Ograniczona mobilnośćProszę pamiętać, że nasze wycieczki zorganizowane generalnie nie są odpowiednie dla osób z ograniczoną mobilnością, chyba że opis produktu zawiera inne informacje. Chętnie przekażemy Państwu na żądanie dokładniejsze informacje na temat takiej przydatności, uwzględniając Państwa potrzeby.
Proszę pamiętać, że nasze informacje dotyczące przepisów bagażowych i wyżywienia na pokładzie dotyczą Państwa linii lotniczej oraz przepisów wjazdowych, informacji o miejscu docelowym i informacji specjalnych są częścią Państwa umowy podróżnej. Znajdą Państwo te informacje w Internecie pod: LMX Informacje o lotach i miejscach docelowych (http://www.lmx.info).
Zwracamy uwagę, że w przypadku następujących linii lotniczych należy dokonać odprawy online, w przeciwnym razie mogą wystąpić dodatkowe koszty za odprawę na lotnisku. Czas odprawy online i opłaty na lotnisku na osobę/dziecko są następujące: Sun Express Odprawa online najwcześniej 36 godzin i najpóźniej 3,5 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie € 5,00 ; Eurowings Odprawa online najwcześniej 72 godziny i najpóźniej 3 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie € 15 ; TuiFly Odprawa online najwcześniej 48 godzin i najpóźniej 5 godzin przed odlotem, w przeciwnym razie € 25 ; Ryanair Odprawa online
najwcześniej 24 godziny i najpóźniej 2 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie € 55.
Proszę pamiętać, że przy zajętości w pokoju dwuosobowym z wieloma dodatkowymi łóżkami powierzchnia pomieszczeń się zmniejsza. Dlatego zalecamy, jeśli to możliwe, bezpośrednie rezerwowanie pokoju rodzinnego składającego się z jednego lub kilku pomieszczeń, w zależności od dostępności i oferty danego hotelu. Ponadto rozmiar dostępnych łóżek zależy od regionalnych szczególności wyposażenia hotelowego.
Chcielibyśmy zwrócić Państwa uwagę, że wpływ na udogodnienia hotelowe, obiekty zewnętrzne, usługi wyżywienia i aktywności, np. w przypadku pandemii, a także ograniczenia wjazdu/wyjazdu oraz ogólne przestrzeganie przepisów lokalnych w żadnym momencie nie są wykluczone.