pn - pt: 8-20 sb: 10-14
Schowek
 58 741 59 20
Ramada Golden Horn

OFERTA JEST DOSTĘPNA

organizator w ciagu paru dni informuje czy są dostepne miejsca na dany termin.

Proszę czekać, trwa wczytywanie ...

Ramada Golden Horn


Turcja,

Istambul,

Istambuł

 PLN/os. (0os.  PLN)
https://cdn.dreamtours.pl/img/hotels/merlinx/201821/turcja-istambul-ramada-golden-horn-9.webp
Termin:
-
Długość:
-
Wylot z:
-
Przylot do:
-
Zakwaterowanie:
-
Wyżywienie:
-
Organizator:
-
Liczba osób:
-
Cena łączna:
-
Zapłać przez internet - najlepsze pokoje wyprzedają się od razu!
Zarezerwuj wstępnie

Inne możliwe zakwaterowanie i wyżywienie:

  • Opis Oferty

  • Mapa

  • Opinie o hotelu

  • Opis kierunku

  • Ocena podróżnych TripAdvisor

    Ramada Golden Horn

    Turcja,

    Istambul,

    Istambuł

    Opis operatora:
    Proszę czekać ...

    Informacje o destynacji: - Ramada Golden Horn

    Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7  (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).

    Cena zawiera: - Ramada Golden Horn

    Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

    Ważne informacje: - Ramada Golden Horn

    Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

    Położenie - Ramada Hotel & Suites Istanbul Golden Horn: - Ramada Golden Horn

    Ramada Hotel And Suites by Wyndham Istanbul Golden Horn znajduje się w Beyglu Istanbul. Istiklal Street znajduje się 3,7 km od obiektu, a Istanbul Convention Centre - 3,8 km. Zabytkowy Stambuł oraz dzielnice Taksim, Besiktas i Levent oddalone są od hotelu o około 15 minut jazdy. Lotnisko Stambuł-Atatürk (IST) oddalone jest o około 15 km. Inne lotnisko, Sabiha Gokcen (SAW), jest oddalone o około 55 km.

    Adres -  Ramada Hotel & Suites Istanbul Golden Horn : - Ramada Golden Horn

    Imrahor Caddesi 12 Sutluce Beyoglu Beyoglu, Istanbul, Turkey 10001 Tel: +90 212 255 8080   ,  Web: https://www.wyndhamhotels.com/ramada/istanbul-turkey/ramada-hotel-and-suites-istanbul-golden-horn/overview

    Wyposażenie: - Ramada Golden Horn

    Hotel oferuje 32 pokoje. Budynek dysponuje windą, za pomocą której można dostać się na niemal wszystkie piętra. Na miejscu znajduje się szatnia, przechowalnia bagażu, sejf i kantor wymiany walut. Wi-Fi umożliwia dostęp do internetu również w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Obiekt dysponuje szeregiem udogodnień dla niepełnosprawnych. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, jadalnia, kawiarnia i bar. Na terenie obiektu znajduje się również kiosk z prasą. Auto pozostawić można w garażu oraz na parkingu (bezpłatnie). Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: wielojęzyczny personel, 24-godzinna ochrona, babysitting, opieka nad dziećmi, wypożyczalnia samochodów, opieka medyczna, transfer hotelowy, serwis pokojowy, pralnia i usługi fryzjerskie. Istnieje możliwość skorzystania z transportu wahadłowego płatny. W kwestiach biznesowych pomocą i radą służy Państwu nasze dysponujące faksem Buisness Center.

    Pokoje: - Ramada Golden Horn

    Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. Urzekającą atmosferę wielu kwater podkreśla widok na morze. Dla naszych małych gości przygotowaliśmy łóżeczka dziecięce. Ponadto skorzystać można z sejfu, minibarku i biurka. W aneksie kuchennym znajduje się lodówka, ekspres do kawy / herbaty i piec. Kolejnym udogodnieniem jest zestaw do prasowania. Dopełnieniem wyposażenia jest internet, telefon, telewizor i Wi-Fi (bezpłatnie). Służymy Państwu wieczornym serwisem hotelowym. W pokoju znajdziecie Państwo również obuwie domowe. Dostępne są pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Łazienki dysponują prysznicem i wanną. W łazience znajduje się suszarka do włosów, lusterko kosmetyczne i szlafroki. Szczególny komfort w czasie pobytu zapewnią w łazienkach artykuły kosmetyczne. Istnieje również możliwość rezerwacji kwatery z łazienką dla osób niepełnosprawnych. Hotel oferuje pokoje rodzinne, pokoje dla niepalących i pokoje dla palących.

