Oglądasz teraz opis organizatora przetłumaczony przez Google Translate™ Opis operatora:
Proszę czekać, trwa wczytywanie ...
Lokalizacja: - Midmar
Hotel położony jest w centrum Stambułu. W odległości spaceru od obiektu znajdują się sklepy i lokale rozrywkowe. Do stacji metra jest ok. 350 m. Do lotniska IST: ok. 6 km, EWR ok. 70 km, ISL ok. 40 km.
Wyposażenie: - Midmar
Hotel posiada 92 pokoje na 5 piętrach. Posiada 24-godzinną recepcję, restaurację, WiFi w miejscach publicznych, klimatyzację, kantor wymiany walut i windę.
Zakwaterowanie (dostępne w zależności od sezonu): - Midmar
Pokoje dwuosobowe: z wanną lub prysznicem / toaletą, suszarką do włosów, WiFi, telewizją satelitarną LCD, klimatyzacją / ogrzewaniem, sejfem do wynajęcia, telefonem i kapciami.
Pokój rodzinny standard: Z tym samym wyposażeniem co pokój dwuosobowy, mają dodatkowe możliwości spania.
Pokoje ekonomiczne są zazwyczaj najtańszą kategorią pokoi. Lokalizacja, wielkość i wyposażenie mogą różnić się od pokoi standardowych. Jeśli Twój hotel ma budynek główny i budynek pomocniczy, zakwaterowanie może znajdować się w budynku głównym lub w budynku pomocniczym. Niestety nie możemy przyjąć żadnych zapytań dotyczących sprzętu lub lokalizacji. Za podział odpowiada wyłącznie hotelarz na miejscu.
Posiłki (dostępne w zależności od sezonu): - Midmar
Bez posiłków lub ze śniadaniem w formie bufetu
Dzieci (dostępne w zależności od sezonu): - Midmar
- łóżeczko dziecięce na życzenie
Sport / rozrywka (dostępne w zależności od sezonu): - Midmar
- strefa fitness
Wellness: - Midmar
- sauna - Kąpiel parowa - Hammam Wanna z hydromasażem
Aktualne informacje o koronawirusie (Covid-19): Dla własnego bezpieczeństwa podejmowane są daleko idące środki, aby powstrzymać pandemię koronową w miejscu wypoczynku lub hotelu. W zależności od miejsca docelowego i regionu może to prowadzić do pewnych zmian lub ograniczeń usług wynikających z oficjalnych instrukcji w hotelach, co może mieć wpływ na obiekty hotelowe, obiekty na świeżym powietrzu, usługi cateringowe i działalność.
Uwaga: Z naszego punktu widzenia kompleks hotelowy nie jest odpowiedni dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej.
Uwaga: Ze względu na nasze zobowiązania dotyczące informacji przed zawarciem umowy otrzymasz lub otrzymasz aktualne informacje dotyczące podróży, bezpieczeństwa i zdrowia obywateli UE przed dokonaniem rezerwacji podane przez Twoje biuro podróży. Informacje te są wyświetlane na portalach internetowych przed dokonaniem rezerwacji.
Uwaga: Więcej informacji na temat przepisów dotyczących bagażu, wyżywienia na pokładzie i odprawy zarezerwowanej linii lotniczej można znaleźć w Internecie pod adresem:
Jeśli zarezerwowałeś lot, zostaniesz przewieziony w klasie ekonomicznej.
Powiadomienie o przeniesieniu: Należy pamiętać, że bagaż specjalny i sportowy musi zostać zarejestrowany u nas przed wylotem, a transfer jest płatny.
Pamiętaj, że w niektórych hotelach będziesz wysadzany na obowiązkowych przystankach w pobliżu Twojego hotelu, zamiast do indywidualnego hotelu / zakwaterowania. Ze względu na lokalizację niektórych hoteli (np. W strefach dla pieszych) w tych lokalizacjach świadczenie usługi od drzwi do drzwi może nie być możliwe. W takim przypadku kierowcy odstawią Cię w najbliższe możliwe miejsce do miejsca zakwaterowania. Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za przewiezienie bagażu do obiektu. Uprzejmie prosimy o poinformowanie agencji transferowej i hotelu, który zarezerwowałeś, jeśli Twój lot jest opóźniony w trakcie przyjazdu.
