłatne
Zlokalizowane w 1 budynku (liczba pięter: 5, liczba wind: 2)
Typy pokoi:
- pokoje standardowe dla max. 3 os.: klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), minibar (pusty), TV, łazienka (prysznic, WC), balkon
- restauracja główna, restauracja a la carte, bar
- śniadanie (07:30-10:00)
- śniadanie (07:30-10:00), obiadokolacja (19:30-21:30)
Restauracje a la carte
- płatna, wymagana rezerwacja.
- międzynarodowa
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - NIE
- Czy w hotelu można kupić maseczki? - BEZPŁATNIE
- Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE
- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK
- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK
- Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - NIE
- Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA
- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
- Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - NIE
- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE
- Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - NA 2 M2 MAX 1 GOŚĆ
- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE
- Czy na leżakach są materace? - TAK
- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - NIE
- Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (CODZIENNIE)
- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (OBSŁUGA KELNERSKA)
- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - NIE
- Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID-19? - Wezwanie lekarza i przeniesienie Gościa do izolatki
- Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - Przestrzegane będą zasady międzynarodowe