    Informacje dodatkowe (Pokoje Ekonomiczne/ Promocyjne/ Aneks): - Ramada Golden Horn

    Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room) lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

    Oferta sportowo-rozrywkowa: - Ramada Golden Horn

    Obiekt posiada basen kryty. Taras doskonale nadaje się na chwilę wytchnienia. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. Żeglowanie to niewątpliwa atrakcja dla entuzjastów sportów wodnych. Hotelowe propozycje Wellness to m.in. spa, sauna, łaźnia parowa, łaźnia turecka, salon piękności, zabiegi masażu i hydroterapia.

    Wyżywienie: - Ramada Golden Horn

    Istnieje możliwość wykupienia wyżywienia częściowego. W ofercie posiłków znajdują się śniadanie, brunch, obiad i kolacja. Dania dietetyczne, potrawy wegetariańskie i menu dla dzieci mogą być przygotowane na życzenie gościa. Dodatkowo w ofercie znajdują się inne opcje żywieniowe i piknik. Specjalną atrakcję stanowi pokaz show-cookingu.

    Karty kredytowe: - Ramada Golden Horn

    W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa, JCB i MasterCard.

    Kaucja w hotelach, Kilamtyzacja, Wi-Fi i inne: - Ramada Golden Horn

    Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów. Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center. Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

    TURCJA - wjazd i pobyt: - Ramada Golden Horn

    Miło nam poinformować, że obywatele Polski  do Turcji mogą podróżować na podstawie następujących dokumentów : paszport , paszport tymczasowy , dowód osobisty (wylot wyłącznie w celach turystycznych i tranzytowych). Obywatele Rzeczpospolitej Polskiej, którzy podróżują do Turcji turystycznie na okres do 90 dni , nie  muszą posiadać wizy. Prosimy śledzić wszystkie nowe przepisy wjazdowe/wyjazdowe na oficjalnej stronie rządowej. Przypominamy, że organizator nie odpowiada za zmiany w przepisach (więcej informacji na stronie https://www.gov.pl/web/dyplomacja/turcja).

    Informacje odnośnie przelotów samolotem - regularne linie lotnicze: - Ramada Golden Horn

    W przypadku regularnych linii lotniczych na długich dystansach (międzykontynentalnych) na przykład:

    + Turkish Airlines (TK), LOT (LO), Lufthansa (LH), Pegasus (PC ): 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 265 - 400 PLN. - Ramada Golden Horn

    Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu.

    Hotel Check-in / Check-out: - Ramada Golden Horn

    Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa: - zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu  - kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu  Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu. Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu. W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano. Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

    Ważne - Przeloty nocne: - Ramada Golden Horn

    W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00. W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego. Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.
  • Ocena podróżnych TripAdvisor
    Na podstawie 569 opinii podróżnych
    Doskonałe
    467
    Dobre
    44
    Średnie
    19
    Złe
    11
    Okropne
    28
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
    Czystość
    Opinie klientów

Dlaczego warto wybrać Dreamtours.pl:

  • BEZPIECZNE
    I TANIE WAKACJE

    Dreamtours.pl to od 10 lat wiodący portal turystyczny oferujący wycieczki polskich i niemieckich touroperatorów. Proponujemy Państwu jedynie sprawdzonych organizatorów i ponad 100 tysięcy hoteli w każdym zakątku świata zarówno z przelotem jak i dojazdem własnym.
  • GWARANCJA
    BEZTROSKICH WAKACJI

    Wszyscy organizatorzy, których sprzedajemy posiadają wysokie polisy ubezpieczeniowe. Ceny podajemy w euro, dzięki temu nie ma możliwości wystąpienia różnic kursowych. Ceny wycieczek nie zmieniają się po podpisaniu umowy.
  • NAJWYŻSZY POZIOM
    OBSŁUGI KLIENTA

    Na nasz sukces pracuje zespól ludzi - profesjonalistów. Turystyka to nasza pasja, dlatego bardzo dobrze rozumiemy potrzeby naszych klientów i szczerze doradzamy podczas wyboru oferty, traktując każdego klienta indywidualnie i profesjonalnie. Zależy nam na budowaniu zaufania wśród naszych klientów.
Proszę czekać, trwa wczytywanie ...
Wyślij ofertę na email
X
Zapytaj o ofertę
X

Zadzwoń

58 741 59 20

Pomóc Ci znaleźć wycieczkę? Kliknij >