Mały hotel położony w zacisznej miejscowości Hisaronu. Na terenie hotelu dostępne są zjeżdżalnie wodne, zaplecze sportowe a także centrum SPA
8 km od centrum Fethiye, 60 km od lotniska w Dalamanie-DLM. Hotel usytuowany na powierzchni: 1500 m2.
2010 r. Odnowiony w 2012 r.
Na terenie hotelu: restauracja, bar, pralnia (płatna), basen odkryty, zjeżdżalnie wodne 4 dla dorosłych, działa w godzinach 11:00-12:00,16:00-17:00).
- Wi-Fi w częściach wspólnych bezpłatne
4 km od hotelu, prywatna, piaszczysto-żwirowa, dojście do plaży ulicą. Do plaży kursuje bezpłatny bus hotelowy.Płatne: parasole, leżaki, bar na plaży.
Zlokalizowane są w 4 budynkach:
- 1 budynek główny (liczba pięter: 3, liczba wind: 0)
- 3 bloki (liczba pięter: 1, liczba wind: 0)
Typy pokoi:
- pokoje standardowe dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (płatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
- restauracja główna, bar
All Inclusive
(10:00-23:00)
- śniadanie (07:00-10:00), obiad (12:30-14:00), przekąski (16:00-17:00), podwieczorek (17:00-18:00), kolacja (19:00-21:00) serwowane w restauracji głównej
- wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe
- pakiety dla nowożeńców (na życzenie)
- tenis stołowy
- rzutki
- bilard
- animacje lekkie
- sauna
- centrum SPA
- masaż
- łaźnia turecka
Hotel tylko dla dorosłych.
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK
- Czy w hotelu można kupić maseczki? - NIE
- Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE
- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK
- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK
- Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK, NA ŚNIADANIE, OBIAD I KOLACJĘ
- Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA
- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
- Czy jest dostępna usługa Room Service? - NA ŻYCZENIE
- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - TAK
- Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 100 GOŚCI NA 50 M2
- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK
- Czy na leżakach są materace? - TAK
- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - NIE
- Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK, CODZIENNIE
- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK, SAMOOBSŁUGA
- Czy zjeżdżalnie wodne i aquapark są czynne? - TAK (10:00-11:00 i 16:00-17:00)
- Czy centrum SPA jest czynne? - NIE
- Czy łaźnia turecka jest czynna? - NIE
- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - NIE
- Czy hotel prowadzi program animacyjny? - TAK (ANIMACJE W CIĄGU DNIA I WIECZOREM)
- Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - GOŚĆ ZOSTAJE PRZEKWATEROWANY DO POKOJU KWARANTANNY I ZOSTAJĄ POWIADOMIONE ODPOWIEDNIE SŁUŻBY I INSTYTUCJE ZDROWOTNE
- Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u Gości hotel podejmie specjalne środki? - J.W
Wi-Fi
Aquapark
SPA
Tylko dla dorosłych
All Inclusive
Serwis plażowy