Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7 (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).
Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.
Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).
Hotel położony jest w starej części Stambułu. Wielki Bazar oddalony jest od obiektu o 600 metrów, a Pałac Topkapi - o 2 km. Lotnisko Stambuł-Ataturk (IST) oddalone jest o około 12 km.
Çakırağa Mh.Manastırlı Rıfat Sk. No:33, 34300 Fatih / Istanbul
Tel: +90 212 529 5030 , Web: www.thecityhotel.com.tr
Hotel wzniesiony został w roku 1984. Serdecznie zapraszamy naszych gości do łącznie 116 pokoi. Na poszczególne piętra można się bezproblemowo dostać za pomocą windy bądź schodami. Na miejscu znajduje się szatnia, sejf, kantor wymiany walut i bankomat. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych zapewnia stały dostęp do sieci. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja i bar. W obrębie obiektu znajduje się ogród. Do Państwa dyspozycji jest również kiosk z prasą i sala telewizyjna. Dla gości przybywających własnym autem udostępnione są miejsca parkingowe. Do pozostałych świadczonych usług należą 24-godzinna ochrona, babysitting, opieka nad dziećmi, wypożyczalnia samochodów, opieka medyczna, transfer hotelowy, serwis pokojowy i pralnia. Istnieje możliwość skorzystania z transportu wahadłowego płatny. Przejażdżki rowerowe są doskonałym sposobem na poznanie okolicy. Zapraszamy do skorzystania ze znajdującej się na miejscu wypożyczalni rowerów. Wsparciem w sferze biznesowej jest faks.
Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie, wentylator, kuchnię i łazienkę. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. Pokoje dysponują łóżkiem podwójnym i sofą. Na życzenie dostępne są dostawki oraz łóżeczka dziecięce. Ponadto skorzystać można z sejfu, minibarku i biurka. Komfortowy pobyt zapewniają lodówka, minilodówka, kuchenka mikrofalowa i ekspres do kawy / herbaty. Do dyspozycji jest ponadto pralka, zestaw do prasowania i prasa do spodni. Elementami podwyższającymi komfort pobytu są internet, telefon, telewizor, radio, zestaw stereo, adapter zasilania, budzik i Wi-Fi (bezpłatnie). Służymy Państwu wieczornym serwisem hotelowym. W pokoju znajdziecie Państwo również obuwie domowe. Łazienki wyposażone są w prysznic i wannę. W łazience znajduje się suszarka do włosów, lusterko kosmetyczne i szlafroki. Szczególny komfort w czasie pobytu zapewnią w łazienkach artykuły kosmetyczne. Istnieje również możliwość rezerwacji kwatery z łazienką dla osób niepełnosprawnych. Obiekt oferuje pokoje rodzinne i pokoje dla niepalących.
Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room) lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.
Taras doskonale nadaje się na chwilę wytchnienia. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. Entuzjastom ruchu i aktywności fizycznej proponujemy rower / rower górski i golfa. Studio fitness i aerobik stanowią część oferty sportowo-rekreacyjnej obiektu. Hotel oferuje w Centrum Wellness bogatą gamę zabiegów, w tym spa, saunę, łaźnię parową, łaźnię turecką i hydroterapię, jak również za dodatkową opłatą zabiegi masażu. Do atrakcji dodatkowych należą dyskoteka i night-club.
Dostępne warianty żywieniowe to nocleg ze śniadaniem i wyżywienie częściowe. W ofercie posiłków znajdują się śniadanie, obiad i kolacja. Dania dietetyczne i potrawy wegetariańskie mogą być przygotowane na życzenie gościa. Obiekt oferuje inne opcje żywieniowe.
W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa i MasterCard.
Miło nam poinformować, że obywatele Polski do Turcji mogą podróżować na podstawie następujących dokumentów : paszport , paszport tymczasowy , dowód osobisty (wylot wyłącznie w celach turystycznych i tranzytowych).
Obywatele Rzeczpospolitej Polskiej, którzy podróżują do Turcji turystycznie na okres do 90 dni , nie muszą posiadać wizy. Prosimy śledzić wszystkie nowe przepisy wjazdowe/wyjazdowe na oficjalnej stronie rządowej. Przypominamy, że organizator nie odpowiada za zmiany w przepisach (więcej informacji na stronie https://www.gov.pl/web/dyplomacja/turcja).
Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.
Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.
W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.
W przypadku regularnych linii lotniczych na długich dystansach (międzykontynentalnych) na przykład:
Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu.