Oglądasz teraz opis organizatora przetłumaczony przez Google Translate™ Opis operatora:
Proszę czekać, trwa wczytywanie ...
Lokalizacja - Golden Horn Sirkeci
Hotel położony jest w samym sercu Stambułu, w dzielnicy Sirkeci. Centrum starego miasta z licznymi sklepami i plac Sultanahmet znajdują się w bezpośrednim sąsiedztwie hotelu. Złoty Róg znajduje się zaledwie kilka minut spacerem od hotelu. Lotnisko Istambul znajduje się około 20 km od hotelu.
Sprzęt i usługi - Golden Horn Sirkeci
Hotel posiada 65 pokoi. Udogodnienia obejmują lobby z całodobową recepcją i całodobową wymeldowaniem, windę, szatnię, sejf (za opłatą) i kantor wymiany walut. Dostęp do Internetu i WiFi są dostępne w ogólnodostępnych pomieszczeniach (każde za opłatą). W części gastronomicznej hotel oferuje restaurację, kawiarnię i bar, a inne udogodnienia obejmują pokój gier, parking (w razie potrzeby za opłatą), zależnie od dostępności, pomocy medycznej, obsługi pokoju i pralni.
Podwójny pokój - Golden Horn Sirkeci
Pokoje urządzone w typowym dla kraju stylu wyposażone są w podwójne łóżko, wannę lub prysznic / toaletę, suszarkę do włosów, telewizor, telefon, minibar, sejf do wynajęcia i klimatyzację.
Pokój dwuosobowy typu deluxe - Golden Horn Sirkeci
Poza tym taki sam sprzęt jak pokoje dwuosobowe, pokoje te mają również płaski ekran, zestaw do kawy / herbaty i WiFi (jeśli dotyczy, za opłatą).
Pokój jednoosobowy - Golden Horn Sirkeci
Pokoje jednoosobowe to zazwyczaj pokoje dwuosobowe do pojedynczego wykorzystania.
Pokój trzyosobowy - Golden Horn Sirkeci
Z tym samym wyposażeniem, co pokoje dwuosobowe, pokoje te mają również dodatkowe miejsce do spania.
śniadanie - Golden Horn Sirkeci
Śniadanie podawane jest w formie bufetu.
Karty kredytowe - Golden Horn Sirkeci
Wszystkie główne karty kredytowe są akceptowane.
Kategoria kraju - Golden Horn Sirkeci
3 gwiazdki
Dodatkowa wskazówka - Golden Horn Sirkeci
Informacje ogólne Turcja: Rząd turecki postanowił w grudniu 2019 r. Wprowadzić podatek od zakwaterowania (podobny do podatku od łóżek). Podatek ten płacą następnie goście hotelowi, prawdopodobnie od 1 kwietnia 2020 r.
Informacje o sezonie zimowym - Golden Horn Sirkeci
Należy pamiętać, że w sezonie zimowym, od początku października do połowy maja, w hotelu i okolicy mogą być prowadzone prace remontowe i budowlane, a także wioska robót drogowych. Prace remontowe i budowlane mogą prowadzić do upośledzenia wizualnego i akustycznego W miesiącach zimowych niektóre obiekty hotelowe mogą być wykorzystywane tylko częściowo w ograniczonym zakresie. Z obiektów zewnętrznych, w tym plaży i basenów, a także obiektów sportowych i rozrywkowych można korzystać w zależności od pogody i są one dostępne tylko dla gości w sezonie letnim.
Ważna uwaga - Golden Horn Sirkeci
W niektórych naszych hotelach oferujemy pokoje po specjalnych cenach i pod pewnymi warunkami. Wyposażenie pokoi nie różni się w kategorii zarezerwowanych pokoi (np. Pokój dwuosobowy dla seniorów z widokiem na morze = pokój dwuosobowy z widokiem na morze). Oboje podróżni zajmujący pokój dwuosobowy muszą spełniać ten warunek wiekowy.Dla nowożeńców, którzy przybędą nie później niż 6 miesięcy po ślubie, można zarezerwować pokój dla nowożeńców. Przy zameldowaniu należy okazać w hotelu kopię aktu małżeństwa. Jeśli te warunki nie zostaną spełnione, podróżni na miejscu poniosą dodatkowe koszty. Prosimy o wyrozumiałość.
Informacje na temat przepisów dotyczących bagażu - Golden Horn Sirkeci
Uwaga: Każda linia lotnicza ma inne przepisy dotyczące bagażu. Z tego powodu opracowaliśmy przegląd linii lotniczych wraz z odpowiednimi przepisami dotyczącymi bagażu pod poniższym linkiem www.tropo.de/ Zasady dotyczące bagażu.
Dreamtours.pl to od 10 lat wiodący portal turystyczny oferujący wycieczki polskich i niemieckich touroperatorów. Proponujemy Państwu jedynie sprawdzonych organizatorów i ponad 100 tysięcy hoteli w każdym zakątku świata zarówno z przelotem jak i dojazdem własnym.
GWARANCJA BEZTROSKICH WAKACJI
Wszyscy organizatorzy, których sprzedajemy posiadają wysokie polisy ubezpieczeniowe. Ceny podajemy w euro, dzięki temu nie ma możliwości wystąpienia różnic kursowych. Ceny wycieczek nie zmieniają się po podpisaniu umowy.
NAJWYŻSZY POZIOM OBSŁUGI KLIENTA
Na nasz sukces pracuje zespól ludzi - profesjonalistów. Turystyka to nasza pasja, dlatego bardzo dobrze rozumiemy potrzeby naszych klientów i szczerze doradzamy podczas wyboru oferty, traktując każdego klienta indywidualnie i profesjonalnie. Zależy nam na budowaniu zaufania wśród naszych klientów.