Chcielibyśmy zwrócić uwagę, że skutki dla obiektów hotelowych, obiektów zewnętrznych, usług gastronomicznych i aktywności, np. w przypadku pandemii, a także ograniczenia wjazdu/wyjazdu oraz ogólne przestrzeganie przepisów lokalnych w żadnym momencie nie są wykluczone.
Prosimy pamiętać, że przy zajętości w pokoju dwuosobowym z wieloma dodatkowymi łóżkami powierzchnia użytkowa pomieszczeń się zmniejsza. Dlatego zalecamy, jeśli dostępne, bezpośrednie zarezerwowanie pokoju rodzinnego składającego się z jednego lub kilku pomieszczeń, w zależności od dostępności i oferty danego hotelu.
Prosimy pamiętać, że nasze informacje o przepisach dotyczących bagażu i wyżywienia na pokładzie są częścią umowy podróżnej z Państwa linią lotniczą, a także przepisy wjazdowe, informacje o destynacji oraz informacje specjalne. Można je znaleźć w Internecie pod adresem: LMX informacje o lotach i destynacjach (http://www.lmx.info).
Zwracamy uwagę, że przy następujących liniach lotniczych należy dokonać odprawy online, w przeciwnym razie mogą wystąpić dodatkowe koszty za odprawę na lotnisku. Czas odprawy online i opłaty na lotnisku na osobę/dziecko są następujące: Sun Express odprawa online najwcześniej 36 godzin i najpóźniej 3,5 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 5,00 €; Eurowings odprawa online najwcześniej 72 godziny i najpóźniej 3 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 15 €; TuiFly odprawa online najwcześniej 48 godzin i najpóźniej 5 godzin przed odlotem, w przeciwnym razie 25 €; Ryanair odprawa online najwcześniej 24 godziny i najpóźniej 2 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 55 €.
Ograniczona mobilność Prosimy pamiętać, że nasze wycieczki zorganizowane generalnie nie są odpowiednie dla osób o ograniczonej mobilności, chyba że opis produktu zawiera inne informacje. Chętnie prześlemy dokładniejsze informacje na temat takiej odpowiedniości, uwzględniając Państwa potrzeby, na życzenie.