Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż .
Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).
Goście zakwaterowani są w 51 pokojach. Do dyspozycji gości jest lobby wraz z recepcją z check-out-service. Poszczególne piętra osiągalne są za pomocą windy bądź też schodami. W skład wyposażenia wchodzą szatnia, kantor wymiany walut, restauracja, bar i sala konferencyjna. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu.
Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne wyłożone są wykładziną dywanową oraz wyposażone w łóżko podwójne. Ponadto skorzystać można z sejfu i minibarku. Do wyposażenia należą również internet, telefon i telewizor. Dostępne są pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Do wyposażenia łazienek należą prysznic i wanna. W łazience goście znajdą suszarkę do włosów.
Taras doskonale nadaje się na chwilę wytchnienia. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. Odpowiednie urozmaicenie w czasie pobytu zapewni bogata oferta zajęć, w tym: spa, sauna, łaźnia parowa, łaźnia turecka i zabiegi masażu.
Istnieje możliwość wykupienia noclegu ze śniadaniem. W ofercie posiłków znajdują się śniadanie, obiad i kolacja.
W hotelu akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa, Diners Club i MasterCard.
Obywatele polscy potrzebują płatnej wizy, aby wjechać w celach turystycznych lub biznesowych do Turcji, na podstawie ważnego paszportu. Nie ma możliwości wjazdu do Turcji za okazaniem dowodu osobistego.
Wizy w celach turystycznych i służbowych należy zamówić i wydrukować online przed rozpoczęciem podróży za pomocą „Elektronicznego systemu składania wniosków wizowych” na stronie https://www.evisa.gov.tr/pl/ Wiza turystyczna jest ważna na pobyt 90 dni i może zostać przedłużony. Więcej informacji na temat e-Visa można znaleźć na stronie internetowej tureckiego konsulatu generalnego. Obywatele polscy potrzebują paszportu ważnego przez 6 miesięcy poza okresem podróży po przyjeździe.
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.
W przypadku regularnych linii lotniczych na długich dystansach (międzykontynentalnych) na przykład:
+ Turkish Airlines (TK) cena zawiera bagaż podręczny 8 kg oraz bagaż rejestrowany min. 23 kg
+ LOT (LO), Lufthansa (LH), Ukraine Airlines (PS) : 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 280 - 400 PLN.
+ W przypadku czarterów (np. Smart Wings, Travel Service, Enter Air) cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.
Wszelkie informacje odnośnie limitów bagażu oraz serwisu pokładowego w cenie przelotu wszystkich linii lotniczych, z którymi współpracuje TOP Touristik znajdziecie Państwo na naszej stronie www.TOPtouristik.pl w zakładce Wszystko o lataniu/bagaż:
www.vcms.eu/upload/getbyid/260107/Airlines_Policies.pdf
Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji.Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.