Uwaga: Należy pamiętać, że określone obiekty hotelowe, usługi gastronomiczne, obiekty i zajęcia na świeżym powietrzu mogą być dostępne tylko w ograniczonym zakresie lub wcale od połowy października (15.10.) Do końca maja (31.05.) W zależności od obłożenia hotelu i pogody warunki. Niektóre obszary kompleksu zewnętrznego, a także obiekty sportowo-rozrywkowe mogą być również zamknięte bez względu na obłożenie i pogodę lub mogą zostać odwołane w tym okresie.
Uwaga: Należy pamiętać, że programy rozrywkowe, programy opieki nad dziećmi i programy telewizyjne niekoniecznie są oferowane w języku niemieckim, o ile nic więcej nie jest określone w opisie naszego hotelu.
Uwaga: Należy pamiętać, że co najmniej 1 podróżny musi mieć ukończone 18 lat.
Uwaga: Prosimy o zwrócenie uwagi na godziny otwarcia recepcji. Jeśli planują Państwo przyjazd poza godzinami pracy recepcji, prosimy o wcześniejszy kontakt z hotelem.
Uwaga: Jeśli zarezerwowałeś wycieczkę bez transferu i przyjedziesz do zarezerwowanego hotelu po godzinie 18:00, poinformuj o tym hotelarza przed przyjazdem, aby zagwarantować sobie zarezerwowaną usługę.
Uwaga: Łóżeczko dziecięce na życzenie i w zależności od dostępności. Mogą być zakwaterowane w łóżku rodziców. Może być konieczne uiszczenie dodatkowej opłaty na miejscu.
Informacje o lotach nocnych: Należy pamiętać, że pokoje hotelowe są normalnie dostępne dopiero od około 14:00 w dniu przyjazdu. Jeśli przyjedziesz do 3:59 rano, od razu otrzymasz zarezerwowany pokój.
Uwaga: - Midmar
Uwaga dotycząca wizy online do Turcji: Należy pamiętać, że wiza elektroniczna (e-visa) została wprowadzona dla niektórych narodowości (z wyjątkiem Niemiec) 10 kwietnia 2014 r. Dotyczy to wakacji i podróży służbowych i należy je złożyć i wydrukować online na stronie www.evisa.gov.tr przed rozpoczęciem podróży.
Dlatego podróżni innych narodowości powinni zapytać o wymogi wjazdu do właściwej ambasady lub konsulatu.
Uwaga: Od połowy października (15 października) do końca maja (31 maja) mogą odbywać się prace remontowo-budowlane w zarezerwowanym hotelu, w sąsiednich hotelach oraz w bezpośrednim sąsiedztwie.
Dreamtours.pl to od 10 lat wiodący portal turystyczny oferujący wycieczki polskich i niemieckich touroperatorów. Proponujemy Państwu jedynie sprawdzonych organizatorów i ponad 100 tysięcy hoteli w każdym zakątku świata zarówno z przelotem jak i dojazdem własnym.
GWARANCJA BEZTROSKICH WAKACJI
Wszyscy organizatorzy, których sprzedajemy posiadają wysokie polisy ubezpieczeniowe. Ceny podajemy w euro, dzięki temu nie ma możliwości wystąpienia różnic kursowych. Ceny wycieczek nie zmieniają się po podpisaniu umowy.
NAJWYŻSZY POZIOM OBSŁUGI KLIENTA
Na nasz sukces pracuje zespól ludzi - profesjonalistów. Turystyka to nasza pasja, dlatego bardzo dobrze rozumiemy potrzeby naszych klientów i szczerze doradzamy podczas wyboru oferty, traktując każdego klienta indywidualnie i profesjonalnie. Zależy nam na budowaniu zaufania wśród naszych klientów.